Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בפיענוח טופס בדיקה של ניסאן סאני!


krupnik_870
שימו לב! השרשור הזה בן 6119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם! לקחתי ניסאן סאני לבדיקה אני יעלה כאן את התוצאות ואשמח אם תעזרו לי לדעת עם כדאי לקחת את הרכב וכמה להוריד אם כן המחירון שלה 19500 מודל 1994 גיר רגיל דגם clx.

מנוע: רעשים במנוע,נזילות שמן,מנוע שורף שמן, חוסר שמן במנוע.

מערכת קירור: קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים.

מערכת דלק: הזרקת דלק לקויה.

סרן קדמי ומערכת היגוי: נזילות שמן מערכת הידראולית, חופש במערכת היגוי, לכוון מתלים.

קפיצים: בולמי זעזועים קדמיים חלשים.

שלדת מרכב: ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקוני פח וצבע.

צמיגים: צמיגים קדמיים פגומים.

מערכת תאורה (כולל מצבר):מצבר חלש, לתקן הפעלת חלון חשמל ליד הנהג.

העברת כח: גומיות מגן לציריות פגומות, נזילת שמן תיבת הילוכים, רעש מתיבת הילוכים, תושבת תיבת הילוכים פגומה, מצמד מפריד גבוה, שילוב הילוכים קשה.

תודה מראש על העזרה.

בברכה שמעון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי ונסיוני = הכל כסת"ח , מלבד החלון נהג שצריך לתקן,גומיות ציריות שזה שטויות,כיוון פרונט,טיפול שמנים ,כחלק מיישור קו,ושני צמיגים.

ב 2000 שקל אתה מביא את הרכב למצב פיקס.

 

מה חשבת,שרכב שנת 94,בן 13,יצא נקי מכל הכיוונים?

 

כל השאר זה כסתחים,לפי דעתי הרכב במצב מצויין,תוריד 3-4 מהמחירון וקח אותה, את ה 3-4 תשקיע על תיקונים + יישור קו,ויש לך רכב במצב מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים תתעוררו,הרכב במצב מצויין לשנתון שלו,אין בו שום בעייה חמורה,או משהו קריטי,הכל זה תיקונים פשוטים.

 

טיפול גדול מחזיר לרכב הזה שלושת רבעי ריגקטים מהבדיקה הכסחיסתית הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני נדחף בלי קשר פתאום לאשכול.

 

אבל אם כבר אז אני לא אפתח אשכול סתם.

 

אני גם חושב לקנות ניסן סאני, אבל אין הרבה מכוניות כאלה על הכביש, בקושי רואים אותם.

 

זה לא "מסוכן"? הכוונה אם חס וחלילה אני אחפש חלקים לרכב הזה, מה הסיכוי שאני אמצא באמת? הסיכוי ממש קלוש.

 

מה אתם חושבים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ראשונה שאני ממלץ לא לקנות ניסאן...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקה סבירה לחלוטין ,לרכב מהשנתון הנל

יש להוריד עבור יישור הקו שמערכת ההנעה צריכה לעבור כולל חלון הנהג

אגב כמה קלומטר מצוין במד האוץ?

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סביר ולא נעליים, הניסאן שלי היא 93 CLXI ולא תוכל להגיד עליה שום דבר ממה שכתוב בדו"ח הזה בצורה לא כסתח"ית.

הרכב הזה מעולה , מנוע כמו של אלמרה לא חסר חלקים בשום מצב , חזק וזריז לקטגוריה ואמין בצורה מטורפת.

אני עדיין מתלבט האם למכור את שלי ולהשתדרג או פשוט להשאר עם רכב "ישן" אבל אחד כזה שלא אוכל גרם שמן ועובר בדיקות זיהום אויר בקלות ללא כל התסביך של רכבים מעל 95.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מצב מעולה.

צריך לבדוק את הנושא של שריפת שמן שיכול להעיד על גומיות שסתומים במקרה הטוב או במקרים קיצוניים יותר איזה רינג שמן שחוק או בעיה אחרת= לא מעט כסף.

קלאץ' כנראה שחוק אחרת לא היה מפריד גבוה מידי וההילוכים לא היו נכנסים בצורה קשה, נהגתי על סאני שנת 93 וההילוכים נכנסו בקלילות שלא נדבר על זה שהקלאץ' היה רך כמו חמאה.

בנוסף גרמושקות לציריה זה שטויות אבל זה כסף,וזה דבר שעושים במוסך, בנוסף 2 צמיגים גמורים - לפחות 500 ש"ח צמיגים + כיוון פרונט= 250-300 ש"ח.

בולמי זעזועים קדמיים חלשים = בקרוב תזדקק להחליף אותם, גם לא מעט כסף ושוב ידרוש כיוון פרונט.

מה שאומר שאם כבר מחליפים צמיגים ומתכוונים לעשות כיוון פרונט אז כבר יהיה עדיף להחליף את אותם בולמים.

תושבת גיר גמורה = כסף.

כל אותן נזילות שמן הם לא דבר רגיל ודורש התייחסות, נזילה יכולה להיות החל מאטם גמור וגרוע מכך במשאבה סדוקה ודולפת או עוד אטמים למינהם.

"מערכת הזרקת דלק לקויה"- זה יכול להיות ניקוי או בעיה אחרת חמורה יותר.

 

זה לא מצב סביר.

יש לי 2 רכבים בני 13-14 שנה שפשוט כל אחד מאותם דברים שהוזכרו כאן לא קיים.

אולי פרט לסימני קורוזיה ממערכת הקירור שזה סתם להחליף אולי איזה צינור מים ובאנד, אבל כל השאר הם לא דברים שלזלזל בהם.

הכל זה כסף, ולמה לקנות כזה רכב? חסר כאלו רכבים? חסר כאלו במצב טוב יותר?

 

גם אם כל התיקונים הנ"ל יגיעו ל4000 ש"ח(ואני נראה לי דווקא די מפחית כי זה יהיה יותר) וגם בעל הרכב יסכים להוריד לך 4000 ש"ל לצורך יישור קו, עדיין לא הייתי ממליץ על רכישה של הרכב הנ"ל.

לא נדיר, לא מיוחד מידי ולא חסר אלטרנטיבות אחרות.

 

הכל תלוי איך שמחזיקים רכב, אבל קלאץ',תושבות,נזילות,צמיגים,פרונט,בולמים זה לא דבר שהולך ברגל.

בטח שלא "סביר".

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להוכיח לך אחרת, תבוא למכון בדיקה בקריית חיים,ותראה איך אני מוציא לך את כל הרכב שחור,וזה נכון גם לרכב משנתונים יותר מתקדמים.

תעשה חיפוש בפורום.

תסתכל על בדיקות אחרות של רכבים מ 2000 ומעלה ותראה אותו הדבר פחות או יותר.

בנוסף.

אם תרצה לדעת בוודאות,קח את הטופס למוסך ושאל דעתם לעניין.

כל אחד פה כותב מה שבא לו ,לי יש ולי יש,גם אם הרכב מושלם,בבדיקה ייצאו ריגקטים,ואין לכם מושג כמה גרוע זה יכול להיראות.

 

במצב הקיים פה, ב 2000 שקל אתה מביא את הרכב למצב של תיקון\טיפול\בדיקה של כל הריגקטים שצויינו פה,בנוסף,תוריד לו 3-4 אלף ממחירון,את ההפרש תשקיע בטיפול+תיקונים מסביב,ויש לך רכב מושלם במחיר מחירון - יותר טוב מזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלאץ' = 1000 ש"ח.

צמיגים= 500 ש"ח.

כיוון פרונט= 250 ש"ח.

גרמשוקות חדשות= 200 ש"ח.

 

רק זה = 2000 ש"ח.

 

ונשארנו עם:

1.תושבת גיר שחוקה.

2.בולמים חלשים.

3.נזילות שמן(אטמים למינהם,אולי אפילו משאבות סדוקות או סתם צנרות יבשות.

4.שריפת שמן (גומיות שסתומים,רינג שמן שחוק,או גרוע מכך).

5.מערכת הזרקת דלק לקוייה(יכול להיות משאבה בסוף ימיה,סתימות דלק למינהן= מינימום ניקוי).

6.טיפול גדול הכולל החלפת שמנים,מסננים,נוזלים וברקסים(לפחות בדיקה שלהם).

7.בדיקה של טיימניג? מתי עשו,איך עשו ומה המצב הנוכחי.

 

מה אני אגיד לך, אתה צודק, כולנו טועים-= ממש מציאה לרוץ ולקנות.!

מי ישמע חסר מכוניות על הכביש במצב טוב מזה באותו המחיר.

 

אגב, לא כדאי לך לנסות להוכיח לי, כי אין לך מושג איך אני מחזיק את הרכבים שלי.

ויש לא מעט אנשים שמחזיקים רכבים במצב של לא פחות ממושלם גם במודלים ישנים יותר.

אפילו עם ק"מ גבוה יותר.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברים

יש לזכור דבר אחד חשוב

מעבר להוצאות המכניות אשר ניתנות לתיקון מוחלט בתשלום,

פגיעה בשלדה , היא בעיה שלא ניתן לתקנה באופן מוחלט, גם ברכב המושקע ביותר

ועל פי טופס הבדיקה מתברר כי ישנן פגיעות החלקים חיצוניים בלבד ,מצב טוב לכשעצמו

לגבי כסתחי"ם קח את הרכב למכונאי שלך שיעיף מבט

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...