Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש במעבר מ D ל R, חריקה בבלימה חלקית, ויחס דלק נמוך, הונדה סיוויק 04.


Or_s
שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד שאלה, על מה מצביעות נקישות במעבר הילוך מ N ל R או מ R ל D, אני שומע נקישה בעת מעבר ההילוך מאיזור המנוע, כשהוא משתלב, ובנוסף אני מרגיש תזוזה קטנה באוטו, הנוסעים שלידי לא מרגישים אני מרגיש את זה אפשר להגיד מהדוושות.

זה טבעי?

 

עוד דבר זה שאני עומד ברמזור ועובד רק עם הבלם, כשאני מרים אותו לחצי והאוטו במצב של זז טיפה ועומד במקום, אני שומע הרבה רעשים מתחת, קשה להסביר את זה אבל זה כאילו דברים עוברים מתחתי, כמו גרירה(רעש) שכזו שמתחילה כשאני משחרר מעט את הבלם ומפסיקה כשאני לוחץ אותו לגמרי.

 

 

הרעש (נקישה) הוא רק כשאני מעביר את ההילוך, מ Rל D וההפך, או מ N ל R או ל D, יש מין נקישה כזאת כשההילוך משתלב תוך כדי המעבר.

 

על מה מצביעות הבעיות? הרעשים עם הברקסים כשהאוטו למשל עומד ברמזור, ואני משחרר קצת את הברקס אני שומע רעשים ארוכים, קשה להסביר (משהו כמו גררר - ארוך), זה נשמע כאילו משהו צריך שימון, זה נכון? מה צריך לעשות?

 

בנוסף, ההונדה עושה לי 1:9 בעיר ומחוץ לעיר (משולב), אני חושב שהיחס אמור לעמוד על 1:10 לפחות, מה יכולה להיות הסיבה ליחס הנ"ל?, כדי לשים תוסף כלשהוא לדלק? לבקש בדיקה מסויימת במוסך?

 

--

 

הבנתי שיכול להיות ובעיית ההילוכים קשורה לתושבות מנוע, כמה יעלה לי להחליפן במוסך מורשה?

 

בנוסף אחותי נסעה במכונית, והעבירה מ D ל P כשהמכונית עמדה לעצור, ונסעה על בין 5-15 קמ"ש, נשמעה חריקה חזקה מהמנוע והמכונית נעצרה, בפעמים הבאות הגיר עובר בסדר אבל עדיין יש את הנקישה כשמעבירים מ D ל R וכשעוצרים את האוטו ושמים פארקינג, למשל בירידה או בעליה, יש מין נקישה של תפיסה, כאילו הגיר נתפס והאוטו זז ממש מ"מ.

 

יכול להיות נזק בגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש שאתה שומע שהבלם לחוץ חלש זה טבעי זה רעש חיכוך של הבלמים.

 

לגבי הנקישה צריך לשמעו בדיוק, אם זאת נקישה חלשה זה שום דבר וזה רעש של הממיר המומנט, אם זאת נקישה חזקה ומורגשת יתכן ומדובר בתושבות מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתאר תופעות אופיניות לרכב בכל תיבה אוטומטית. גם הנקישה והתזוזה בזמן שילובי הילוכים וגם רעש חריקת הבלמים בזחילה.

אם אתה עדיין לא רגוע מתופעות אלו גש לבעל מקצוע שמכיר היטב את הרכב לצורך בחינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעש ממיר מומנט ? , למה הכוונה ?

 

דוד, נכון כאשר משלבים הילוך באוטמט אחרי שניה בדיוק בזמן שההילוך משתלב שומעים מהמנוע רעש מאוד חלש "קליק".

 

שזה בעצם השילוב של ההילוך.

 

קצת קשה לי להסביר, אבל שמשלבים הילוך תמיד נשמע רעש "קליק".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה מצביעות הבעיות? הרעשים עם הברקסים כשהאוטו למשל עומד ברמזור, ואני משחרר קצת את הברקס אני שומע רעשים ארוכים, קשה להסביר (משהו כמו גררר - ארוך), זה נשמע כאילו משהו צריך שימון, זה נכון? מה צריך לעשות?

 

זה אומר שהתושבות מנוע קרועות גם לי היה את זה

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה מצביעות הבעיות? הרעשים עם הברקסים כשהאוטו למשל עומד ברמזור, ואני משחרר קצת את הברקס אני שומע רעשים ארוכים, קשה להסביר (משהו כמו גררר - ארוך), זה נשמע כאילו משהו צריך שימון, זה נכון? מה צריך לעשות?

 

זה אומר שהתושבות מנוע קרועות גם לי היה את זה

 

מה זה קשור בכלל לתושבות מנוע??? זה חיכוך של הרפידה בדיסק וזה טבעי לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה מצביעות הבעיות? הרעשים עם הברקסים כשהאוטו למשל עומד ברמזור, ואני משחרר קצת את הברקס אני שומע רעשים ארוכים, קשה להסביר (משהו כמו גררר - ארוך), זה נשמע כאילו משהו צריך שימון, זה נכון? מה צריך לעשות?

 

זה אומר שהתושבות מנוע קרועות גם לי היה את זה

אתה בכלל קורא תגובות שכתבו לך? נראה לי שלא.

 

ממיר מומנט לא יוצר רעש בזמן שילוב הילוך ולמעשה כמעט שלא יוצר רעש כלל בכל תחומי עבודתו.

כאשר תיבה אוטו' משלבת הילוך לעיתים יש רעש של מכלולים הנתפסים על גוף התיבה עצמה ויוצרים מעין נקישה קלה, אך מדובר על רעש שיכול להשמע בזמן שילוב הילוך מ N או P או בהחלפת כוון סיבוב של נסיעה R ל D ולהפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על כל התגובות, בעיקרון הנקישה דיי מורגשת, בעיקר כשמעבירים לR,

 

בקשר להעברה בנסיעה ממש איטית ל P, מישהו יכול להתייחס לזה?

 

והרעש של הלחיצה הקלה על הבלמים, אני מתכוון שהרעש מגיע מתחת לאוטו ולפי דעתי לא מהבלמים עצמם, הם חדשים, בני 1500 ק"מ לכל היותר, מקוריים, לפניהם היה לי רעש מהבלמים בגלל בלמים לא מקוריים באיכות נמוכה והחלפתי אותם, הייתה צרימה בבלימה, הרעש שאני מתכוון אליו עכשיו הוא ממש משהו כמו ג-ר-ר-ר-ר-ר, ומרגישים כאילו משהו זז מתחת, בנוסף המכונית לא זזה כשיש את הרעש, אולי ס"מ אחדים.

 

זו הייתה פשוט טעות לרכוש את ההונדה הזאת, יותר מדי בעיות פח עקב תיקוני טיוח, בעיות בדלתות וכו', אני אידיוט שהסתמכתי רק על בדיקה בקומפיוטסט.

 

בזמן האחרון שאני לוקח סיבובים או עיקולים במהירות קצת גבוהה, אני מרגיש שהצמידים נמרחים על הכביש ואחרי העיקול המכונית מתאזנת, יכול להיות שזה בגלל שהגלגלים הקדמיים יבשים? כי אויר יש, בוודאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער שאני מקפיץ, חשוב לי לדעת מה לעשות עם הדלק, והיחס הנמוך יחסית, 1:9 וזה כשאני מושך את התדלוק עם מנורת דלק מהבהבת, לפחות 15-20 ק"מ לפני שאני מתדלק (כדי באמת להגיע ליחס של 1:9).

 

מישהו יודע מה אני יכול לעשות כדי לשפר את זה? שמעתי מבעלי הונדות שהם עושים 1:10 במינ' ואפילו 1:11..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצע חיפוש כיצד למדוד את צריכת הדלק של הרכב במדוייק ולא לפי השיטה שלך.

 

אמרתי לך שהרעש של הבלמים זה תקין, כי שאתה לוחץ חלש על הברקס הרפידות יוצרות חיכוך עדין מאוד שמשמיע רעש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוד, נכון כאשר משלבים הילוך באוטמט אחרי שניה בדיוק בזמן שההילוך משתלב שומעים מהמנוע רעש מאוד חלש "קליק".

 

שזה בעצם השילוב של ההילוך.

 

קצת קשה לי להסביר, אבל שמשלבים הילוך תמיד נשמע רעש "קליק".

"הקליק" הוא רעש של סגירת מרווחים בזמן כניסת מומנט לגיר , מרווחים של כל מע' העברת הכוח.

 

הבעייה של הנקישות יכולה לנבוע מ- : תושבות מנוע או גיר פגומות , חופשים במתלה (תותבי משולשים) , גשר קדמי משוחרר , טורים גבוהים של המנוע בסרק , לחץ שמן גדול ללא ויסות בגיר. לפותח השרשור לבדוק קודם טורים ואחר כך תושבות .

 

לגבי הרעש בבלימה חלקית , אני בדעה של דניאל זהו רעש החיכך של הבלמים עם הגברת קול מקפיצי המתלה וחלל הכנפיים ! , רעש טבעי בהחלט והוא קיים בכל סוגי הרכב.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקפיץ, בבקשה עזרו לי איך אני יכול לדעת מה אמור להיות יחס הדלק שלי (סיוויק 04) ומה יחס הדלק האמיתי?

מה יכולות להיות הבעיות שגורמות לצריכת דלק מוגברת שלא כצורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...