Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין במה האשכול הזה עוזר למישהו.

אה נכון... להזכיר לנו שאתה אדם תרבותי וחלילה לא חם מזג.

האשכול מיותר.

 

מסכים.

כל הכבוד יוסי, אמא שלך בטח גאה מאוד על הבן המדהים שהיא חינכה. :?

פורסם
מסכים.

כל הכבוד יוסי, אמא שלך בטח גאה מאוד על הבן המדהים שהיא חינכה. :?

דווקא מחברים בפורום רכב הייתי מצפה להבין את המשמעות של השרשור הזה בעיקר לנוכח מקרים שנגמרו בצורה עגומה יותר בלשון המעטה.

כנראה שיש לי ציפיות גבוהות מדי...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
דווקא מחברים בפורום רכב הייתי מצפה להבין את המשמעות של השרשור הזה בעיקר לנוכח מקרים שנגמרו בצורה עגומה יותר בלשון המעטה.

כנראה שיש לי ציפיות גבוהות מדי...

 

המגיבים בציניות - מחפים על הפחד , ולכן לא יכולים לפרגן - כל הכבוד .. לי היה קשה להחזיק מעמד ..

( איזהו גיבור (גבר) השולט ביצרו ) .

ולכן במקום להגיב, לגופו של ענין, הם מגיבים לגופו של האדם .

 

יש תגובות , שצריך לקרוא, ולעבור הלאה .

ויש תגובות , מצחיקות בטוב טעם - חבל שלא הפעם ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לכל המתלהמים.

אתם יודעים כמה פעמים אני עוצר, מאותת יפה שאני רוצה להיכנס לחנייה, מוודא שרואים אותי, ואז נוסע קצת קדימה כדי להיכנס עם ה"תחת" והפוצנגרו מאחוריי מחליט שהוא לא רוצה לתת לי לחנות?...

אני לא ממשיך לנסוע, אגב...אני עוצר. או שיזוז רוורס- או שייתקע מאחוריי שעה. גם שעתיים. אני לא ממהר לשום מקום.

(מדובר על רחוב חד סיטרי עם נתיב אחד בלבד, וגם זה בקושי).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
המגיבים בציניות - מחפים על הפחד , ולכן לא יכולים לפרגן - כל הכבוד .. לי היה קשה להחזיק מעמד ..

( איזהו גיבור (גבר) השולט ביצרו ) .

ולכן במקום להגיב, לגופו של ענין, הם מגיבים לגופו של האדם .

 

יש תגובות , שצריך לקרוא, ולעבור הלאה .

ויש תגובות , מצחיקות בטוב טעם - חבל שלא הפעם ..

 

אייל .

עם כל הכבוד, אם כל אחד יפתח שירשור על איך חתכו אותו בכביש, נדחפו לו, עברו צמוד אליו, שמעו מוזיקה שלא לרוחו

ועוד שלל דברים שמרגיזים את חלקנו - תחשוב מה יהיה בפורום הזה.

השירשור הזה לא לימד שום דבר חדש ולא עלה שום נושא מעניין או שאלה כלשהי,

השירשור הזה רק הראה כמה רגוע ותרבותי מר' פרנקוס.

 

סה"כ הנהג הלא מרוכז (חמור ביותר) לקח רוורס ונגע לו בטמבון כך שלא נגרם נזק (כניראה במהירות אפסית).

פורסם

השירשור הזה רק הראה כמה רגוע ותרבותי מר' פרנקוס.

 

סה"כ הנהג הלא מרוכז (חמור ביותר) לקח רוורס ונגע לו בטמבון כך שלא נגרם נזק (כניראה במהירות אפסית).

 

לא חשבתי שאלו יהיו התגובות כאן.

 

אם לא היה השרשור המקביל על ההוא שדפק אגרוף לפנים למישהו אחר, לא הייתי אפילו פותח את השרשור הזה.

זאת רק השוואה בין איך בן אדם צריך לנהוג (כמוני) ואיך לא צריך לנהוג (כמו הדביל שדפק אגרוף בפנים לנהג אחר).

 

אני לא מנסה להראות שאני בן אדם טוב או שאני יותר טוב מאחרים, רק משווה בין התנהגות נורמטיבית ונשלטת ובין מישהו אחר שהחליט לקחת את החוק לידיים ולפעול באלימות נגד מישהו אחר.

 

אני גם בטוח שרוב חברי הפורום היו מתנהגים בדיוק כמוני, ואכן עשו זאת (לא דפקו מכות למישהו) כשפגעו בהם ככה.

אני עוד חבר פורום אחד ומאמין שאני לא שונה מרובכם.

 

כל הפואנטה כאן היא לא להראות כמה אני צודק (ואני כן...), אלא כמה שהבחור מהשרשור השני (לא זוכר אפילו מיהו) התנהג כמו בהמה.

פורסם
לא, אני דואג לירידה ברמה של הפורום.

 

נחזור לאחור, חבר בפורום פתח שירשור, חברים כתבו בו, אם זה לא מעניין, או ברמה ירודה, השאר זאת להם.

 

אבל - אתה הגבתה, ואחרים , הגיבו לתגובתך .ופתאום השירשור עלה ברמה ..ובזכותך נמצא בדף הראשון.

 

ומה קרה - נוצר עומס על השרת , מסכן "עמוס השרת" (תמיד מאשימים את ה ש.ג)

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לא, אני דואג לירידה ברמה של הפורום.

 

אתה תמיד מוזמן לכתוב הודעות איכותיות ולדאוג להעלות את הרמה של הפורום. :wink:

 

פרנקוס, אני הייתי לוקח פרטים בכל מקרה, תמיד יכול להיות שיהיה איזה שפשוף שלא שמת לב אליו,

 

או לחלופין - נזק "פנימי" לפגוש, כמו הקליפסים שלו שנשברו או ה"כוורת" הפנימית (רכבי פיז'ו מצויידים בכזו) וכו'.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...