Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה מפגש מאוד כייפי ומעניין

למרות שלא נכחתי להרבה זמן נסעתי לארוחת צהריים אצל סבתא:-D

נהנתי לשמוע אצל גיא את הדוטק אוביישין עכשיו אני נעול עליו וארכוש אותו תודה גיא

ל-nezzek אהבתי גם לשמוע את המערכת שלך אגב הבניות יצאו ממש ליגה:wink:

סה'כ למרות הנוכחות הדלה היה מפגש סבבה

כן ירבו עוד מפגשים כאלה

 

בברכת שבוע טוב אסיף.

 

עריכה: יש למישהו תמונות

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא האמנתי שסאב 10 אינטש יכול להזיז לי את השיערות בראש לכל הכיוונים - קרהוליק.

 

סאונד של בריכה צלולה ביום חם - לאון. מערכת מושקעת ברמות שרואים לעיתים נדירות ומכוונת היטב.

 

נראה לי שפיספסתי משהו... תזכירו לי בבקשה, על אילו מכוניות מדובר? :?:

פורסם

היה אחלה מפגש! אחלה אנשים.. באמת נהנתי

תודה רבה על כל המחמאות :wink:

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

לאון מה אתה מבסוט ישבתי אצלך מאחורה ויצאת "ילד" עם המערכת :lol:

באמת שאחלה מערכת יש לך. חבל שלא יצא לי לשבת מקדימה, אבל העיקר שאתה מרוצה מהמערכת עכשיו (לדעתי אל תשנה כלום). באמת שהסאונד מעולה אצלך.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נראה שהיה מפגש מוצלח, העיקר שנהנתם, חבל שלא יצא לי להגיע. רציתי להפתיע. (אל תדאגו, אם הייתי מגיע, לא הייתי מגיע בידים ריקות). :wink:

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היה אחלה מפגש , באמת היה ממש נחמד .

 

אריק - אחלה מערכת הכל יושב פיקס באמת שאם לא מפריע לך לא רצוי להתעסק כם רדיודיסק חדש .

צביקה - אחרי שראינו את איכות ההתקנה - צריך להרביץ להם אי שם בירושלים .

אריאל - המערכת שלך גם נשמעת נהדר מחכה לשמוע עם הCDM .

יחיאל - שמחתי להכיר אותך סופ סוף .

אלי - מה אתה מפרק ג'יפים ומשאיר את בעל הרכב לדמם לבד , מה נסגר בסוף ?

גיא - שלח את האוטו קיבנימט

סף הכל נהנתי -

 

שבוע טוב

פורסם

היה כיף. וטוב לראות את כולם.

 

מי זה שהקריב את הפלאפון שלו.? מי שלא ראה את התאונות של הרכב שלי עם הפלאפון. לא יודע מה זה צחוק.

 

יחיאל שוב פעם מזל טוב. והיה כיף.

רוני יהיה בסוף בסדר.

ופעם באה להביא יותר חד פעמי. (ושולחן ..... אופס)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

טוב, אכן היה מפגש נחמד ביותר!

הקטעים עם המכוניות על שלט היו סוף הדרך!! התאונות, הרמפה, ההתרסקויות, הפלאפונים המוקרבים! כל כך הרבה אקשן ואלי אפילו לא טרח לאטום את השילדה של הSAVAGE שלו!!! בושה! :lol:

 

חבל שהנוכחות הייתה דלה קצת, וכשהגעתי בכלל לא היה מוזיקה. בכל זאת, מפגש סאונד בלי סאונד? (אני חייב לציין, שאת זה אפילו חברה שלי ציינה). אבל אחרי זה אנשים התנדבו לעשות קצת רעש כלפי חוץ, אז היה בסדר :)

 

בכל מקרה, המפגש היה ממש סבבה, derish אני שמח שיכלתי לעזור! סתם שאלה, על איזה סט החלטת ללכת בסוף?

 

בכל מקרה - הרעיון של על האש במפגשים האלה בהחלט מוסיף המון נפח! (בייחוד לקיבה :)) כן ירבו!

ובלי קשר למפגש הנוכחי דווקא, אני חייב לציין שמאז ביקורי הראשון במפגשים מסוג זה, הם רק הולכים ומשתפרים! (טפו טפו טפו!) יישר כוח לכל מי שתורם להצלחתם ולארגון המעולה!

(כהוכחה - חברה שלי, שבאה פעם ראשונה למפגש, נהנתה ממנו! אז בהחלט היה מוצלח!)

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן ,לא שאני מזלזל או משהו-חברה שלך הייתה צריכה כניראה לבוא למפגשים שערכנו בתקופה של לפני שנה וחצי כדי להבין מזה באמת מפגש איכותי טהור ומהנה.

אבל שמח בישבילך שהיא נהנתה גם עכשיו.[היא הייתה נהנת הרבה יותר בתקופות של אז,היו זמנים..]8)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אכן, אני זוכר את המפגשים של אז (הכרתי אותך אז במפגש שפירקת את הcadence הענקי והכתום שלך!), אכן היה אז הרבה יותר רעש ובלאגן.

אבל אם תשאל אותי, אני הרבה יותר אוהב את האווירה של עכשיו: גם בגלל שיש פחות SPL ויותר SQ, וגם בגלל שהאווירה יותר רגועה וסימפטית גם ל"מתחילים" (אני זוכר את עצמי מסתובב שם בתור מתחיל, ומנסה למצוא עם מי לדבר ואל מי לפנות וללא הרבה הצלחה - למעט איתך ועוד איזה אחד או שתיים). היום חבר'ה חדשים מגיעים ומקבלים אותם בכיף, והם (לפי דעתי) מרגישים פחות "מאויימים".

בברכה!

יונתן.

פורסם
אכן, אני זוכר את המפגשים של אז (הכרתי אותך אז במפגש שפירקת את הcadence הענקי והכתום שלך!),

מאז חלפו הרבה מים בנהר,לזכר הימים הטובים:

 

נ.ב:אני מקווה באמת להופיע במפגש הבא בתקווה שכל הוותיקים יעשו מאמץ להופיע לזכר הימים הטובים.

נב2:2 עמודים ועדין אין תמונות? תתביישו!

Image%20009[1].jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
יונתן ,לא שאני מזלזל או משהו-חברה שלך הייתה צריכה כניראה לבוא למפגשים שערכנו בתקופה של לפני שנה וחצי כדי להבין מזה באמת מפגש איכותי טהור ומהנה.

 

מיפגש איכותי וטהור ??

אם מה שעושה לך את זה במגפש זה הרבה רעש , כמה נרגילות ואוסף של אנשים שמתעסקים בעוצמה שהסאבים שלהם מפיקים שיבושם לך. אם זה מה שמבחינתך מוגדר מהנה אין אם זה בעיה וזה עניין שלך.

אבל זה לא מפגש אודיו "טהור". זה מפגש של חברה .

 

אתה כותב את הדברים כאילו אתה מותיקי תחום האודיו בארץ. המפגשים שאתה מדבר עליהם היו הרבה פחות קשורים לאודיו כמו המפגשים שעשו ועשינו בהתחלה (עוד בתקופת אוטוסאונד) שאז היינו נפגשים כמה אנשים ומתעסקים באודיו. זה היה מהות המפגש ולא נרגילות וסאבים כמו שאתה מכיר.

 

אני שמח לשמוע שאנשים נהנו במפגש הזה ובעיקר שלמדו , ושמח לשמוע שיותר קל לאנשים חדשים להשתלב. בכל מקרה , נראה לי שהמפגשים ההם היו ברוח התקופה של SPL ולכן מבחינתי הם מעט חסרי תוכן.

פורסם
מיפגש איכותי וטהור ??

 

 

אני שמח לשמוע שאנשים נהנו במפגש הזה ובעיקר שלמדו , ושמח לשמוע שיותר קל לאנשים חדשים להשתלב. בכל מקרה , נראה לי שהמפגשים ההם היו ברוח התקופה של SPL ולכן מבחינתי הם מעט חסרי תוכן.

 

אז זהו שלא..היית בא היית שומע.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...


×
×
  • תוכן חדש...