Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בספר הרכב (איביזה) מצויין להחליף שמן בלמים כל שנתיים. היום עשיתי טיפול ושאלתי את המוסכניק והוא אמר שלא צריך. מה דעתכם?

פורסם

תשמע, יכול להיות שעדיין הנוזל טוב למרות שלפי הספר צריך להחליף. יש הרבה גורמים שמשפיעים על בלאי של נוזלי\חלפים ברכב ופרקי הזמן של הטיפולים לא תמיד מצביעים על זה שחלקים מסויימים ברכב בלויים לגמרי וצריך להחליפם.

אבל מצד שני, לא ברור בדיוק איך המוסכניק יכול לדעת על איכותו של הנוזל ככה שהחלק הראשון של ההודעה שלי הוא תאורטי בלבד.

פורסם

ברור שהמוסכניק צודק: מי הם בכלל, מהנדסי הרכב שתיכננו אותו?? מה זה השטויות האלה? מאיפה הם הפליצו את הדרישה הזאת? ברור שהמוסכניק (שאגב, כדאי לך להחליף אותו) צודק ובטח ובטח יודע יותר טוב מהם, יצרני הרכב הבורים.

פורסם

קודם כל נוזל הבלמים הוא לא שמן אלא נוזל.

שנית, חשוב להקפיד על החלפתו אחת לשנתיים לפחות אם רוצים לשמור על יעילות בלימה מקסימאלית ושמירה על רכיבי מערכת הבלמים הקשורים ישירות לנוזל (משאבות, אטמים וכו').

תהליך החלפת הנוזל הוא דיי פשוט ותוכל למצוא שרשורים בנושא בחיפוש ומכוון שנפתחו מספיק שרשורים בנושא הוא ננעל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...