Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוויץ' תקול - פיאט דוקאטו 2.5D שנת 97


erezfed
שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

בדיזל של אבי (מצויין בכותרת) הסוויץ' נפח חיים. לא מניע, לא מכבה את הרכב , ולא מחבר את החיבורים החשמללים כראוי.

ברצוני לדעת במה כרוכה החלפתו, בדגש על עניין האימובילייזר, מכיוון שיש במפתח המקורי אימובילייזר, החלפת סוויץ' פשוטה (עם מפתח חדש) לא נראה לי מספיקה.

 

האם חייב לקודד את המפתח החדש ? או אולי הרכיב המזהה את המפתח נמצא בסוויץ' עצמו?

 

אלו פתרונות או אפשרויות עומדות בפני לפתרון הבעיה?

 

לתשובתכם אודה

ארז

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכיב האימובילייזר נמצא בתוך המפתחות.

מנעולן רכב אולי יוכל לתקן את מתג ההצתה הפגום ואם צריך להחליפו בחדש, אז הוא יוכל לשנות את הצילינדר במתג החדש כך שיתאים למפתחות הרכב הישנים והכל יפעל כשורה כמקודם.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, לא משהו שאני יכול לטפל בו לבד (סטייל החלפת הרכיב החשמלי שעשיתי באאודי :wink: ).

 

תודה רבה , אגש לעשות בירורים.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דו"ח התקדמות:

החלפתי את החלק החשמלי של הסוויץ', (כמובן ש-) שידעתי שהסוויץ' עצמו תקול, אבל על הדרך העדפתי לא לחסוך.

האימובילייזר נמצא (ממש כמו שרפי אמר) במפתח של הרכב, וסביב הסוויץ' עצמו יש טבעת פלסטיק שמבצעת את הזיהוי.

מצאתי מנעולן שיכול להחליף את הסוויץ' ולהתאימו למפתח המקורי , אבל עד שאגיע אליו(הוא בב"ש) , ביצעתי "מעקף" , כך שכאשר אני מסובב את הסוויץ' סיבוב ראשון, כל הנורות נדלקות, מצתי הלהט מתחממים וכו' , ואז אני לוחץ על כפתור קפיצי (סטייל מזרטי :twisted: ) ומניע את הרכב.

 

שאלתי: האם זה תקין להניע כך? או שמא אני חייב לדמות מצב של סיבוב הסוויץ' במלואו (התנעה) לפני שאני לוחץ על הכפתור שעשיתי (כלומר לסובב את הסוויץ' להנעה , ואז ללחוץ על הכפתור) ?

 

דבר נוסף, האם יש טריק מיוחד או משהו שצריך לדעת על מנת לפרק את הסוויץ' עצמו? אני מתכוון לקחת את הסוויץ' ומפתח ספייר למנעולן , ולא את כל הרכב. בסוויץ' ראיתי מין שן קפיצית כזו, ועוד כמין שני עיגולים קטנים שחשבתי שבלחיצה עליהם ישתחרר הסוויץ' , אך התבדיתי. מעבר לכך לא ראיתי אלמנטים נוספים המשמשים לפירוק הסוויץ'.

 

תודה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בפורום איזה פרוייקט של שיפוץ סוויץ. רשום שם במפורט כיצד לפרק אותו מהאוטו.

השן הקפיצית יכולה להילחץ רק כאשר המפתח מסובב למצב מסוים, לא זוכר כרגע איזה מצב בדיוק.

חוץ מהשן הקפיצית צריך להיות בורג קיבוע קטן, אל תשכח לפתוח אותו לפני שאתה תולש את הסוויץ' מהמקום ולא מבין למה הוא לא יוצא (כמו שאני עשיתי) :lol:

 

עריכה: קבל הפרוייקט - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=57310

אמנם זה סוויץ' של 205 אבל אני בטוח שתמצא פה אלמנטים מוכרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרק את 2 הפלסטיקים חובקי ההגה.

כעת יתגלה לך כל מתג ההצתה והסר את טבעת האנטנה של האימובילייזר המולבשת אליו.

מצד שמאל של בית המתג תראה שבית המתג הצתה מחובר ע"י 2 ברגים עם ראש חלק שאותם ניתן לפתןח ע"י שימוש במדגש (קרנר) ופטיש ע"י דפיקות על המדגש לכוון פתיחת הברגים. לאחר הסרת הברגים תוכל לפרק את 2 חצאי בית המתג ולהסירו כמכלל מהרכב ולנתק את מחברו החשמלי.

שלחתי לך תמונות לדוא"ל שבפרופיל שלך (של אוניברסיטת בן גוריון) ואני משוכנע שתדע במדויק כיצד לפרק את המתג.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפי, אין עליך.

אכן בפירוק הראשון כבר מיד הבחנתי בברגים הללו , שהם ללא ראש (:shock: ).

תיארתי לעצמי שכמו (כמעט) בכל רכב נורמלי, אין צורך לפרק את כל הזרוע הזו והסוויץ' פשוט יוצא מה"בית" שלו ע"י שיחרור בורג אבטחה ולחיצה על אי אלו שיני נעילה הקיימות בו.

 

אם הבנתי את דבריך נכון, הסוויץ' יצא מה"בית" שלו רק ע"י פירוק כל המכלול (שיתאפשר ע"י פתיחת הברגים ללא ראש) ?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן.

ניתן לפרק רק את הצילינדר מתוך בית המתג (גוף האלומיניום) אך איני בטוח שזה מה שאתה צריך להוציא אלא דווקא את כל מכלל המתג כפי שכתבתי.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...