Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

 

1.מדובר בסוזוקי בלנו , נשברה לי ידית אחת של המושב האחורי , איך למשוך את המושב האחורי בצורה אחרת?

2. הידית השנייה לא נשברה אבל הפין מסרב להתלבש במקומו , איך ניתן לסדר זאת, המלצות למקומות בתל אביב שמטפלים בבעיות מסוג זה??

3. כשמרימים את המושב האחורי יש פלסטיק שמכסה את גוף הרכב, שסי מה שזה לא יהיה, הפסלטיק הזה מחוזק ע"י ניטים והם נשברו, כייצד ניתן להחזיר אותם? יש מכשיר לזה או מה??

 

תודה

פורסם
אהלן חבר'ה

 

1.מדובר בסוזוקי בלנו , נשברה לי ידית אחת של המושב האחורי , איך למשוך את המושב האחורי בצורה אחרת?

2. הידית השנייה לא נשברה אבל הפין מסרב להתלבש במקומו , איך ניתן לסדר זאת, המלצות למקומות בתל אביב שמטפלים בבעיות מסוג זה??

3. כשמרימים את המושב האחורי יש פלסטיק שמכסה את גוף הרכב, שסי מה שזה לא יהיה, הפסלטיק הזה מחוזק ע"י ניטים והם נשברו, כייצד ניתן להחזיר אותם? יש מכשיר לזה או מה??

 

תודה

 

1. אין צורך למשוך. זה כבר לא יעזור. קח את האוטו לפחח.

 

2. כנ"ל.

 

3. זה לא שאסי, זה כיסוי של משאבת הדלק. זה עלול לסכן אותך מבחינה ביטוחית, כי גנב יכול לנתק קודן בשניות בלי הכיסוי. לא שעם הכיסוי זה ימנע גניבה, אבל יעכב אותה. וכן, יש לפחח מכשיר כזה.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

מנחם פ. אמר: " זה לא שאסי, זה כיסוי של משאבת הדלק. זה עלול לסכן אותך מבחינה ביטוחית, כי גנב יכול לנתק קודן בשניות בלי הכיסוי. לא שעם הכיסוי זה ימנע גניבה, אבל יעכב אותה. וכן, יש לפחח מכשיר כזה."

 

נאלצתי לפרק את הכיסוי פלסטיק הזה בגלל שנפל לשמה מברג, וכשמשכתי הניטים נשברו וכולי. ראיתי מצד שמאל למעלה איפה שהחגורה קשורה, מן מתקן מגומי כזה, יש מצב שזוהי משאבת הדלק? מהם הסיכונים? והאם חשוב לתקן זאת במוסך מורשה.

×
×
  • תוכן חדש...