Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בנסעתי חזרה הבייתה היו רעשים מוזרים מהגיר שלא ממש התייחסתי אליהם!

אחרי מס דקות התחיל לי להיות מין רעש כזה של שואב אבק בכל הילוך. וכל הילוך היה צריך להפעיל כח כדי שיכנסו ההילוכים

אחרי מס' דקות האוטו התחיל ל"קפוץ" באופן מוזר, הגיר התחיל לקפוץ, בנוסף לכך אחרי כל זה עכשיו כשאני לוחץ על קלאץ האוטו ממשיך לנסוע מס' שניות יענו אני עם קלאץ לחוץ ויש הרגשה כיאילו אני נותן עוד גז! ובסוף הנסיעה היה ריח של משהו שרוף.

יש לי שכן שעובד במוסך מורשה של פולקסווגן הוא נסע על האוטו ואמר שכנראה הגל הארקובה חופשי.!

למישהו יש מושג מה זה עוד יכול להיות?

וכמה יעלה כזה טיפול?

שכחתי להזכיר שאוטו ידני!

 

 

האוטו עבר את כל הטיפולים האוטו מתוחזק ומטופל בזמן!

האוטו עבר כולה 155 אלף קילומטר!

פורסם

גיר ידני שהלך לעולמו נשמע לי הזוי ב155,000, למרות שייתכן.

חלק מהתקלות (לא כולן) ליוו את הוולקן שלי כשהקלאץ' שלה התפגר.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

  • ספונסר פורום
פורסם
גיר ידני שהלך לעולמו נשמע לי הזוי ב155,000, למרות שייתכן.

חלק מהתקלות (לא כולן) ליוו את הוולקן שלי כשהקלאץ' שלה התפגר.

 

בתגובה הזאת שלך אתה טועה מאד .

לגופו של עינין ,לדעתי התקלה הינה בתיבת ההילוכים והתהליך שנראה לי שהתקים אצלך הוא כזה ,

בתיבה היה חסר שמן וכאשר נסעת כנראה נסיעה ממושכת מחוץ לעיר התיבה

התחממה ונשפך מעטה הפלסטיק של מיסב גלגל ההילוך החמישי (מיקומו הגבוהה רגיש לחוסר השמן)

כאשר מסגרת המיסב נשפכה נתקע גל ההילוך כאילו שההילוך משולב

וגם נוצר רעש השריקה מהגיר מאחר ומיקום גלגלי השיניים של ההילוך

החמישי השתנו ביחס בין אחד לשני וכעת הם מרעישים(רעש שריקה כגון יניקת אויר)

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מה שבטוח הוא שאת הגיר צריך להוריד ולשפץ ככל הניראה אם אפשר.

גרור את הרכב למוסך של רון הוא בת"א כמובן אם אתה מהאיזור.

אבחנה כבר יש ככל הניראה צריך רק לטפל.

המקרה שלך מחזק את הגישה שלי שפעם בשנה לפחות (בין הטיפולים השגרתיים) גם בגרים ידניים צריך לשלול נזילות ולבדוק מה מצב מפלס השמן.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האוטו נגרר למוסך רון! הבעיה הגיר מת וקלאץ גמור!

האוטו עכשיו כמו חדש!

 

 

כשהגעתי למוסך ודיברתי עם רון רואים שהוא בן אדם ישר ואמין!

אני ממש ממש שמח ששמעתי על המוסך של רון!

השארתי את האוטו בראש שקט אצלו בלי לחץ רון איפשר לי להחליט החלטה לגבי הטיפול בלי לחץ הכל נוח היה לי פשוט מושלם!

רון אם תקרא את זה רק שתדע הרווחת עוד לקוח אני יחזור לשם בלי שום ספק !:)

ותודה שהיית ממש ממש סבלני איתי :) (שאלתי הרבה שאלות)

פורסם

עוד תקלה שהייתה נמנעת אם הנהג היה מבצע תחזוקה מונעת .

לא צריך לחכות לטיפול תקופתי במוסך.

גם אם כישורי המכונאות שלך אינם גבוהים, רצוי לפתוח מכסה מנוע מדי שבוע-שבועיים (גם ברכב חדש) לבדוק שמנים ונוזל קירור, לראות שאין דליפות, חבקים משוחררים,ברגם רופפים, צינורות יבשים וכו'.

  • ספונסר פורום
פורסם
האוטו נגרר למוסך רון! הבעיה הגיר מת וקלאץ גמור!

האוטו עכשיו כמו חדש!

 

 

כשהגעתי למוסך ודיברתי עם רון רואים שהוא בן אדם ישר ואמין!

אני ממש ממש שמח ששמעתי על המוסך של רון!

השארתי את האוטו בראש שקט אצלו בלי לחץ רון איפשר לי להחליט החלטה לגבי הטיפול בלי לחץ הכל נוח היה לי פשוט מושלם!

רון אם תקרא את זה רק שתדע הרווחת עוד לקוח אני יחזור לשם בלי שום ספק !:)

ותודה שהיית ממש ממש סבלני איתי :) (שאלתי הרבה שאלות)

 

תודה רבה על הפרגון שלך,

לא התשת אותי ולא הגזמת בשאלות ,זה התפקיד שלי במוסך ,לענות ולהסביר ללקוחות

את התקלות שיש להם ברכב, מסובכות ככל שיהיו ,בצורה שהם יוכלו להבין באמת את

את פני הדברים ,והכי חשוב מבחינתי זה לדבר בעברית (קשה ככל שיהיה)לקוח לא ישמע

ממני לעולם מילים כמו-פקונג,אוברול,רינגים ,ואפילו "גיר" זהו הניסיון שלי לתרום תרומה

קטנה לענף המוסכים בארץ ישראל.

 

בכל מקרה התקלה ברכב היתה כמו שחשבתי שהמיסב של ההילוך החמישי נשפך ותפס

את הגל הנגדי של הגיר ,וזה הצריך שיפוץ גיר מלא .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
עוד תקלה שהייתה נמנעת אם הנהג היה מבצע תחזוקה מונעת .

לא צריך לחכות לטיפול תקופתי במוסך.

גם אם כישורי המכונאות שלך אינם גבוהים, רצוי לפתוח מכסה מנוע מדי שבוע-שבועיים (גם ברכב חדש) לבדוק שמנים ונוזל קירור, לראות שאין דליפות, חבקים משוחררים,ברגם רופפים, צינורות יבשים וכו'.

 

והקשר לבעיה שנמצאה הוא?

פורסם

דניאל אני מצטער להגיד את זה אבל הפעם אתה טועה!

 

צינור יבש הוא זה שגרם למיסב להישפך. אם היה מאותר בזמן ע"י בחינה ויזואלית הבעיה הייתה נמנעת.

×
×
  • תוכן חדש...