Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה ברכישת רכב משפחתי חדש


orn
שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

אני מעוניין לקנות רכב חדש.

מתלבט בין מספר דגמים

חשוב לי לדעת: אמינות, מחירי טיפולים, ועוד מידע מעניין

הרכבים שאני מתלבט לגביהם הם:

C4, B3, I 30, סוזוקי ג'ימיני, פורד פוקוס 5ד', מזדה 3,

כל הרכבים הנ"ל הם פחות או יותר באותו טווח מחיר

אשמח לעזרה בנושא

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קשה בהחלט, כל אחת וזווית הראיה שלו , אני אישית הייתי בוחר את C4 , פה אני אסיים שלא להוסיף לך בהתלבטות אלא כדי להקל עליך .

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אני קניתי רכב חדש לפני כחודש החלטתי שמבחינתי בטיחות הוא מאוד מכריע בהחלטה.

 

פורד פוקוס ואחריו ה C4 הם הרכבים הכי בטוחים בקטגוריה עם 5 כוכבי בטיחות EURO NCAP ארגון הבטיחות האירופאי.

 

I30 הוא רכב חדיש שלדעתי פשוט מחפיר מבחינת הבטיחות איכות חומרים ואיכות ההרכבה חוץ מזה למה לקנות תוצרת קוריאה אם אתה יכול לקנות אירופאי או יפני.

 

התלבטתי קשות בין ה-C4 לבין הפוקוס ובסוף נרכשה פוקוס 2 ליטר ואני מאוד מרוצה מהרכב.

 

מזדה 3 נחותה משמעותים מבחינת בטיחות מהמכוניות שציינתי והיא בעלת 4 כוכבי בטיחות ואינה מגיעה עם מערכת ESP לאומתה C4 ופוקוס מגיעות עם 6 כריות אויר +ESP בכל הדגמים כמו כן לאחר נהיגה במזדה אני יכול להגיד לך שהרכב פשוט צפוף מקדימה וגם לא מבריק במיוחד מאחור.

 

הסובארו הוא רכב חדיש דגם התחלף רק כרגע ויש אנשים כאן שיגידו שהוא רכב מצויין,שוב הדעות חלוקות בגלל שלרכב יש דגם 5 דלתות בלבד והחסרון הבולט בו הוא גודל תא המטען שהוא קטן מאוד יחסית לרכבי 5 דלתות אחרים בקטגוריה,בנוסף הוא גם מגיע ללא ESP בכל הדגמים חוץ מהדגמי 2 ליטר באבזור SPORT (לא ממש מובן לי ההגיון)

 

אני חייב לציין שהדגם 1.6 של הפוקוס בנסיעת מבחן הורגש בתור רכב קצת חלש בהשוואה למזדה או הC4 באותה מידה.

 

לגבי אמינות אני יודע שהפוקוסים הם אמינים אם מטפלים ברכב ולא ידוע על מחלות סדרתיות שקיימות ברכבים.

 

לגבי הC4 אני יודע רק מקריאה בפורום שישנם אנשים ללא בעיות בכלל וישנם אנשים שמקללים את הרגע שקנו את הרכב בגלל בעיות חשמל מגוונות ובעיות גירים.

 

אני מקווה שעזרתי קצת זהו נושא מאוד רחב,אם יש לך שאלות פרטניות יותר אנא פרט ואשתדל לעזור כמה שאוכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-I30 ממש לא רכב נחות בשום מצב ,אם תיקרא ביקורות תבין שהרכב הזה הישתווה לרכבים יפנים גם באיכות הגימור,לגבי הסוזוקי גימני הרכב ממש לא שייך לקטגוריה ובטח שלא רכב מישפחתי!! הרכב הוא קטן מאוד ,לא נוח בנסיעות ארוכות וגם קצרות ,הרכב מיועד לזוג צעיר או למישפחה ללא ילדים או בתור רכב שני במישפחה ,שרוצים גם לצאת לטיולי שטח או לרדת לחוף הים,לטעמי ה-C4 הוא הרכב המישפחתי המומלץ וההכי נוח מבין המכוניות שציינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 הקנייה הכדאית ביותר במחשבה לטווח ארוך. למה? בגלל אופן שהיא תשמור על המחיר שלה והשוק שלה.

אין מה לעשות, מאזדה 3 היא משפחתומטית דה-פקטו בישראל.

גם מבחינת אמינות, היא תהיה מבין האמינות ביותר בקבוצה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ALFA כל אחד והשיקולים שלו,למה זה משנה לי כמה הרכב יעלה עוד 5 שנים שבשביל זה אני צריך להתפשר על רכב נחות מכל הבחינות בגלל שהוא פשחתומט דא פקטו?????

 

 

יש אנשים שחושבים על איך הם הולכים למכור לפני שהם קונים ויש כאלה שרוצים להנות מהרכב ולא מוכנים להתפשר על רכב נחות מכל הבחינות יחסית למובילות בקטגוריה,אם אתה רוצה להיות כמו כל העדר ולקנות מזדה 3 בגלל השמירת ערך זה החלטה שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלאורך זמן יתכן שה3 תשמור על יותר מזומנים בכיס אבל למה צריך לחשוב היום שאתה קונה רכב על היום שאתה מוכר?!

 

בגדול אני מסכים עם רוב מה שנאמר, הפוקוס והC4 מובילות ברוב הפרמטרים. לדעתי אין מה לחשוש מבעיות אמינות של הסיטרואן היא בגדול מפגינה אמינות יוצאת מין הכלל ולראיה היא חודרת יותר ויותר לציי רכב שהיו נחלתם הבלעדית של היפניות.

היא אומנם לא נוחה כמו אחותה הגדולה (C5) אבל היא סבירה ביותר.

 

החסרון הוא אם אתה זקוק לשטח הטענה גדול אז אתה בבעיה כי בתצורת ה5 דלתות תא המטען מעט קטן יותר.

 

אחרי קילומטרים רבים בכמעט כל המכוניות שרשמת אני הייתי לוקח C4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 הקנייה הכדאית ביותר במחשבה לטווח ארוך. למה? בגלל אופן שהיא תשמור על המחיר שלה והשוק שלה.

אין מה לעשות, מאזדה 3 היא משפחתומטית דה-פקטו בישראל.

גם מבחינת אמינות, היא תהיה מבין האמינות ביותר בקבוצה.

 

לא לשכוח שה-3 מתחלפת בסוף השנה כך שלא שוווה להזמין עכשיו חוץ מזה תעשו בדיקה במחירון לפני שאתם מדברים שימו לב למשל שה-3 ןהאימפרזה נמכרים בערך באותם מחירים +/- אז לשוק אין קשר .

 

לגבי מה שנאמר על הבטיחות ל-C4 ול-פוקוס 5 כוכבי בטיחות לנהג אבל לפוקוס רק 2 כוכבי בטיחות בפגיעה בהולכי רגל ,ול-C4 רק 3 (מתוך 4)

 

הרכב הבטיחותי ביותר שזכה ב-5 כובי בטחות לנהג ו4 להולכי רגל הוא ה-B3 .

רכב חדיש שלא אמור להיתחלף בשנים הקרובות בגא'ז מספיק (אומנם קטן אבל מספיק)

לדעתי אם אתה לא חסיד גדול של מהירויות ותאוצות לך על ה-B3 .

יצאתי עמבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לשכוח שה-3 מתחלפת בסוף השנה כך שלא שוווה להזמין עכשיו חוץ מזה תעשו בדיקה במחירון לפני שאתם מדברים שימו לב למשל שה-3 ןהאימפרזה נמכרים בערך באותם מחירים +/- אז לשוק אין קשר .

 

לגבי מה שנאמר על הבטיחות ל-C4 ול-פוקוס 5 כוכבי בטיחות לנהג אבל לפוקוס רק 2 כוכבי בטיחות בפגיעה בהולכי רגל ,ול-C4 רק 3 (מתוך 4)

 

הרכב הבטיחותי ביותר שזכה ב-5 כובי בטחות לנהג ו4 להולכי רגל הוא ה-B3 .

רכב חדיש שלא אמור להיתחלף בשנים הקרובות בגא'ז מספיק (אומנם קטן אבל מספיק)

לדעתי אם אתה לא חסיד גדול של מהירויות ותאוצות לך על ה-B3 .

 

קודם כל להגיד לך את האמת בטיחות הולכי רגל באמת שלא מעניינת אותי,אותי מעניין בטיחות הנוסעים ברכב.

 

זה הכל טוב ונחמד שהרכב יותר ידידותי להולכי רגל אבל לא מה שאמור להכריע את כף המוזניים.

 

לגבי הB3 לא יודע איפה לקחת את הנתונים האלה הרכב לא עבר מבחני ריסוק באירופה ובכך לא רלוונטי להשוואה למבחני הריסוק שכן בוצעו,לדוגמה אם הוא רוסק בארה"ב שהמבחנים שם שונים לגמרי והרכב שמגיע לשם הוא לא אותו הרכב כך שאי אפשר להשוות ביניהם.

 

הB3 מגיע ללא ESP בכל הדגמים חוץ מהדגמים היקרים ביותר באבזור SPORT וזאת מערכת בטיחות ממדרגה ראשונה שהרבה יותר חשובה כמה כוכבים הרכב קיבל במפגש עם הולכי רגל.בC4 ובפוקוס המערכת מגיעה בכל הדגמים!!! גם בדגם הזול ביותר.

 

http://www.euroncap.com/tests/citroen_c4_2004/203.aspx

http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכאן לקחתי את הנתונים :

תשווה בעצמיך

 

סיטרואן : http://www.ancap.com.au/results/158/

סובארו : http://www.ancap.com.au/results/232/

פוקוס : http://www.ancap.com.au/results/229/ (כתוב שם 2004 אבל בקישור כתוב 2007 אז לא בטוח)

 

בקשר ל-ESP אתה צודק אבל עדיין אישית אני הזמנתי B3 לפני שלושה שבועות אחרי נסיעת מבחן גם על הפוקוס וגם על ה-B3 .

יצאתי עמבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שמ-2008 ANCAP דורשים ESP כסטנדרט בשביל 5 כוכבים.

 

בדגמים הפשוטים אין ESP רק ב-2 ליטר היקר.

 

וגם הדגם שנבדק שם הוא עם מנוע 2 ליטר.

 

לא רלוונטי בעליל מבחינתי רכב ללא ESP לא יכול להיות שווה ערך לרכב עם ESP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...