Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למצא ידידי, רפואה שלמה, החלמה מהירה, בריאות ואריכות ימים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה לכל המאחלים, אמש הגעתי הביית לאחר שלשה ימי נופש במתקן של משרד הבריאות.

המקום עם נוף מקסים,כל הצוות לבוש בלבן,נקי ומצוחצח,הארוחות הן דיאטטיות ע"ב ירקות ומוצרים אורגאניים,

כל בוקר יש שיחה עם המאמן האישי המלווה בחבריו היועצים, הדיבורים הרצים שם לא תמיד ברורים אבל כך זה.

העיקר אחרי שלושה ימים כאלו שבתי הביתה למשפחתי היקרה ומבלי שיהיו לי געגועים למתקן הזה

נ.ב. - שם המתקן למי שעדין מעוניין לדעת "קפלן" בסמיכות לרחובות - מקום "נפלא".

ושוב תודה לכל המאחלים בריאות - אני לוקח ברכה זו בשתי ידים - תודה

מצא

מצא משה

פורסם

מצא, טוב לראות אותך כאן ואפילו טוב יותר במפגש.

בריאות קודמת לכל.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
תודה רבה לכל המאחלים, אמש הגעתי הביית לאחר שלשה ימי נופש במתקן של משרד הבריאות.

המקום עם נוף מקסים,כל הצוות לבוש בלבן,נקי ומצוחצח,הארוחות הן דיאטטיות ע"ב ירקות ומוצרים אורגאניים,

כל בוקר יש שיחה עם המאמן האישי המלווה בחבריו היועצים, הדיבורים הרצים שם לא תמיד ברורים אבל כך זה.

העיקר אחרי שלושה ימים כאלו שבתי הביתה למשפחתי היקרה ומבלי שיהיו לי געגועים למתקן הזה

נ.ב. - שם המתקן למי שעדין מעוניין לדעת "קפלן" בסמיכות לרחובות - מקום "נפלא".

ושוב תודה לכל המאחלים בריאות - אני לוקח ברכה זו בשתי ידים - תודה

מצא

אהבתי מצאל'ה

ברוך רופא חולים.

×
×
  • תוכן חדש...