Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

לאחר התייעצות מקיפה בפורום וסיבוב רכישה החלטתי להזמין את הפורד מונדיאו החדשה בליסינג. לאחר בדיקה מול מספר חברות ליסינג מסתבר כי:

  • הרכב לא קיים במלאי - יהיה זמין רק בתחילת השנה
  • בגלל שינוי במס הרכב עובר לקבוצה 5 :-(

האם מישהו מכיר את הנושא ויכול לאשר ואו להפריך אותו ?

כמו כן אם לא מונדיאו אז מאזדה 6 החדשה ?!!! - הרכב זמין במלאי והוא קבוצה 4

בתודה מראש 

פורסם

גם אני שמעתי על כך וזה נשמע הגיוני למדי במיוחד כשמתחרה המרכזית של המונדיאו היא המאזדה 6.

 

תגיד לי אתה אם אתה יכול למכור מכוניות ברווח של 5000 ש"ח לחתיכה (מונדיאו) או 25000 ש"ח לחתיכה (מאזדה) מה תעדיף למכור ?...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חוץ משמועות, האם יש ידיעות על העלאת קבוצת הרישוי של המונדיאו?

אני כבר הזמנתי רכב ליסינג מונדיאו, אבל לא ברור מתי אני אקבל אותו.

מה יקרה אם זה יגיע בשנה הבאה וקבוצת הרישוי תעלה?

פורסם

נכון לעת עתה, כל השרשור הנ"ל הינו בגדר שמועה.

 

לדברי יבואני פורד-מזדה "דלק מוטורס", ההחלטה לגבי הנושא תתקבל ממש בסמוך למועד הרלוונטי.

 

לטעמי, ההצהרה נועדה למנוע נפילת מכירות בחודש הנוכחי עקב המתנה לירידת המס. כלומר, פורד לא יוותרו על נתח השוק של קבוצה 4.

 

ימים יגידו....

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

גם אני התעניינתי ברכישת פורד מונדיאו, אבל ישירות מהסוכנות.

מתברר שכרגע יש מכוניות בודדות אבל ברמת גימור גבוהה (טיטניום, אם אני לא טועה).

 

קיימים עוד 2 דגמים : טרנד ו- טרנד X שההבדל בינהם הוא בגלגלי מגנזיום בטרנד X ותוספת של 4000 ש"ח.

 

על פי מה שנאמר לי בסוכנות המשלוח הבא יגיע רק בסוף פברואר- תחילת מרץ.

ככל הנראה, שוב על פי מה שנאמר לי, הטרנד ימכר ע"י חברות הליסינג בלבד- בקבוצה 4 !!!!! (בעקבות ירידת המיסוי).

 

כרגע אין להם מחירים כך שהכל בגדר " אמרו לי....."

רק באמצע ינואר יעדכנו את המחירים ורק אז ניתן יהיה לדעת בוודאות את קבוצות הרישוי.

פורסם

ואאווווו תחילת מרץ? נשמע כמו נצח!

אבל טוב להם שישאירו את המונדיאו בקבוצה 4, אם יעלו את הקבוצה יפסידו מאות הזמנות שכבר מחכים למונדיאו שלהם.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שמועות זורמות גם לחברות הליסינג. קיבלנו התראה שאם תעלה קבוצת הרישוי לא נהיה חייבים לרכוש את הרכב.

האם יש חדשות או מידע אמיתי בקשר למונדיאו?

מה אפשר לעשות? האם הם באמת יוותרו על הליסינג?

 

עם כל הכבוד וכל השבחים למונדיאו אין את המוניטין של הפאסאט, אז לדעתי עדיף ליבואן לא לעלות את המחיר לפחות עד מרץ שמי שהזמין יקבל אותה בקבוצה 4.

×
×
  • תוכן חדש...