Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מרגיש שום שינוי, אפילו לא הקטן ביותר, אפילו לא פסיכולוגי ! :)

 

מישהו יכול לתת לי דוגמאות לשינויים שצריכים להיות במהירות?

 

להזכירכם, אתמול הייתי עם 512 553 והיום אני עם 2 ג'יגה 667 !

פורסם

המחשב יוכל לבצע מיספר רב יותר של פעולות, באותו הזמן.

לדוגמא, תוכל להדליק פוטושופ, אימיול, אקספלור ועוד תוכנות כבדות, מבלי שהמחשב יתקע :lol:

 

כדי ליהיות בטוח שיש לך 2G OF RAM,

קליק ימני על המחשב שלי, ושם PROPERTIES,

בלשונית - GENERAL יהיה כתוב לך, 2G OF RAM,

ככה השכל אמור ליהיות OK.

 

יום טוב.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

אול המחשב שלך עגלתי גגם ככה כי הוא לא מתוחזק

 

תיישר קו

 

תגדיר זיכרן וירואלי שיהיה מנוהל ע'י המערכת

תפעיל את ניקוי דיסק על C

מחק את תוכן ספריית C:\WINDOWS\Prefetch

תעש בדיקת דיסק ל C: (תסן רק את ה V העליון)

תסיר מ msconfig כל שירות שאתה לא צריך וכל תוכנית שעולה בהפעלה שאינך זקוק לה

 

תאתחל את המחשב ותפעיל את דיסק דיפרגמנטר

 

אם יש לך את הדיסק של הוינדוס אז תריץ ב RUN את הפקודה

sfc /scannow

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האותיות החסרות = סוללה חלשה במקלדת



לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שכחתם פרט אחד חשוב.

 

אם מתקינים עוד 2 סטיקים שכל אחד ג'יגה - אם אחד מהם לא תקין וגורם ל BSOD אזי יודעים שאחד הזכרונות לא תקין

 

אם יש סטיק אחד של 2גיגה - צריך להחליף אותו - דהיינו המחשב מנוטרל עד לזכרון חדש :)

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
חפש בזאפ הכי טוב ככה ..

 

לא הבנתי את הקשר...

 

הזכרונות תקינים, אל תתחילו עם ההפחדות האלו, אני לא אוהב אותן :)

 

בדקתי לאחר שהתקנתי אותם והמחשב קורא אותם מצויין ומזהה אותם !

 

המחשב שלי ממש לא עגלתי, אך מאידך הוא גם לא מפלצת.

פורסם

על מנת שתוכל לדעת בוודאות איזה רכיבים יש לך כרגע במחשב תוכל להוריד 2 תוכנות מאוד טובות חינמיות והן:

 

CPU-Z

 

PC Wizard

 

תוכל להוריד אותן מגוגל פשוט תרשום את השם וזהו, זה ייתן לך הורדה, חימני לגמריי, והתכונות הללו מזהות הכל, סוג רכיב ויצרן וכו'.

 

כמו כן, לאחר שתדע את דגם הלוח אם שלך, תוכל להכנס לאתו יצרן לאתר אינטרנט, להקיש את מספר הדגם ואז זה מעלה לך את כל האופציות על הלוח אם שלך ובמה הוא תומך וכו'.

היו יכולים לחסוך ממך את כל הטרחה אם אחת מהתוכנות הללו :wink:.

 

אם יש לך 3 מקומות בלבד לזכרונות, אין לך אפשרות לדואל צ'אנל. נקודה.

 

עוד דבר שתדע שדי חשוב, אם יש לך זכרון אחד שפועל בתדר 533 ואתה מוסיף עוד 2 שפועלים בתדר 667, כל הזכרונות יפעלו בתדר 533 !!!.

 

ככה שכדאי להוריד לך את הסטיק הבודד של ה- 512 בתדר 533. לא שתרגיש בכלל בשינוי, אבל עדיף לעשות זאת (תרגיש בשינוי בהפעלת דברים כבדים וכשאשר תמדוד FPS אם אתה גיימר, אבל אפשר לשלול את זה כבר).

 

עוד דבר יעיל ותורם לביצועים והוא כזה:

כדאי לך להכניס את הסטיק של הזכרון בעל הקיבולת הכי גבוהה והכי מהיר הכי קרוב למעבד בהנחה שאין לך דואל צ'אנל ויש לך רק 3 סלוטים לזכרונות. כל מי שזה נראה לו ביזארי, כדאי להתחיל לגלוש בפורומים למחשבים מקצועיים. (כל זאת בהנחה שאין לך את האפשרות ל "דואל צ'אנל" , אם יש לך "דואל צ'אנל" אל תתייחס לזה ואל תשנה כלום).

 

אגב בכל מקרה, תוריד את התוכנות :wink:.

פורסם
אול המחשב שלך עגלתי גגם ככה כי הוא לא מתוחזק

 

תיישר קו

 

תגדיר זיכרן וירואלי שיהיה מנוהל ע'י המערכת

תפעיל את ניקוי דיסק על C

מחק את תוכן ספריית C:\WINDOWS\Prefetch

תעש בדיקת דיסק ל C: (תסן רק את ה V העליון)

תסיר מ msconfig כל שירות שאתה לא צריך וכל תוכנית שעולה בהפעלה שאינך זקוק לה

 

תאתחל את המחשב ותפעיל את דיסק דיפרגמנטר

 

אם יש לך את הדיסק של הוינדוס אז תריץ ב RUN את הפקודה

sfc /scannow

 

מה מכילה התיקייה הנ"ל ,ומה המשמעות של המחיקה ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

זו ספריה שמרכזת את חופן הפקודות שנירשמו בעבר אל הזיכרון, ככה שבמקום שזיכרון יחשב פקודה כל שהיא , זה חוסך ממנו אם היא רשומה שם

רק הבעיה, שכאשר מצטברות שם מספר רב של פקודות, המחשב מבזבז זמן בלחפש אותם

לכן רצוי לרענן אותה מידי פעם ע'י מחיקת התוכן שלה

 

רצוי לא להיתבלבל עם התקיה PCHealth הם לרוב יושבות צמודות ומחיקת תוכן התקיה השניה תביא לסוף חייה של מערכת ההפעלה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...