Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח :-)

 

מקווה שזה מתאים לאופ טופיק אם לא מתנצל ותעבירו למקום הראוי תודה.

 

אז ככה,התכוונתי לשלוח את האוטו שלי לתיקון גיר שלשום כי התחילו בעיות בהילוך R לאחרונה וכמה קבעו שהלך הגיר.

שלשום החנתי את הרכב בחניה בבניין שלי והמתנתי לבוקר לקחת אותו לעשות גיר הבעיה,שהוא לא נכנס לרוורס:|

וכאן הבעיה שיש לי, הזמנתי שירות גרר שאני מנוי אצלו ממסי שלחו גרר והוא טוען אי אפשר להכניס את המשאית לחניה אתה צריך להוציא אותה בדחיפה :? ניסתי אני ועוד 2 אנשים לא הצלחנו לדחוף אותה אחורה בקושי כמה צעדים :roll:

צריך את העצה שלכם מה לעשות במקרה כזה פשוט לא יודע..מצטער על המגילה

 

שי.:cry:

 

(מצורפת תמונה של הכניסה לחניה האוטו נמצא שמאלה (וזה לא האוטו הירוק).

12-09-07_0922 (Medium).jpg

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שחררתם בלם יד והעברתם לניוטראל?

 

אתה יכול גם להיכנס עם רכב פרטי אחר או טנדר ולגרור החוצה עם רצועה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שחררתם בלם יד והעברתם לניוטראל?

 

אתה יכול גם להיכנס עם רכב פרטי אחר או טנדר ולגרור החוצה עם רצועה.

 

 

שחררנו לניוטרל הוא לא זז מספיק,לגבי רצועה אין לנו כזו וחבר אחר מפחד לעשות זאת עם הרכב שלו.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

להוציא רכב מחניה זאת פעולה שהצליחה לייאש אותך עד כדי ויתור ופתיחת בקשה לעזרה באינטרנט?

לך תקנה רצועה 4 טון 6 מטר, הכי זולה שיש, עולה 100 שקל, וגרור אותו החוצה עם רכב אחר, לא סיפור גדול להוציא רכב מחניה.

פורסם

אם הגיר מעביר לניוטרל מה הבעייה להביא 5 חברים ולדחוף את הרכב בקלות אל מחוץ לחנייה?

עם כוח של שישה אנשים זאת בכלל לא בעייה (מנסיון, לרכב הקודם שלי הייתה תקופה של מצבר שנגמר כלא היה בלי שום סיבה באופן קבוע עד שהחלפתי לאחד חדש).

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

תודה על התשובות חברים. הבעיה, שהחברים שלי נסעו לאילת ויחזרו ביום א כנראה שאצטרך לחכות עד אז תודה בכול אופן.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מאיפה אתה בארץ?

אם אתה מאזור המרכז ויש לך רצועה וזוג שאקלים, אני מוכן להגיע עם הג'יפ שלי ולגרור אותך החוצה לרחוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתה רציני ? זו לא עלייה - לפי התמונה מדובר במישור , והרכב שאתה דוחף הוא לא משאית

בן אדם אחד לבד אמור בקלות לדחוף את הרכב (מניסיון) , לפי דעתי תבדוק שאין לך בעיות מכאניות אחרות כמו ברקסים תפוסים , גיר תקוע , תרים את שני הגלגלים הקדמיים של הרכב (ביחד) ותראה אם הם מסתובבים במצב שאתה מנסה לדחוף בו - כנל האחוריים .

פורסם

לא צילמתי את הקטע שבו הרכב חונה כי הוא חונה בהמשך כי נגמר לי הסוללה.

אבל יש מין ירדה כזאת בחניה שהאוטו חונה אז אני ועוד מישהו לא הצלחנו לדחוף אותו אחורה כי הוא מדרדר קדימה:x

 

צביקה תודה על העזרה אני מאזור המרכז אבל אין לי רצועה ולא יודע מאיפה להשיג עכשיו לפני החג.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

צביקה תודה על העזרה אני מאזור המרכז אבל אין לי רצועה ולא יודע מאיפה להשיג עכשיו לפני החג.

בוא אלי וקבל בהשאלה שרשרת גרירה באורך 4 מ' עם שני ווים בקצוות.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...