Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש רכב קומפקטי יד שניה הרכב מיועד לחברה שלי.

התקציב הוא 45K-50K

בעיקרון די ננעלתי על פולו שנת 01-02 אחרי שבדקתי איזה רכבים יש במחיר הזה בקטגוריה של הקומפקטיות.

מחר אני הולך לראות פולו שנת 01 עושה רושם שהרכב שמור וגם הקילומטראז לא רע 116,000

אבל הבעיה שהיא יד רביעית,

האם לדעתכם כדאי להתרחק מרכב יד רביעית?

עזרתכם...

בברכה :wink:

פורסם

יד רביעית זה פרמטר שאתה מוריד עליו ממחיר הרכב, אם הרכב שמור וטוב

אין סיבה לחשוש מקניתו , יד גבוהה היא פרמטר לערך הרכב , מפחיתים כמה שצריך, וזה לא אמור להפריע,

אם הרכב נוסע טוב ונירא טוב וללא תאונות , מנוע וגיר טובים.

אין סיבה מלחשוש.

כמובן שבמחיר המתאים.

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

לדעתי יד רביעית לרכב בן 6 או 7 זה יותר מדי .

אם יום אחד תרצה למכור-תהיה יד חמישית.

ביד 2 יש כמה רכבים מאותו סוג עד יד שניה ועם קילומטרז' יותר נמוך.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=34&SubModelID=309&FromYear=&UntilYear=&Hand=2&Auto=&fromPrice=45000&untilPrice=50000&Info=

בעיה כרונית במכומיות האלה-חלונות חשמל שמתקלקלות (אחריות היצרן לחלונות חשמל 5 שנים כבר לא בתוקף).

מנוע 1400 מוצלח.

מיוצר בספרד.

ביטוח לא יקר וחיסכונית בדלק.

לדעתי התדמית יותר טובה מהמציאות אבל אם אתה ננעלת-תחפש משהו יותר טוב מהאקזמפלר שציינת.

בהצלחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל תודה.

בעיקרון עברתי על כל הרכבים שבלוח 80% כבר נמכרו

ואלו שנשארו הם עם קילומטרז גבוה.

תודה על ההתיחסות

שחר

×
×
  • תוכן חדש...