Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקבל רכב מהעבודה ואני רוצה לקחת רכב מקבוצה 3.

איזה הכי כדאי לקחת מבחינת איבזור,שיכלולים ושיהיה כמה שיותר גדול?

חשבתי לקחת טויוטה קורולה דינמיק, זה הדגם הכי טוב של הקורולה והוא קבוצה 3.

יש משהו יותר טוב מהרכב הזה ואיך הרכב הזה בכללי?

אני יודע שהרכב בא עם גיר רובוטי עשיתי נסיעת מבחן והוא לא ממש מפריע לי.

חשבתי גם הונדה סיביק או יונדאי I30,איך הם?

ומה אתם ממליצים?

פורסם

אם אתה מתעקש על קבוצה 3.

 

הונדה סיביק- אופציה טובה וראויה.

 

פולקסווגן ג'טה- רכב איכותי המעניק הרגשת יוקרה, הגרסה הבסיסית נכנסת בקבוצה 3.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

בג'טה ובסיוויק קבוצה 3, זה הגירסאות הבסיסיות, לעומת הקורולה, שזוהי הגירסה הכי טובה והכי מאובזרת.

אני מחפש רכב עם הכי הרבה איבזור ושיכלול.

יש עוד הצעות?

פורסם

אני לא יודע כמה הבדל יש בין אבזור הבסיס בג'טה ואיבזור ה"פינוק" בקורולה..

 

כנס לסוכנויות ובקש מפרטים..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בג'טה ובסיוויק קבוצה 3, זה הגירסאות הבסיסיות, לעומת הקורולה, שזוהי הגירסה הכי טובה והכי מאובזרת.

אני מחפש רכב עם הכי הרבה איבזור ושיכלול.

יש עוד הצעות?

 

האם נסעת בקורולה? האם הינך מכיר את הגיר הרובוטי?

 

ממליץ לך בחום לבצע נסיעת מבחן מקיפה בקורולה החדשה. אתה עשוי להיות מופתע מאופי הגיר הרובוטי (הלא מוצלח) של הקורולה.

 

גילוי נאות: אני באופן אישי מכרתי יאריס 2007 לאחר שהיתה ברשותי 10 חודשים מפעת הגיר הרובוטי.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

קבוצה 3 זאת כבר התקדמות יפה. כמו שארנון אמר : אם כבר קבוצה 3, בוא ננצל את זה על מנת לקחת רכבים שאין בקבוצה 2.

 

בוא נתחיל מכך שאם כבר קורולה, הייתי לוקח את ה"אוריס" שנראה הרבה יותר טוב מהקורולה (אם תרצה : פחות גרוע)

 

ונעבור לאופציות פחות שמרניות:

 

אופל אסטרה 1.8 אוטומט

סובארו B3 מנוע 2.0 טיפטרוניק

סיאט איביזה FR 1.8T (לחובבי הז'אנר)

סיאט לאון 1.6 ידנית

סקודה אוקטביה (אם להיראות כמו מונית עושה לך את זה)

פולקסווגן גולף 1.6 ( ידני או אוטומט) (או ג'טה כפי שאמרו קודם)

 

יש עוד אופציה מעניינת שלא יצא לי לנהוג עליה : פיגו' 207 1.6 ידנית באבזור ספורטיבי

 

נוסיף לכך את ההונדה סיביק 1.8 (140 כ"ס) שדובר עליה קודם ונקבל את התמונה המלאה.

 

מה אני הייתי לוקח?

הייתי לוקח נסיעת מבחן על 3 הראשונות ברשימה + ההונדה סיביק ובוחר ביניהן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה על התגובה.

אני מחפש אוטו שיהיה כמה שיותר גדול.

אז כנראה או קורולה או סיביק או ג'טה.

אני אעשה נסיעת מבחן ואני אחליט מה לקחת.

כנראה זה יהיה אחת מהשלוש האלו מפני שאלו הכי גדולות.

×
×
  • תוכן חדש...