Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב הוא פיאט אונו 1400 שנת 95

לאחרונה נתקלתי בבעיה שקורת בעיקר כאשר האוטו קר , כאשר אני מתחיל לסוע באוטו שהוא קר ההילוכים לא נכנסים חלק במיוחד , אבל לזה התרגלתי , אבל בזמן האחרון ישנה בעיה מסויימת להוריד להילוך שני (נגיד לקראת פס האטה וכדומה) . כאשר אני מוריד להילוך השני נשמעת מין חריקה כזאת , כאילו הקלאץ' אינו לחוץ , זה דבר שלא קורה תמיד אבל זה מכניס אותי לסיוטים ופחדים בכל פעם שאני מוריד להילוך שני . יש לציין שלעיתים רחוקות זה קורה גם כאשר אני מעביר מראשון לשני.

 

תודה מראש על כל תגובה שתעזור .:?

 

עריכה: שכחתי לציין שכאשר הרכב מגיע לחצי בשעון חום אז ההילוכים נכנסים כמו מרגרינה (טוב נו הגזמתי , זה בכל זאת אונו , אבל הם נכנסים בלי בעיות או קושי)

 

שלום,

החריקה היא מהמצמד הסינכרוני שבגיר ,הוא נשחק !....הפתרון: החלפת גיר.

 

דוד ברזילי

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

או שנוהגים ככה כמו שזה, עם באמת קצת גז ביניים וכו'. אם זה מציק מאוד, משפצים גיר.

אגב אף רכב חדש, גם לא אלפא, מגיע עם גיר חורק מהמפעל...

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

ניסיתי לעשות דאבל קלאץ' ,אני חשוב שעשיתי נכון אבל בכל זאת יש את הרעש חריקה . מה שכן אם אני בהילוך שלישי ומאט ממש עד למהירות של בערך 10-20 קמ"ש ואז מעביר לשני אז ההילוך נכנס טוב , אבל כאשר הרכב בטורים גבוהים טיפה אז יש את החריקה. אני שוב מדגיש אין את הבעיה הזאת כאשר הרכב מגיע לטמפרטורת עבודה ואפילו לפני כן (כשהשעון על הרבע). משהו יכול להגיד לי אם הסינכרון של ההילוך השני לא טוב אז למה שהאוטו מתחממם ההילוך נכנס טוב??

יכול להיות שזה בעיה בשמן גיר??? משהו יודע איזה סוג שמן צריך באונו?. אני כבר מפחד להעביר להילוך שני יש לי סיוטים מזה.

פורסם

אצלי יש אותה תופעה כמעט כל פעם שאני מכניס להילוך שלישי, נשמעת מין חריקה קטנה. הבעיה היותר רצינית היא שכמעט כל פעם שאני רוצה להחנות ברוורס אני צריך להיאבק עם הגיר כדי שההילוך האחורי ייכנס, לפעמים רק חצי נכנס ואם אני נוסע ככה אז נשמעים רעשים מתכתיים בגיר עד שהרכב עומד.

זה ככה מאז שקניתי את הרכב ב- 2001, אני פשוט מתעלם ונגמר הסיפור, לא קרה כלום.

אגב זה לא בגלל הקלאץ', גם כשהוא הוחלף בזמנו הבעיות המשיכו.

פורסם

אי אפשר להתעלם מזה , כי הגיר מקבל מכה .

ואגב בקשר להילוך רוורס ידוע לי שזה ככה בכל האונו-ים וגם אצלי זה ככה פשוט שזה לא נכנס תעזוב את הקלאץ' ותכניס שוב וזה אמור להכנס

 

בקשר לבעיה שתיארתי , לעוד משהו יש מושג מה זה יכול להיות??

פורסם

מצטער שאני מקפיץ שוב

יכול להיות שכששמן הגיר קר אז הוא פחות משמן והחקירה יותר מורגשת.

אל תדאג יותר מדי - באלפות זה בא ככה מהמפעל :) לומדים לעשות דאבל קלאץ' כמו שהסבירו לך, או שמקבלים כבר את הרגש מתי ההילוך יכנס בלי חריקה. אתה יכול גם לנסות להחליף שמן גיר לסינטטי מלא של BG שאצלי באלפא השקיט לחלוטין את החריקות.

 

אם אתה ממש פדנט אפשר לפרק את הגיר ולהחליף את טבעת הסינכרון, אבל זה יעלה לך באונו כמו חצי אוטו לדעתי.

 

אני לא ממש פדנט ולא ממש אכפת לי שההילוכים לא יכנסו כמו מרגרינה אבל לפחות שלא יעשו רעש כאילו אני לא לוחץ על הקלאץ'

 

החלפה של השמן גיר יכולה לפתור את הבעיה???

אני בקרוב הולך לעשות טיפול 10 אלף לאוטו כדאי להגיד לו שיחליף לי את השמן גיר??? אין לי מושג מתי החליפו שם שמן גיר , קניתי את האוטו לפני חצי שנה.

פורסם

אני פשוט ילך למוסך שלי ויסביר לו את הבעיה ואני מאמין שהוא יבין שאני צריך למלאות שמן בצמיגות נמוכה יותר .

×
×
  • תוכן חדש...