Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואם מדברים על הצמגים, אליאנס הם היחידים במחיר סביר שנותנים

פרמטר A על עמידות בטמפרטורות,

במחיר דומה מאוד ניתן לרכוש גוד ייאר או פיראלי אם פרמטר B

פורסם
בני - אני לא מזלזל חס וחלילה בידע המקצועי שלך.

אבל לקבוע בוודאות מהי התקלה מבלי שבכלל ראית את הרכב, נראה לי יומרני משהו...

 

 

 

שלום.

 

 

יקירי! תכניס טוב טוב לראש מה שאני שכחתי אתה עוד לא למדתה!

אם היתה מכיר את הרקע שלי [קל מאוד לברר בפורום] לא היתה כותב את מה שכתבתה.

ואם אני כותב משהוא על בטוח האמן לי הוא מבוסס על ידע ונסיון.

כמובן הכול באהבה :-P.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

היתה לי היום אותה בעייה לאחר איזון גלגלים והתברר ע"י תקרייה אמינה ביותר כי הבעייה בגלגל אחד( ימני קידמי ) , יש בו עיוות

זה גלגל בן חצי שנה אבל לצערנו סיני, העיוות שם נוצר מפגם שנוצרה הפרדה בין החומר של הגומי לחומר המתכתי של הצמיגה,

עובדה שהחלפנו לגלגל רזרווי והבעייה נפתרה

פורסם
שלום.

 

 

יקירי! תכניס טוב טוב לראש מה שאני שכחתי אתה עוד לא למדתה!

אם היתה מכיר את הרקע שלי [קל מאוד לברר בפורום] לא היתה כותב את מה שכתבתה.

ואם אני כותב משהוא על בטוח האמן לי הוא מבוסס על ידע ונסיון.

כמובן הכול באהבה :-P.

 

 

בברכה בני ל.

 

חידה, ומה קורה עם יש צמיד מעוות על סרן אחורי? מה יורגש ברכב?

פורסם
חידה, ומה קורה עם יש צמיד מעוות על סרן אחורי? מה יורגש ברכב?

 

אני חוויתי את הדבר הזה, אחד מ 3 הצמיגים שנדפקו לי בצורה הנ"ל, היה מורכב על הסרן האחורי.

 

קודם כל, הרעידות מורגשות הרבה פחות, וניתן להרגיש את הבעייה רק בשלב מאוחר יותר, כשהצמיג ממש עומד להיתפרק.

 

זה מורגש בעיקר במהירות נמוכה, מעין "פסיעות" של החלק האחורי.

 

 

פורסם
חידה, ומה קורה עם יש צמיד מעוות על סרן אחורי? מה יורגש ברכב?

 

אתה תרגיש את אותם רעידות בהגה, אבל רק במהירות מעל100 קמ"ש

Omnia mea mecum porto

פורסם
חידה, ומה קורה עם יש צמיד מעוות על סרן אחורי? מה יורגש ברכב?

 

 

 

שלום.

 

פתרון לחידה :lol:.

תהיה רעידה מוזרה בכול הרכב ובמהירות גבוה יתחיל התחת לרקוד או למבדה, או טויסט , תלוי איזה דיסק אתה משמיע.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לא צדקת.

במהירות שאמרתי, תרגיש רק את ההגה.

 

בפעם הראשונה שראיתי את זה, זה היה במכון כיוון פרונט. באתי עם רכב שההגה היה רועד בין 100 ל120 קמ"ש

פחות, או יותר מזה היה הגה חלק. רציתי לעשות כיוון פרונט.

ניגש אלי בחור ממכון,הסברתי לו את הבעיה. בלי לדבר, הוא נגש ישר לגלגל אחורי,שם יד על הצמיג,והראה לי את הבליטה שאפשר היה להרגיש אותה רק עם היד.החלפתי צמיגים,והכול הסתדר.

מאז,ראיתי עוד הרבה מקרים דומים עם צמיגים אחוריים.

Omnia mea mecum porto


×
×
  • תוכן חדש...