Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 (5 דלתות)יותר יקרה למה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שלא,

שמעתי ממכרים שרכשו את הרכב הנ"ל אומנם לקראת אמצע שנתון המכירה

שהם קיבלו את הרכב5 דלתות עקב ביקוש רב -4 במחיר של 4

כך שנראה לי הגיוני.

בנוסף ידוע לי מעוד סוכניות רכב שכל חברה נותנת מעין תוספת מתנה ברכישה, ומאזדה נשארים אדישים לקונים

השאלה היא האם נראה לכם שהו הסוכנות הספציפית בחיפה ושווה להגיע לסוכנות אחרת?

פורסם

מחר אני הולך לשלם מקדמה במאזדה להזמנה של החודש.

הם לא מוכנים להוריד את המיסוי על הרכב!

הם אומרים לי אם אתה רוצה הורדת מס על הרכב תחכה לינואר!

מה אתם אומרים על זה?!

בכל מקרה אולי מישהו מכם יודע אילו תוספות אני יכול לדרוש מהם במקום עלות הורדת המיסים

כגון אזעקה

פנסי ערפל

קודן

חיישני רוורס

וכו

כל דבר שיגיע לערך הורדת המיסים בינואר

תודה מראש

יוסי

פורסם
מחר אני הולך לשלם מקדמה במאזדה להזמנה של החודש.

הם לא מוכנים להוריד את המיסוי על הרכב!

הם אומרים לי אם אתה רוצה הורדת מס על הרכב תחכה לינואר!

מה אתם אומרים על זה?!

בכל מקרה אולי מישהו מכם יודע אילו תוספות אני יכול לדרוש מהם במקום עלות הורדת המיסים

כגון אזעקה

פנסי ערפל

קודן

חיישני רוורס

וכו

כל דבר שיגיע לערך הורדת המיסים בינואר

תודה מראש

יוסי

 

אם אני הייתי בנעליים שלך, חד משמעית הייתי ממתין כחודש ימים להפחתת המס.

 

ההוזלה הצפויה הינה בסדר גודל של כ- 4000 ש"ח פלוס מינוס, כך שגם אם במקרה הגרוע את משכיר רכב לתקופה הנ"ל, אתה נשאר עם עודף ביד!

 

נ.ב: עם יחס כזה, בכלל הייתי שוקל בשנית האם להזמין מהם רכב. ישנן אלטרנטיבות לא פחות טובות בשוק (בסה"כ מדובר במזדה 3).

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
מחר אני הולך לשלם מקדמה במאזדה להזמנה של החודש.

הם לא מוכנים להוריד את המיסוי על הרכב!

הם אומרים לי אם אתה רוצה הורדת מס על הרכב תחכה לינואר!

מה אתם אומרים על זה?!

בכל מקרה אולי מישהו מכם יודע אילו תוספות אני יכול לדרוש מהם במקום עלות הורדת המיסים

כגון אזעקה

פנסי ערפל

קודן

חיישני רוורס

וכו

כל דבר שיגיע לערך הורדת המיסים בינואר

תודה מראש

יוסי

 

 

אני חושב שכדאי לך לחכות לינואר.

זה בסך הכול עוד שלושה וחצי שבועות.

 

אני חושב שמהחברה יקחו ממך יותר כסף

לחיישני רוורס וקוד.

אני ממליץ לך לקחת רק את פנסי הערפל וההזעקה (אני חושב של קוברה).

וחיישני רוורס וקודן תקנה מבחוץ לדעתי זה יעלה לך בהרבה יותר זול.

שלומי.

פורסם

בוא אני יגלה לכם סוד שלא רשמית בטעות

אבא שלי רוכש את הרכב והוא הכה 100% כלומר הוא לא משלם שקל על המיסים

ככה שאני מעדיף לקבל תוספות עוד החודש מאשר בינואר שלא יתן לי כלום

עכשיו אני בטוח שזה יותר ברור :)

תודה

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...