Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני רוצה לקנות מאזדה 323 לאנטיס שנת 96 הספורטיבית ..

עכשיו שמתי עיין על אחת יד 3 מנוע 1800 אוטומט עברה 200000(אבל אני מחליף מנוע..)

עכשיו רציתי לדעת איך האוטו מתנהג, בעיות, חסרונות, אם יש לו הגה כח, abs, חלונות חשמל,וכאלה..

ועוד שאלה כמה כוח סוס אמור ליהיות לה?

 

עכשיו בקשר להחלפת מנוע בגלל ה(200000 ק"מ)

אוקי אז ככה האוטו עבר די הרבה ואבא שלי לא שקט בגלל זה אז הוא רוצה להחליף לה מנוע ..

עכשיו השאלות שלי זה מאיפה מביאים מנועים כמו של המזדה הזאתי, והאם זה בידיוק אותו מנוע, ומה הטווח מחירים, ואיך הם באים חדשים בניילון או אחרי קצת ק"מ..???

 

תודה רבה על העזרה היא ממש חשובה!

פורסם

הגה כוח, ABS, חלונות חשמל- יש. אני כמעט בטוח שיש גם שתי כריות אויר. הרכב מתנהג כמו מכונית משפחתית, מבחינת שלדה והתנהגות היא כמעט זהה ללאנטיס 4 דלתות (לא שזה רע). לי יש לאנטיס 4 דלתות, ולדעתי היא די כיפית לנהיגה (אבל צריך לזכור שלמרות המראה, עדיין מדובר במכונית משפחתית, והתנהגות סופר ספורטיבית לא תמצא כאן).

למנוע במקור 115 כ"ס.

 

בנוגע למנוע חדש- גם אני די סקרן לדעת אם אפשר לקנות מנוע כזה חדש מהיצרן. ההגיון אומר שכן, כי אותו מנוע (אמנם עם ראש מנוע אחר) מותקן במיאטה דור קודם, והיא יוצרה עד לפני שלוש שנים בערך. אולי אפילו יש מנועים של הלאנטיס במלאי, בכל זאת מדובר במכונית מאוד נפוצה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

1. זה לא רכב ספורטיבי. הוא רק נראה ככה.

2. מנוע 1.8ל' עם 115 כ"ס אם אני זוכר נכון.

3. אם המנוע תקין - סע עד שיתפגר. בדרך כלל מנוע מחליפים לאחד מפירוק (יענו משומש).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
1. זה לא רכב ספורטיבי. הוא רק נראה ככה.

2. מנוע 1.8ל' עם 115 כ"ס אם אני זוכר נכון.

3. אם המנוע תקין - סע עד שיתפגר. בדרך כלל מנוע מחליפים לאחד מפירוק (יענו משומש).

 

 

לא אמרתי שהוא אוטו ספורט רק הבאתי תאור של האוטו שתידעו על מה מדובר ספציפי אמרתי ה323 הספורטיבית.

יש לו אחלה צורה ספורטיבית אפילו שהוא "משפחתי"(5 דלתות)

ולא אכפת לי לי ליסוע עד שיתפגר חח פשוט שאלתי שיהיה לי כבר הכל מוכן ...

 

ואני לא רוצה מנוע משומש אני מדבר על די חדש! כאילו 10000 ק"מ מקסימום!!

 

ועוד שאלה האם אפשר לשים לאוטו הזה אגזוז לחץ? (אני שואל כי זה אוטומט ואני לא ממש מבין )

×
×
  • תוכן חדש...