Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול בעשן לבן מהאגזוז, מאזדה 323F שנת 93 ידני.


CartMan2oo5
שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבעיה ברכב שהאגזוז לפעמים מוציא עשן ולפעמים לא. מדי פעם יש ריח של שרוף בתוך הרכב.

אין איבוד מים אבל יש חשש לאיבוד קל של שמן

באילו דרכים ניתן לאבחן את מקור התקלה וכמובן אם אפשר המלצה על מוסכים אמינים (מתגורר בשדרות) שיכולים לבדוק את הבעיה+לסדר אותה. אני לא רוצה להתעסק עם אנשים שיגידו לי שזה רינגים ואז אני אשקיע על חצי אובראול ויתברר שזאת לא הייתה הבעיה.

ואם אפשר, להגיד מה המחיר הבדיקה לאיתור התקלה אני אשמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות גומיות שסטומים או רינגים או נזילה ועוד הרבה אופציות.

 

קשה לאבחן ולדעתי צריך לפתוח ראש מנוע ולבדוק מה לא בסדר.

 

בדיקת קומפרסיה עם שעון לחצים תעזור באבחון הבעיה אם זה רינגים או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם הבדיקה יצא שתקין, זה עדיין לא אומר שהרינגים במצב טוב, כי יש את הרינגים של השמן שבבדיקת קומפרסיה לא ניתן ליבדוק את מצבם, אבל אם הרינגים העליונים של הקומפרסיה שחוקים אז הבעיה היא ברינגים.

 

קשה לאבחן מבלי לבצע מספר בדיקות ו/או פתיחת ראש מנוע.

 

אם כבר פותחים את הראש אז מחליפים גומיות שסטומים ועוד כמה דברים על הדרך.

בודקים את השחיקה בצילינדרים וכן הלאה.

 

המנוע ברכבך הוא B6 נפח 1.6 (תקן אותי אם אני טועה).

 

בדוק ברישיון הרכב אם קוד המנוע הוא B6

 

עקוב אחרי צריכת השמן כל כמה ק"מ המנוע שורף 1ליטר.

 

בדוק אם יש איבוד מים, בדוק שאין מים בשמן או שמן במים(נוזל קירור).

 

בדוק שאין על הפקק של מילוי השמן קצף לבן שהמנוע חם(פתח את הפקק לאחר נסיעה ובדוק) אם קיים קצף לבן זה מעיד על עירבוב מים בשמן.

 

פתח את פקק הרדיאטור(שהמנוע קר!) ובדוק שאין עליו שמן וגם במיכל העיבוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סוגיה זו של עישון כחלחל-אפור ממנועי מזדה כתבנו רבות בפורום זה . חפש ותמצא , בקיצור הבעייה היא מובילי שסתומים שחוקים , אם המנוע עבר את ה-150K אז כדאי להחליף מנוע ולא שיפוץ ראש (לא די בגומיות כי גם המובילים של השסתומים שחוקים).

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה יקר לפעמים משמעותית, ולפעמים כמעט ואין הבדל.

 

יש לך בעמק שרה בב"ש מוסך ש.ר.ד זהו מוסך ענק בעל שירות טוב.

 

ועוד מוסך טוב שאני מכיר הוא של טוויזר, נידמר לי שם המוסך הוא י.א האחים טוויזר, שנימצא ממש אחרי מרכז "ביג", עוברים את הצומת של הביג ומיד ימינה.

 

עוד מוסך בעמק שרה ליד "עמינח" בשם "דני מאזדה" גם מוסך טוב.

 

כל אלה מורשים של מאזדה ופורד.

 

אתה יכול לפנות לכל מוסך שאתה רוצה כדי לקבל חו"ד והצעות מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סוגיה זו של עישון כחלחל-אפור ממנועי מזדה כתבנו רבות בפורום זה . חפש ותמצא , בקיצור הבעייה היא מובילי שסתומים שחוקים , אם המנוע עבר את ה-150K אז כדאי להחליף מנוע ולא שיפוץ ראש (לא די בגומיות כי גם המובילים של השסתומים שחוקים).

 

פספסתי משהו ?

 

המובילים הרי נמצאים בראש אז למה להחליף מנוע אם אפשר להחליף רק ראש ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...