Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שאתה אומר גם על הראלי שלך לא צריכים לשלם יותר ממחירון, למרות שזה לא ימנע ממך לבקש מעל כשתמכור (ובנינו אתה תבקש מעל רק כי הרכב הופיע באיזו כתבה).

 

ג'נטים של ראלי יותר קל למצא לקניה, ועדיין הם נמכרים במחיר גבוהה (וזה לא אחד שמוכר ב-1500 אלא כמה שמוכרים במחיר הזה), אז אם אלף ש"ח זה מחיר תקין כהגדרתך (בשביל ג'נטים לבנים מפח), המחיר שאני מבקש על שלי הוא סביר בהחלט בהתחשב בעובדה שהם מסגסוגת וגם נדירים יותר.

 

ושוב, חוסר בחור מירכוז לא גורע, לא חסרות פנצ'ריות עם המתאם הזה לאיזון אז שוב הטיעון שלך נפסל

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מוכר המון ביד2, והמשפט "לא לזיין תשכל" פשוט הכרחי, למה 8 מכל 10 שיחות זה פשוט זיוני מוח.

- אנשים מתקשרים אליך ומתחילים לספר לי על הבעיות שלהם בחיים ומנסים לקשר את זה לעובדה שהם מוכנים לשלם על האוטו

רק 50% ממה שאני מבקש.

- ילדים שעוד לא יודעים איך נראה רשיון נהיגה, מתקשרים לשאול האם אפשר להיכנס עם האופנוע כביש שאני מוכר, לשטח.

- ילדים שמתקשרים ומתחננים אלי למכור את להם את האופנוע ב-70% ממחיר השוק שלו, כי הם והחברה מהשכונה לא

מצליחים לגייס יותר כסף.

- אנשים שלא ראו את האוטו, אפילו לא בתמונה, קיבלו את הטלפון מחבר, ומתקשרים להגיד לי שהאוטו שווה 5 אלף שקל, כי זה

המחיר שניתן לרכוש אחד כזה בחו"ל.

- אנשים שלא בטוחים שהחלקים שאני מוכר מתאימים להם, ומתעקשים לקנות בכל זאת, אבל רוצים להחזיר אם לא יתאים להם.

- אנשים שדורשים חשבונית מס על הרכב, כי הם בטוחים שאני סוחר, למראת שבערך מיליון וחצי פעם אמרתי להם שהרכב פרטי,

רשום על שמי, ונמצא בבעלותי קרוב לשנתיים.

והחוצפה של אנשים לפעמים, בא לי להסכים למחיר שלהם, שרק יבואו ואני יוכל לתת להם אגרוף. :evil:

 

כל המקרים אמיתיים,

וזה רק קצה הקרחון.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

ובגלל שרשמת את שלושת המילים "לא לזיין ת'שכל" אז זהו, כולם מקשיבים כמו ילדים טובים ובאמת לא מזיינים לך את השכל?

פתאום כולם מתקשרים ומדברים לעניין?

אם כן, זהו סוג של קסם :roll:

אני לא חושב שמישהו מתייחס למחרוזת המילים הנפלאה הזאת ברצינות כי היא פשוט רשומה כמעט בכל מודעה.

פורסם
:lol:

 

אתה מזכיר לי את כל קרובי-המשפחה שצחקו עליי שיש לי סיטרואן ישנה.

 

אפילו לא היה לי כח להסביר להם למה היא עדיפה על הלנטיס המשעממת שלהם; העדפתי לשתוק ולהתמקד בדגים המרוקאיים (המצויינים!) של סבתא. מה שהציק לי זה שחשבתי איזה יופי של קליאו ספורט או אימפרזה GT אני יכול לקנות בכסף ששווה הלנטיס.

 

ו-306 זה יופי של רכב, אני מעדיף אותו על לנטיס גם בגרסת ה-1.4 הידנית.

 

אויש נו, מה זה בכלל קשור לשרשור הזה? אתה אומר את זה כדי למצוא חן בעיני אושיות הפורום?

 

מספיק לעשות מהדגמים הרגילים של פיג'ו, משהו שהם לא.

 

היתה לי 306 XN 1.4. רכב נחמד, אין לו התנהגות כביש יוצאת מגדר הרגיל כמו ב306 הספורטיביות,

יש לו מנוע גרוע, מזגן גרוע, פנים גרוע , איכות הרכבה גרועה, איבזור לא קיים ובטיחות אפסית.

אז אני לא בטוח שהוא עדיף על לנטיס.

הוא יותר נוח ומסתובב קצת יותר טוב וזהו.

אני אכלתי מהרכב הזה כ"כ הרבה חרא, שבטוח שלא הייתי אוכל מלנטיס.

 

גם ה106 KID / XR / XS הם לא ספורטיביים ולא מתקרבים לזה. אז חלאס.

גם לא ZX REFLEX ואחיותיה הלא ספורטיביות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אם לא הובן, הדברים נכתבו בבדיחות הדעת.

מכיוון שזה היה ב 6 בבוקר, אחרי לילה לבן, שכחתי להוסיף סמיילים.

כתבתי כגירסה לאימרה (שנדמה לי שבמקור נשאלת כמדד למדידת אמינות של פוליטיקאים אמריקאים) "היית קונה ממנו מכונית משומשת?"

מכיוון שכל הזמן חיפשתי דברים נדירים יחסית, ממש לא יכולתי להרשות לעצמי להיות בררן.

אשתי וחברים לא הבינו למה אני נוסע לבאר שבע וחיפה לראות מכוניות (מה לעשות, בת"א קשה יותר למצוא רכב ידני - מזל שהרכב השני שלי הוא עם פזומט...).

אם בין לאדן היה מוכר את מה שחיפשתי, הייתי קונה גם ממנו ומדווח על מקום הימצאו רק לאחר העברת הבעלות.

 

כחלק משיווק חכם, אין לזלזל גם בחשיבותן של תמונות. לא במקרה אומרים שהן שוות אלף מילים. :idea:

זה מה שאני מנסה להגיד. זה כמו להיות בג'יי דייט ולהתעקש לצאת לדייט בלי לשלוח תמונה.

פעם זה היה מקובל. היום כבר לא.

איתן, מה קנית ?

פוקוס האצ'בק ידנית 2003 יד ראשונה. קניתי אותה לאשתי, אבל אחרי נהיגה אחת החלטתי שהיא כל כך מהנה שהיא תהיה שלי ואשתי תיסע בפוקוס של הליסינג. המרצדס עוד תגיע מתי שהוא. כל התשובות שקיבלתי בפורום אספנות על S קלאס ישנה לא היו לשווא. הצלחתי להדביק בחיידק חבר והוא השתמש בתשובות שקיבלתי בשביל לרכוש 300SEL מודל 1990.

דווקא אני מסכים עם רוב מה שאיתן כתב.

 

אם הייתי מוכר רכב בYAD2 גם הייתי מוסיף : "לא לסוחרים".

זה בדיוק מה שזו שקניתי ממנה לבסוף את הרכב כתבה. זה מספיק.

6 - יצאת אהבל. יש לך תמונה של רודסטר בסימלון ואתה כותב באתר של חובבי רכב. מה בדיוק לא בסדר ברכב משופר שרוצים עליו יותר כסף מרכב סטנדרטי ??

מי יצא אהבל? "הרודסטר בסימלון" הוא מיאטה שהייתה בבעלותי 5 שנים. אין שום בעיה עם רכב משופר בטירוף. סתם תהיתי לגבי אמינותו. בשימוש בשפה כזו, אין ספק שארוץ לשפר אצלך את הרכב.

 

אני מוכר המון ביד2, והמשפט "לא לזיין תשכל" פשוט הכרחי, למה 8 מכל 10 שיחות זה פשוט זיוני מוח.

יתכן שהרבה זה זיוני מוח, אבל יתכן שדווקא אני, שמתקשר אליך אחרי ש 374 זייני מוח התקשרו אליך, יהיה זה שיקנה ממך את הרכב ולכן אתה צריך סבלנות.

כשאני מתקשר אני גם אומר "אתה יכול לתת לי פרטים על הרכב". כשזה היה סוחרים, הם היו שואלים "לאיזה רכב אתה מתכוון?" וכך חשפתי אותם.

ולא, אני לא אומר שכל מי שמתפרנס מסחר ברכב הוא נוכל.

אני רק אומר שסוחר ישר מפרסם את עצמו ב YAD2 בחלק שנועד לסוכניות ולא לאנשים פרטיים ולא מנסה לעבוד עלי שזה הרכב הפרטי שלו.

פורסם

אני חייב להוסיף, למרות שאני מבין את המרמור של מספר אנשים על המחירון של הרכב שלהם.

"מי שרוצה מחירון שיקנה מיצחק לוי"

"מי שמחפש גמישות שיקנה מנאדיה קומאנצ'י"

וה שוס: "מי שמחפש גמישות או מחירון, שילך ליצחק לוי שמעתי שהוא גומר שפגט"

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
ובגלל שרשמת את שלושת המילים "לא לזיין ת'שכל" אז זהו, כולם מקשיבים כמו ילדים טובים ובאמת לא מזיינים לך את השכל?

פתאום כולם מתקשרים ומדברים לעניין?

אם כן, זהו סוג של קסם :roll:

אני לא חושב שמישהו מתייחס למחרוזת המילים הנפלאה הזאת ברצינות כי היא פשוט רשומה כמעט בכל מודעה.

ניסיתי פעם לפרסם מודעה בלי לרשום את זה, וכמעט כל שיחה הייתה מאיזה זיין שכל.

לאחר שעל אותה מודעה הוספתי "לא לזייני מוח", פלא פלא, האנשים התחילו להישמע רציניים יותר, וכמות השיחות שלא לעניין פחתה משמעותית.

 

יתכן שהרבה זה זיוני מוח, אבל יתכן שדווקא אני, שמתקשר אליך אחרי ש 374 זייני מוח התקשרו אליך, יהיה זה שיקנה ממך את הרכב ולכן אתה צריך סבלנות.

כשאני מתקשר אני גם אומר "אתה יכול לתת לי פרטים על הרכב". כשזה היה סוחרים, הם היו שואלים "לאיזה רכב אתה מתכוון?" וכך חשפתי אותם.

ולא, אני לא אומר שכל מי שמתפרנס מסחר ברכב הוא נוכל.

אני רק אומר שסוחר ישר מפרסם את עצמו ב YAD2 בחלק שנועד לסוכניות ולא לאנשים פרטיים ולא מנסה לעבוד עלי שזה הרכב הפרטי שלו.

אני לא מזלזל באף אחד, אבל ברגע שאומרים לי שהם מוכנים לתת בתמורה לרכב ווידאו טייפ מקליט ולהוסיף כמה שקלים, אני בנימוס מציע להם ללכת לעשות את מצוות "פרו ורבו" באמא שלהם.

 

ו"לאיזה רכב אתה מתכוון?" לא ישר אומר שמדובר בסוחר, מה לעשות שיש אנשים שיש להם רכב פרטי, ורכב לעבודה, או רכב לעוד קרוב משפחה, ומפרסמים את שניהם על אותו מספר.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

אפשר גם ניסוח אחר מ"לא לזיין את המוח!!!".

למשל, במודעה של אודי S4 נרשם "בבקשה להתקשר רק מי שיודע מה זה S4" - נראה לי מובן ולגיטימי שהמפרסם לא ירצה להסביר לכל מתקשר למה הוא דורש 275 אלף ש"ח על אודי A4 ועוד, רחמנה ליצלן, ידנית.

אני לא מנסה לחנך אף אחד ותרבות הכתיבה ב YAD2 היא חלק מהתרבות הישראלית שמתבטאת גם בטוקבקים (שגם הם, כמו מודעות ב YAD2 משעשעים אותי ויש כתבות שאני לא קורא אותן בכלל, אלא ישר נכנס לטוקבקים).

 

כמו שאמרתי, אני לא יכולתי להיות בררן כשחיפשתי רכב, אבל אם הייתי מחפש מזדה 3 (הסתבר לי שבניגוד לפוקוס, אז לא קשה למצוא מזדה 3 יד ראשונה ולא מליסינג) הייתי יכול לבחור עם איזה בעלים בא לי להיפגש ולעשות עסקים ואז אלה שרושמים "לא לזיין את המוח!!!" היו נדחקים לסוף התור והייתי מגיע אליהם אחרונים.

 

בכלל, אני לא כל כך מבין איך יש תופעה של זיון מוח לרכבים "רגילים".

אם אתה מוכר פורשה או מרצדס, אז אני מניח שמתקשרים כמה כאלה שמשתעשים בלשחק "נדמה לי" שהם יכולים לקנות את הרכב (ואולי אפילו לעשות סיבוב).

אבל למה שמישהו יבזבז זמן להתקשר ולהתעניין, נניח, בגולף שהוא לא מתכוון באמת לקנות?

 

אפילו כשמכרתי את המיאטה לא זכורה תופעה של "זיון מוח". מקסימום התרעמות על זה שביקשתי (ובסוף קיבלתי) 4K מעל המחירון. חלקם היו גסי רוח ופשוט ניתקו כשראו שאני לא לא מתפשר על המחיר.

אף אחד גם לא קיבל סיבוב (חוץ מזה שלבסוף קנה אותה, אדם בשנות ה 50 שלו שידעתי שהוא הולך לשלוף כסף מייד) בתואנה שאין ביטוח.

למרות זאת, לא ראיתי צורך לרשום "לא לזיין את המוח!!!"

פורסם

זה הכל גם תלוי בקהל היעד שהרכב שאתה מוכר מיודע עבורו.

 

כשאני מכרתי את הטייפון 50 של אחותי, התקשרו עלי כל מיני ילדים עם כל מיני הברקות למה המחיר שאני דורש גבוהה מדי, ולמה הקטנוע הזה ספציפית שווה 300 שקל.

לך תסביר להם שזה לא הקטנוע של החברים שלהם מהצ'כונה והבצפר, שאין מהם מושג למה צריך אוויר בגלגלים, והקטנוע שלי מטופל, וכמעט כל המכאניקה שלו חדשה, ולא היה בו משהו שלא עבד, וזאת הסיבה שרציתי עליו מחיר מגוכח של 1500 ש"ח.

 

לבסוף מי שקנה אותו זה היה מישהו שידע להעריך את ההשקעה בקטנוע, ואת השקט הנפשי שהוא יקבל בתמורה למחיר המצחיק שדרשתי, למראת שהוא היה גם אחד שזיין את השכל לא מעט.

 

אחרי מספיק זמן שאתה מוכר ביד2, אתה כבר מספיק מיומן בשביל לסנן כבר בטלפון את אלה שרק שואלים שאלות ומבטיחים שהם בטוח יבואו מחר עם כסף.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
לאחר כחצי שנת חיפושים מצאתי את מה שחיפשתי ואני יכול לסכם מעבר על מאות, אם לא אלפי מודעות למכירה ב YAD2.

לא כל הזמן הייתי מגובש על מה שחיפשתי (חלק מהזמן הכיוון היה רכב ספורטיבי בשבילי ואחר כך החלטתי על רכב "רגיל" לאשתי) ולכן ראיתי מודעות של מכוניות מקטגוריות שונות.

אלה המודעות שזכורות לי במיוחד, ככאלה שלא הייתי קונה מכונית משומשת ממי שכתב אותן:

 

1. "לא להתקשר סתם ולא לבלבל את המוח!!!" - אין ספק שאחרי קריאת משפט כזה בא לי להתקשר לבעלים הלבבי ומאיר הפנים.

2. "לרציניים בלבד" - אני בעל משפחה, מחזיק במשרה מכובדת וכו'. האם אני מספיק רציני בשביל להתקשר לשאול על האוטו שלך? ואולי אתה חושב שאין לי מה לעשות בחיים חוץ מלהתקשר לשאול על מכוניות שאני לא אקנה?

3. מודעות בלי תמונה - אנשים שקנו אוטו שעלה כחדש 300 אלף ש"ח, אז לא נשאר להם כסף למצלמה דיגיטלית או טלפון עם מצלמה.

4. מודעות עם תמונה שהורדה מאתר היצרן - תודה, אני יודע לבד לחפש ב Google Pictures. אני רוצה לראות תמונה של האוטו שלך.

5. "ביטול הגבלת מהירות ל 250 קמ"ש וביטול כיבוי ה DVD בנסיעה" (במודעה של BMW330) - אין ספק, שני דברים מאוד שימושיים בשבילי.

6. "טורבו מוגדל, טלטלים מטיטניום, בוכנות משופרות, שסתומים של חברת XXX סעפת פליטה של חברת YYY, נמדדו 700 כ"ס אמיתיים, דורש 70 אלף ש"ח מעל המחירון" - האם האוטו ישרוד את הנסיעה הבייתה אחרי העברת בעלות?

7. שגיאות כתיב - לי אישית לא עושה חשק להתקשר למי שלא טרח אפילו לכתוב ב WORD, לבדוק איות ואז להעתיק ל YAD2.

8. תמונות של הרכב מתמרן בין פילונים ועשן עולה מהצמיגים, תמונות של הרכב (שגם יש לו חצאיות והנמכה) בצילומי דוגמנות בתוך שדה חרוש - לפחות הבעלים לא יכול לטעון אחר כך שהוא לא קרע את האוטו.

9. 4 תמונות של הרכב מאותה זוית, תמונות שצולמו בחושך, מרחוק וכו' - כשתמכור, קח את הכסף ועשה קורס צילום בסיסי.

fail2it9.jpg

Omnia mea mecum porto

פורסם

כשאני מכרתי ביד 2 פרסמתי את המחיר וציינתי שהמחיר בהתאם למחירון לוי יצחק.

כשהבנתי שסוחרים מציקים סתם בטלפון ו-80 אחוז מהשיחות זה מהם ומנסים לעשות סמרטוט מרכב שראו רק בתמונה, תקנתי את המודעה וכתבתי:

המחיר לסוחרים הוא בתוספת של 20,000 שקל על מחירון לוי יצחק - לא מתאים לכם - אל תתקשרו, אל תשכנעו, אל תתווכחו.

מיד לאחר מכן כמות הטלפונים ירדה ל-2-3 בשבוע. זה מספיק, כי הרי מי שירצה רכב שכזה יבוא יראה, יבחן אל מול ההיצע ויקנה את הטוב יותר (ולא היה היצע רב).

אף פעם אני לא לחוץ למכור - בינתיים נסעתי ונסעתי ודאגתי לעדכן את הקילומטארז' במודעה מידי פעם. אחרי 4 חודשים הרכב נמכר, איכשהו לאורך התקופה המחירון נשאר ללא שינוי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אויש נו, מה זה בכלל קשור לשרשור הזה? אתה אומר את זה כדי למצוא חן בעיני אושיות הפורום?

 

מספיק לעשות מהדגמים הרגילים של פיג'ו, משהו שהם לא.

 

היתה לי 306 XN 1.4. רכב נחמד, אין לו התנהגות כביש יוצאת מגדר הרגיל כמו ב306 הספורטיביות,

יש לו מנוע גרוע, מזגן גרוע, פנים גרוע , איכות הרכבה גרועה, איבזור לא קיים ובטיחות אפסית.

אז אני לא בטוח שהוא עדיף על לנטיס.

הוא יותר נוח ומסתובב קצת יותר טוב וזהו.

אני אכלתי מהרכב הזה כ"כ הרבה חרא, שבטוח שלא הייתי אוכל מלנטיס.

 

גם ה106 KID / XR / XS הם לא ספורטיביים ולא מתקרבים לזה. אז חלאס.

גם לא ZX REFLEX ואחיותיה הלא ספורטיביות.

 

306 דור שני בלבד. עם הדור הראשון אין לי ניסיון. כל הדברים שהזכרת לא רלונטיים לדור השני, מניסיון. איכות ההרכבה סבירה, אין קרקושים מציקים בצורה יוצאת דופן. והמזגן ב-ZX וב-306 דור שני - הוא אחד המצויינים שיש!. וכמובן יותר חסכונית מהלנטיס. שלא נדבר על המחירון - למה לשלם על לאנטיס פי ארבעה?!

 

ולמצוא חן בעיני הפורום? נו באמת... שים לב - בחיים, אבל בחיים (ואתה יכול להריץ חיפוש עם היוזר שלי בכל הפורום) לא נכנסתי לויכוחים כאן בפורום - לא כשהתווכחתם על הגולף מול קליאו ספורט, לא כשכולם התווכחו עם פייביש, לא בפרישה הצורמת של כמה מנהלים לפני תקופה ועוד דוגמאות שלא זכורות לי. ואני לא מתכוון לעשות את זה גם עכשיו. אני כאן כדי ליהנות, וזהו. אני בגישה הזאת בערך מהיום שהפורום הוקם (עם היוזר הקודם שלי, A123) - והלוואי וכולם יתנהגו כך!

 

שובע טוב :)

פורסם

אני קניתי מכונית שפורסמה בלי תמונה, בלי פרטים כמעט, המוכרת הייתה פנויה להראות את האוטו רק 3 ימים אחרי שהתקשרתי, האוטו היה מטונף ברמות שאי אפשר לתאר (והאוטו הוא פיאט אונו).. רק היה חסר "לא לזיין תמוח" :lol:

 

בסוף יצא אוטו שמור וטוב, בלי תאונות ועם הרבה חלקים מכניים חדשים..

אחרי נקיון וטיפולים קטנים יצא אונו כחדשה!

 

אבל אני בטוח שעם מודעה "מושכת" יותר, ועם אוטו אחרי נקיון, היא הייתה מוכרת אותו הרבה הרבה יותר מהר, ובמחיר שהיא רצתה בהתחלה ולא במחיר של ביטוח לשנה..

גם אני הייתי יכול ב3 ימים האלה לקנות כבר משהו אחר, אבל אם הייתי רואה תמונה טובה הייתי מחכה.

 

אני חושב שעכשיו אני יכול למכור את האוטו ברווח של 1500 שקל.. (שבאחוזים מהמחיר קניה זה המון)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
כשאני מכרתי ביד 2 פרסמתי את המחיר וציינתי שהמחיר בהתאם למחירון לוי יצחק.

כשהבנתי שסוחרים מציקים סתם בטלפון ו-80 אחוז מהשיחות זה מהם ומנסים לעשות סמרטוט מרכב שראו רק בתמונה, תקנתי את המודעה וכתבתי:

המחיר לסוחרים הוא בתוספת של 20,000 שקל על מחירון לוי יצחק - לא מתאים לכם - אל תתקשרו, אל תשכנעו, אל תתווכחו.

מיד לאחר מכן כמות הטלפונים ירדה ל-2-3 בשבוע. זה מספיק, כי הרי מי שירצה רכב שכזה יבוא יראה, יבחן אל מול ההיצע ויקנה את הטוב יותר (ולא היה היצע רב).

אף פעם אני לא לחוץ למכור - בינתיים נסעתי ונסעתי ודאגתי לעדכן את הקילומטארז' במודעה מידי פעם. אחרי 4 חודשים הרכב נמכר, איכשהו לאורך התקופה המחירון נשאר ללא שינוי.

.

 

 

אמיר, כל מה שהיית צריך לרשום זה "לא לסוחרים". :lol:

פורסם

ג'וקר,

זה היה כתוב במודעה המקורית ולא עזר.

אולי זה עוזר כשיש היצע נרחב.

במקרה שלי ההיצע יחסית היה מצומצם, אז נידנדו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...