Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה קליאו RSI שנת 96 יד 23 ... או דיון על רכבים ספורטיבים.


דן 4
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

למרות שהכותרת מוגזמת ,לא נדיר לראות מכוניות מסוג הקליאו הזו (בעיקר ספורטיביות קטנות), שעברו ידיים במהירות הגבוהה ממהירות הקול, כמו מטבע העובר מיד ליד ולא מפליא הדבר שרבות מהן נראות כמו שטר מצ'וקמק, מקומט וקרוע של 20 שקל.

ואני שואל, כיצד זה שקהל הנהגים הספורטיבי לכאורה, קהל "אנין טעם מוטורי" שיודע שרכב ספורטיבי משובח פונה בעיקר לרגש ולתחושה הינו חסר סנטימנטים לחלוטין ביחס לריכבו, מאבד את סבלנותו במהירות הבזק, משתעמם, חושב שמיצה, מאבד עניין ומחפש את הדבר הבא באופן שמזכיר ילדה בת 16 שעומדת מול המראה ומחליפה בגדים כמו גרביים כדי להיות מסמר השיכבה.

איפה נשכחה הנאמנות (כמעט אהבה אבל רק כמעט) שבין המכונה לאדם, הטיפוח, המירוק, הטיפול והשיפור שחובב רכב אמיתי חייב לריכבו?

אה , נכון, יותר קל להוסיף עוד כמה שקלים ולעבור לרכב הבא (מציאה, מיד תשיעית...עושה מאפס למאה בפחות חצי שנייה...)

לא סתם שוק המכוניות הספורטיביות בארץ נראה כמו שהוא!

תגובות ייקראו בשקיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הבעיה נובעת מכך שלהרבה "חובבים" יש עיניים יותר גדולות מתקציב לתחזוקה.

כך הם מתלהבים, קונים אוטו, לא יכולים לתחזק אותו כמו שצריך - ומוכרים.

או שלמרות ההשקעה, הם פשוט לא מצליחים לגרום לאוטו לנסוע כמו שצריך... :roll:

 

אגב, החודש אני חוגג 4 שנים לרומן עם התלתן

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהכותרת מוגזמת ,לא נדיר לראות מכוניות מסוג הקליאו הזו (בעיקר ספורטיביות קטנות), שעברו ידיים במהירות הגבוהה ממהירות הקול, כמו מטבע העובר מיד ליד ולא מפליא הדבר שרבות מהן נראות כמו שטר מצ'וקמק, מקומט וקרוע של 20 שקל.

ואני שואל, כיצד זה שקהל הנהגים הספורטיבי לכאורה, קהל "אנין טעם מוטורי" שיודע שרכב ספורטיבי משובח פונה בעיקר לרגש ולתחושה הינו חסר סנטימנטים לחלוטין ביחס לריכבו, מאבד את סבלנותו במהירות הבזק, משתעמם, חושב שמיצה, מאבד עניין ומחפש את הדבר הבא באופן שמזכיר ילדה בת 16 שעומדת מול המראה ומחליפה בגדים כמו גרביים כדי להיות מסמר השיכבה.

איפה נשכחה הנאמנות (כמעט אהבה אבל רק כמעט) שבין המכונה לאדם, הטיפוח, המירוק, הטיפול והשיפור שחובב רכב אמיתי חייב לריכבו?

אה , נכון, יותר קל להוסיף עוד כמה שקלים ולעבור לרכב הבא (מציאה, מיד תשיעית...עושה מאפס למאה בפחות חצי שנייה...)

לא סתם שוק המכוניות הספורטיביות בארץ נראה כמו שהוא!

תגובות ייקראו בשקיקה.

 

יד 23, אז מה?!

 

בישראל, שלא כמו במקומות בהם למחירי המשומשות יש פרופורציה, מונח היד התנפח לחשיבות מוגזמת.

תנסה לשאול מישהו איזה יד הוא בבריטניה - והוא יצחק לך בפנים. אין לזה כל חשיבות, כאשר משומשת עולה כמו טוסטר חדש ומחליפה ידיים כל שנה.

הבריטים (והאירופאים בכלל) נהנים ממחירים נמוכים וקונים ומוכרים מכוניות כל שנה, לפעמים אפילו פחות. מקובל וידוע. וכך גם יוצא שאף אחד בכלל לא מתעניין כמה בעלים קודמים היו.

 

בארץ משום מה, זה נורא נורא חשוב שהיו 7 בעלים ולא 3, כאילו זה בכלל מזיז לאוטו. בעלים אחד שלא מטפל באוטו הרבה יותר גרוע מ-17 בעלים קפדנים. כל עוד לוי יצחק מחזיק את הציבור הרחב בביצים עם המחירון הדרקוני שלו, המצב העלוב הזה יישמר.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהכותרת מוגזמת ,לא נדיר לראות מכוניות מסוג הקליאו הזו (בעיקר ספורטיביות קטנות), שעברו ידיים במהירות הגבוהה ממהירות הקול, כמו מטבע העובר מיד ליד ולא מפליא הדבר שרבות מהן נראות כמו שטר מצ'וקמק, מקומט וקרוע של 20 שקל.

ואני שואל, כיצד זה שקהל הנהגים הספורטיבי לכאורה, קהל "אנין טעם מוטורי" שיודע שרכב ספורטיבי משובח פונה בעיקר לרגש ולתחושה הינו חסר סנטימנטים לחלוטין ביחס לריכבו, מאבד את סבלנותו במהירות הבזק, משתעמם, חושב שמיצה, מאבד עניין ומחפש את הדבר הבא באופן שמזכיר ילדה בת 16 שעומדת מול המראה ומחליפה בגדים כמו גרביים כדי להיות מסמר השיכבה.

איפה נשכחה הנאמנות (כמעט אהבה אבל רק כמעט) שבין המכונה לאדם, הטיפוח, המירוק, הטיפול והשיפור שחובב רכב אמיתי חייב לריכבו?

אה , נכון, יותר קל להוסיף עוד כמה שקלים ולעבור לרכב הבא (מציאה, מיד תשיעית...עושה מאפס למאה בפחות חצי שנייה...)

לא סתם שוק המכוניות הספורטיביות בארץ נראה כמו שהוא!

תגובות ייקראו בשקיקה.

 

הקטע הוא שהספורטיביות הקטנות הן גם זולות מאד יחסית ורוב קהל היעד שלהן הם בני 17 שרוצים מכונית עד הגיוס, אז יוצא שהן עוברות הרבה ידיים. מצד שני גם לא נדיר למצוא רכבים מסוג אלה יד ראשונה או שניה מאנשים מבוגרים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטח יודע מה קורה כששואלים חבר במועדון אלפא : " תגיד, איזה יד האוטו?"

הוא עונה : "זה יד אחרונה..." .

 

דווקא לא.

 

תתפלא כמה אנשים מנסים לשכנע אותי למכור...

וכמה אנשים לא מנסים לשכנע אותי אלא אומרים "כשתרצה למכור, תבוא אלי קודם".

 

אבל אני עקשן, :D

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על כל חובב נהיגה אחד, יש 20 חובבי פוזה.

 

לכל חובב נהיגה (כמעט), יש ביד פנינה כלשהי, במצב מעולה (פחות או יותר).

רוב בעלי הרכבים האלה, לא חובבי נהיגה. נקודה.

 

מה קורה בד"כ?

אנשים כמו תומר למשל (עם האקס ראלי), שיש לרכב שלהם הרבה נוכחות ורעש, גורמים להתלהבות אצל ילדון בן 16 (לא שום דבר נגד תומר, זה פשוט מה שקרה כאשר מישהו ראה את הרכב שלו).

עוד שנה כשיהיה להם רישיון, הם יקנו אחד כזה, ואז יראו את הבעיות שבו, וכמה הוא לא כמו ה"חלום" שלהם.

 

חוץ מזה, רוב הרכבים האלה עולים בין 20-40K, שזה לא סכום רציני כ"כ לקניית רכב.

כל רכב בשנת 96-8 עולה ככה, אז מה הבעיה לשכנע את אבא'לה לקנות פיז'ו (למה הוא יודע מה זה ראלי?) במקום יונדאי אקסנט?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי זה שילוב של כמה דברים ...

 

קודם כל מכוניות ספורטיביות קצת יותר יקרות לתחזוקה שוטפת (נתעלם מהקטע של האי אמינות) וכך נוצר מצב שאין כסף לתחזק את האוטו ...

אחד המצבים שנוצרים מהבעיה הנ"ל זה תיקונים זולים/חאפרים של האוטו או/ו דחיה של טיפולים/החלפת רפידות/החלפת צמיגים/החלפת בולמי זעזועים/החלפת שמנים וכו', וזה גורם ל-2 דברים:

- בעיות אמינות בעתיד

- גורם לרכב להיות פחות בטוח, לדוגמא אנשים נוטים לחשוב שאפשר למשוך עוד כמה ק"מ על הצמיגים/בולמי זעזועים הנוכחים רק בשביל לחסוך כסף למרות שמדובר בחלק בטיחותי חשוב מאוד שמאוד משפיע על ההתנהגות/מרחק בלימה וכו' של הרכב ...

 

ועכשיו נעבור להסברים מדוע המכוניות נראות כמו "שטר מצ'וקמק, מקומט וקרוע של 20 שקל":

מכוניות ספורטיביות לרוב לא סלחניות כמו מכוניות משפחתיות, אם תוסיף למשוואה רכב גם יותר חזק מרכב משפחתי ונהג יחסית חדש ולרוב לא מיומן או/ו ובעל שיקול דעת קצת פזיז, תקבל תאונה/איבוד שליטה/כניסה במדרכה הקרובה וכו' ...

 

ולסיכום, לא כל האנשים בארץ מטפלים במכוניות שלהם בקפדנות ולא כולם כל כך קשורים לרכבים שלהם ומשקיעים בהם סכומים רציניים.

לכן אנחנו תמיד מבקשים מאנשים שקונים רכבים ספורטיביים לעשות קורס נהיגה וללמוד את הרכב לפני שמתחילים להשתולל עליו וגם אנחנו ממליצים להשאיר סכום כסף בצד בנוסף לסכום הקניה בשביל לתחזוק השוטף של הרכב כדי שלא יווצר מצב שיהיה טיפול גדול לעשות ולא יהיה את הכסף ...

 

עוד סיבה שנזכרתי בה הרגע זה שהרבה אנשים מרגישים אחרי תקופה של חצי שנה או שנה שהם רוצים משהו יותר חזק ויותר מהיר ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה, רוב הרכבים האלה עולים בין 20-40K, שזה לא סכום רציני כ"כ לקניית רכב.

כל רכב בשנת 96-8 עולה ככה, אז מה הבעיה לשכנע את אבא'לה לקנות פיז'ו (למה הוא יודע מה זה ראלי?) במקום יונדאי אקסנט?

 

 

בעייה בעייה אנחנו בדור הלאנטיסים... :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להוסיף דוגמא עליי כמו שכולכם אמרתם פה ואתה צודקים.

 

 

שהתחלתי לפני הרבה זמן להתעניין במכוניות ספורט לא ידעתי פשוט מה מחכה לי.

 

והאוטו הראשון שהיה לי היה VR6 כמובן שבהתחלה התלהבתי מאד ולא היה אכפת לי בכלל

מהתחזוקה של האוטו העיקר היה לנסוע ולעשות רייסים.

 

כמובן אחרי חצי שנה שמתי לב שכל המשכורת שלי הולכת רק לאוטו ולשיפורים וכל השטויות האלה מסביב.

 

 

ואחרי שנה לא היה לי שקל על התחת בגלל התחזוקה של האוטו ונאלצתי למכור ולעבור למשהו יותר קטן.

 

מה לעשות רק ככה לומדים מה זה אוטו ספורט. בדרך הקלה או הקשה :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...