Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המבינים אני מתקין מחר צי'פ ברכב שלי SEAT LEON DSG TFSI 2.0 2007

ואני צריך להוסיף פורק לחץ לגדישה יותר טובה וגם בשביל הרעש

אז למי שבאמת מבין

אני צריך מחיר לפורק לרכב מהסוג שלי

שם או חברה של הפורק

ואיפו לקנות בארץ

אני ישמח עם תעזרו לי בהקדם תודה מראש תומר חסון

[email protected]

פורסם

לא ידעתי בכלל שהליאון באה עם מנוע 2 ליטר TFSI ועם גיר DSG עוד? :shock:

 

אשמח לדעת יותר על הדגם הספציפי כי חפשתי באתרים ולא מצאתי שהרכב הזה נמכר נכון לעכשיו בארץ.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

קודם כל תירגע !!

 

בלי לחץ.....כולה פורק..

 

גם אם לא תתקין אותו בסמוך לצ'יפ - לא קרה כלום !!

 

תחפש פורק איכותי באחת מהסדנאות (הכי מומלץ - GI DUB) -

 

לקחת בחשבון את הדעות השנויות במחלוקת לגבי האפשרות שיגרם נזק לתיבת ההילוכים שלך עקב הצ'יפ ?

 

אני לא אומר שייגרמו נזקים אבל בכל זאת, הנושא עלה והיו מקרים.....

 

בהצלחה בלי לחץ.. (חוץ מ 1.6 באר במנוע..:-))

 

חגי

...CASKA for life

פורסם

מדובר בלאון FR, אתה לא צריך להחליף פורק בשביל להרים גדישה.

מדובר ברעש נטו. אני אישית לא מחובבי הז'אנר- לדעתי מבחינת הספק יכול אף להזיק.

לבירורים נוספים הייתי פונה לגבי ואיציק בג'י-דאב ו/או לפורום VAG-CLUB.COM

מבלי לפגוע במומחים בפורום המכובד הזה.

עריכה-חגי, הקדמת אותי בכמה שניות- לדעתי הוא יכול לסוע על הפורק המקורי עוד הרבה זמן...

THE-ONE- רק עכשיו שמתי לב לעובדה שמדובר במודל 07- יכולה להיות גם 2.0 שהיא לא FR, מדובר ב185 כ"ס.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חברה זאת SEAT LEON FR 2007 DSG TFSI 2.0

אני ישמח על יותר פרטים

ומה הטלפון הסדנה גי-דאב איציק אך שכתבתם

תודה מראש תומר

פורסם
חברה זאת SEAT LEON FR 2007 DSG TFSI 2.0

אני ישמח על יותר פרטים

ומה הטלפון הסדנה גי-דאב איציק אך שכתבתם

תודה מראש תומר

גבי - 0574432210

×
×
  • תוכן חדש...