Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם מחפש עבודה, ירושלמי, עבודה לחצי שנה- שנה.

בעקרון לא קשה במיוחד למצוא, הבעיה שלי היא שנפצעתי בתאונת אופנוע וכל העבודות שהציעו לי עד עכשיו מצריכות ממני הרבה שעות על הרגליים וסחיבת חפצים כבדים.

מאוקטובר אני סטודנט לתקשורת, בעל ידע בתחומי מחשבים, צילום, אלקטרוניקה, הרבה ניסיון ומדבר/קורא/כותב אנגלית ברמה טובה מאוד.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניקוי מדרגות, לנקות כל בניין פעם בשבוע שזה שעתיים וחצי עבודה מזכה אותך ב 500 שקל לחודש, (בניין של 6-7 קומות, יותר קומות = יותר כסף)

 

3 בניינים ביום , 4 פעמים בשבוע , יש לך נטו 6000 שקל מעבודה של חצי משרה (ואפשר להגיע ליותר אם זה בניינים גדולים)

 

אני עשיתי את זה כשלמדתי וזה אחלה של דבר, אתה בא בשעה שנוחה לך ואין לך אף אחד על הראש.

 

תכלס זה עבודת ניקיון שלא ממש תתגאה לספר לחברים שלך, אבל מי רואה אותך...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ליתר דיוק, 400 שקל לגופה.

לפעמים אין עבודה, וליפעמים יש פיגועים.

 

בירצינות, שטיפת מדרגות זה משהו שעושים בבית, אז עושים את זה בבתים של אחרים ומרויחים בחצי משרה משכורת ממש טובה לכל הדעות

אם האגו שלך מונע ממך לעשות את זה בזמן היותך סטודנט אז לך תהפוך המבורגרים, תעבוד חצי משרה תקבל 1800 שקל.

מבטיח לך ששם תזיע יותר ותרגיש מנוצל פי כמה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אייל , מכינה יעודית להנדסה .

 

בוא נגיד שאני רוצה/מנסה/מתחיל ללכת אחרי החלום שלי :)

 

ברגע שתהיה סטודנט להנדסה סוף שנה א'/תחילת ב', תוכל להתחיל לקבל עבודות של 45-50 שקל לשעה ומעלה

בחברות הייטק. משרות QA, אימות פיתוח וכו'...

 

אני עבדתי לכל אורך התואר במקצוע, ועל הדרך צברתי לעצמי 4 שנים נסיון לרזומה - מומלץ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בקשר לשטיפת מדרגות, כבר מספר שנים אני שוטף מספר חדרי מדרגות מדי שבוע.

העבודה נעימה, שקטה ומאפשרת הרבה זמן להירהורים.

השכר לא רע בכלל, הבעיה היא למצוא כי לרוב חדרי המדרגות יש תורנויות בין השכנים.

חפש באיזורים בהם האוכלוסיה מבוגרת וחדרי המדרגות בני 3-4 קומות.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
אייל , מכינה יעודית להנדסה .

 

בוא נגיד שאני רוצה/מנסה/מתחיל ללכת אחרי החלום שלי :)

 

לא ענית על השאלה..

 

אני עבדתי בקיטרינג שנתים ראשונות שלי באוניברסיטה, ואחרי זה כבר יותר פשוט למצוא עבודה במקצוע..

 

כמובן שמדובר על הנדסה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
הרמן לא ממש הבנתי אותך ...

בכל מקרה אני עושה מכינה יעודית להנדסה שאחרי זה אני רוצה להמשיך להנדסת מכונות..

עכשיו אני יודע מה אתה רוצה ללמוד..

 

במכונות למצוא עבודה זה רק מהשנה שלישית (סוף שנה שניה).

 

רוב העבודות של סטודנטים למכונות זה או עוזר מהנדס (במקרה שלי זה עוזר מהנדס יצור) או בתור שרטט.

 

אגב ככל שהשכר הגבוהה יותר בהייטק (QA) יהיה מפתה לדעתי האישית לא כדאי להיתפתות.. כיום שכר ממוצע לסטודנט מכונות זה בין 36 ל45 ש"ח. (ממשלתי מול פרטי)

 

לדעתי לא כדאי להיכנס לתחום של QA כי זה סתם גוזל זמן ולא תורם כלום לניסיון.

 

שיהיה בהצלחה..

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לא מסכים.

QA זאת מקפצה טובה למי שאין לו בכלל נסיון בתחום.

וזה גם כסף לא רע, ועבודה בלי יותר מדי מחויבות שזה בדיוק מה שצריך סטודנט.

אחר כך בסוף התואר אפשר לרשום שורה של שנתיים שלוש נסיון בחברה וזה חשוב.

 

בטוח שזה עדיף על קייטרינג או שטיפת חדרי מדרגות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא מסכים.

QA זאת מקפצה טובה למי שאין לו בכלל נסיון בתחום.

וזה גם כסף לא רע, ועבודה בלי יותר מדי מחויבות שזה בדיוק מה שצריך סטודנט.

אחר כך בסוף התואר אפשר לרשום שורה של שנתיים שלוש נסיון בחברה וזה חשוב.

 

בטוח שזה עדיף על קייטרינג או שטיפת חדרי מדרגות.

 

חביבי, תקרא שוב..

 

לעבוד בשנתיים הראשונות של התואר זה קצת קשה במיוחד ש QA דורשים שתבוא כל יום.

 

דיברתי על סטודנט למכונות ולא לתוכנה, שכן לתוכנה כל מה שאמרתי הוא לא נכון ואתה צודק:-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כל חברה והדרישות שלה.

מה שאתה מתאר זה תנאי קיצוני.

 

ברוב החברות שמעסיקות סטודנטים יש מכסת שעות חודשית שצריך למלא, בדרך כלל בין 80 ל100.

כלומר 20-25 בשבוע.

 

אני למשל הייתי בא יום בשבוע ועוד שני חצאי ימים, וסוגר עניין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...