Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פזו' 309 1600 בעיה במערחת הצתה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע מגמגם . עובד יציב עם 3 בוחנות עם 4 מגמגם .

בדקתי קומפרסיה 175 ב4 בוחנות.

ראש מנע עבר שיפוץ והשסתומים הוחלפו בחדשים .

המפלג הוחלף וזה לו אזר הוחלפו פלגים וחוטי הצתה והמנוע עדין מגמגם .

הוחלף גם סליל הקויל וזה לו אזר .

ניבדק גם גל זיזים ונימצא תקין .

גם לחץ הפוך ניבדק ואן בריחת לחץ מהבוחנות דרך הרינגים.

הוחלף גם המודול האלקטרוני וזה לו אזר.

האים משהוא יחול לעזור אני ישמח מאוד.

פורסם

קומפרסיה גם אם שווה לא מבטיחה את תקינות המנוע.

ככל הנראה יש בעיה בבוכנה הרביעית,וזה שעשו ראש מנוע לא כל כך עוזר.(זה אולי פותר בעית שסתומים מעוקמים או מעוותים אבל כשמפרקים ראש חייב לבדוק את מצב הבוכנות,לפעמים קורה מצב של בוכנה נתפסת (קרה לחבר טוב ברכב דומה).

אם אין תקלת זיוף מנוע והוא עובד חלק יצטרכו להוריד כנראה שוב את ראש המנוע ולבדוק את הבוכנה המדוברת.

יתכן שניתן לתקן/להחליף את הבוכנה בלבד ויתכן שלא ותיאלץ להחליף מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קולואטי 9 שלום רב!

קצת היסטורייה, לאחר שנברתי בארכיון:

ראש המנוע שופץ והוחלפו שסתומים בחדים בתאריך 11/06.

ניפתח שרשור לאחר מכן, על סלד לא יציב, שניתן להבין בקלות, שהבעייה היא מהקרבורטור, בעל הרכב קיבל המלצה, ללכת למכון קרבורטורים,

אני מניח שהוא לא טיפל בקרבורטור , מאז עברו כ11 חודשים.

לפי המידע שסיפק פותח השרשור, הקומפרסיה סבירה, ויציבה בכל הצילנדרים,

בבדיקת לחץ הפוך לא נתגלה בעייה.

הוחלף פלגים חוטי הצתה ומודול הצתה.

לא ברור האם הרכב מזיף בסרק, וצילנדר מסויים לא מגיב, או הדבא גם מתבטא בסחיבה חלשה, קירטועים, ותצרוכת דלק גבוהה?

לאחר שנקבל הבהרות נוספות, נוכל אתה ואני להגיע יתכן למסקנות אחרות, וזאת בעקבות השרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=135522

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
פלג,חוטי הצתה,מכסה מפלג?

הוחלפו בחדשים וזה לו אזר .

ראש מנעה שופץ בגלל שסתום שרוף וזה לו באותה בוחנה שעוסה בעיות אחשב.

פורסם

שלום רב!

אנא פרט ממתי אתה סובל מהבעייה?

מתי שופץ הקרבורטור, והיכן?

האם סלד הרכב יציב בסרק, ונע בסביבות 850-900?

האם סלד צוק עובר את ה1500, בעת התנעת מנוע קר?

האפ הפלג בצילנדר שלא מגיב, מפויח/רטוב מדלק, או משמן?

האם נבדק חשד מיניקת אוויר מאטם סעפת יניקה, אטמי קרבורטור בחיבור לסעפת יניקה, או צנרת וואקום קרועה?

האם נבדק אפשרות שחוט ההצתה לצילנר הבעיתי פגום?

האם הרכב סוחב היטב או מקרטע/ חותך?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ממתי הדלק צורח? אולי התכוונת ירידה בצריכת הדלק, זה כבר משהו אחר...:wink:

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
ממתי הדלק צורח? אולי התכוונת ירידה בצריכת הדלק, זה כבר משהו אחר...:wink:

 

מה לעשות עברית, ניקוד , ודקדוק הוא לא הצד החזק שלו(ראה כותרת}.[ במערחת], בשיעור נהיגה לא לומדים כתיב וניקוד עברי, כחלק משיעור הנהיגה וחבל!

אך אנחנו לא בפורום דקדוק וכתיב, אנחנו , בשרשור הזוי שזה עתה נפתח לא ידוע מתי הוא הסתים, זה נראה לי תחילת הדרך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבעיה התחילה ביום ראשון הרכב נכבה פעמים בזמן נסיע והיום בבוקר לו הינע ושהינע לבסוף הוא קרטע ולא סוחב.

איים 3 בוחנות הוא יציב ב10000 ס"לד איים 4 בוחנות הס"לד נופל והמנוע מגמגם.

סל"ד צוק יציב בול ב 15000 איים מזגן עולה ל20000 שהמנוע מתחמם יורד ל15000, ללא מזגן יורד ל10000 .

פלגים יבשים ללא אבנית ופיח זהים בכול הבוחנות והוחלפו בחדשים.

חוטי הצתה הוחלפו בחדשים .

פורסם

שלום רב!

סלד מזגן אמור להיות 1000 בלבד.

האם הרכב אוטומטי?

האם נעשה ניסיון להחליף את הפלג באחר בצילנדר הבעייתי בלבד?

למה הוחלף מפלג כשהתברר שבעייה לא במפלג, האם הוחזר הישן?

האם נבדק בדיקת לחץ הפוך, וקומפרסייה שוב,בצילנדר הבעייתי?

האם נבדק משיכת אוויר?

אולי שסתום לא מכוון הוא נשרף שוב בצילנדר הבעייתי?

האם זהו הצילנדר, שבגגלו פורק מלכתחילה ראש המנוע, ונמצא בזמנ שסתום פליטה שרוף,והאם נבדק אפשרות שהמפלג שהורכב לא תקין?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
קומפרסיה גם אם שווה לא מבטיחה את תקינות המנוע. [אתה כותב שטויות יותר מהגובה שלך!!!]

ככל הנראה יש בעיה בבוכנה הרביעית,וזה שעשו ראש מנוע לא כל כך עוזר.(זה אולי פותר בעית שסתומים מעוקמים או מעוותים אבל כשמפרקים ראש חייב לבדוק את מצב הבוכנות,לפעמים קורה מצב של בוכנה נתפסת (קרה לחבר טוב ברכב דומה).

אם אין תקלת זיוף מנוע והוא עובד חלק יצטרכו להוריד כנראה שוב את ראש המנוע ולבדוק את הבוכנה המדוברת.

יתכן שניתן לתקן/להחליף את הבוכנה בלבד ויתכן שלא ותיאלץ להחליף מנוע.

 

אתה לא מיתמצע בתחום ולחבר שלך לא היתה בעיה כזו כי אין בעיה כזו ,יתכן ואתה עושה סלט.

כאשר רוצים ליעץ צריך לבדוק קודם מה שכותבים כדאי למנוע מבן אדם הוצעות מיותרות.

 

 

שלום.

 

 

יש לבצע בדיקה אם שעון ואקום!!!

ואקום תקין צריך להיות +- 17/20 אם יש משיכת אויר הואקום יהיה +- 15.

לדעתי מבלי לראות את הרכב הבעיה נובעת ממשיכת אויר מסעפת היניקה!

יש לבצע בדיקה יסודית כדאי לאמת את הטענה שלי.

לחופין פרק את סעפת היניקה ולא אתפלא שהסתם קרוע או מורכב לא נכון .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני !

היה כבר פעם שרשור כזה- לא זוכר על איזה רכב.

בסוף התגלתה הבעיה בבוכנה הרביעית.

לפי מה שתיאר בעל הרכב,אם לרכב יש בעיה של משיכות אוויר הוא היה אמור לזייף בכלל ולא לעבוד חלק על 3 בוכנות.

לכן,צביקה,מסכים איתך,שהשרשור הזה אכן הזוי וזאת מסיבה פשוטה.

בסופו של דבר,כאשר לרכב יש תקלה-מוצאים אותה גם אם היא קשה יותר לאבחון-אולי לוקח מעט יותר זמן אבל היא בסופו של דבר מאובחנת.(אף פעם לא מאוחר-אצלי באפלאוז תקלה שליוותה אותי כמעט 3 שנים,בעיות התחברות למחשב הרכב-(שאל את דני),ובסוף החלטתי להמר ועל סמך התייעצות עם חבר שנהג בצבא על רכב דומה הוחלט לפרק ולכוון את חיישן הטורים-מאז הרכב נכבה פעם אחת ב-8000 ק"מ אחרונים).

אני בטוח שכל המגיבים לשרשור יסכימו איתי לאבחנה המהירה והחותכת הזו....

העליתי השערה לבעיה במנוע כיוון שפותח השרשור ציין שהרכב עובד עגול עם 3 בוכנות ויציב.

הסקתי מסקנה מדבריו,(שאולי היא מוטעית)אבל נשמעת הגיונית ולא הזוייה כלל:

מנוע עובד יציב- אין זיוף מנוע -בעיה חשמלית-לא נראית,הצתה-כנראה תקין וגם דלק כנראה תקין,מע' קירור לא קשור.

ונשארנו "רק" עם בעיית מנוע והרכב עובד רק על 3 בוכנות ככל הנראה הבעיה ברביעית.

ד"א בתור מומחה בקרבורטורים,האם יש קשר בין העובדה,שהרכב עובד על 3 בוכנות לבין בעיה אפשרית בקרבורטור ?

לי בכל אופן זה נשמע הזוי,וגם אם היתה בעיה בקרבורטור בעבר ,א נראה לי כאן מוקד הבעיה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...