Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איביזה טורבו 2001 (2 כריות אוויר)

 

הדיבורית מותקנת על כרית מקורית בציפוי עור שמחוברת עם קליפסים.

 

לא מפריע לכרית אוויר, אין חורים בדש-בורד, המיקום הכי נוח שיש.

פורסם

דיבורית BT בלי חורים ומתקנים למינהם, שלושה כפתורים קטנים ליד פתח המיזוג ,ושלום על ישראל.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

רנו קנגו 08,דיבורית של נוקיה ליד ידית ההילוכים רחוק מכרית הנוסע,דיבורית של המירס על הבלם יד,קומבינה שלי ע"מ לא לקדוח ולא להפריע לכרית.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אם מכשיר הטלפון שלך תומך ב-BT, דיבורית שכזו לא תופסת יותר מדי מקום, וגם לא כ"כ יקרה כיום, פתרון יעיל שלא גורם נזק.

פורסם

אל תעלב אבל נשמע לא יפה ברמות רציניות, אני רק חיפשתי להפתר מהדיבורית (ועשיתי את זה...בצורת דיבורית BT, מה שטוב אצלי אף אחד מהבעלים לא עשה חורים ככה שהמתב כרגע הוא שיש לי BT עם פאנל שליטה קטן ויפה ואין חור אחד בדש

פורסם

דיבורית BT. אני לא מבין למה אנשים עדיין קודחים בדאש, אי אפשר הריי למחוק את החורים. [טוב, את שיטות הסבתא תשאירו לעצמכם]

Wars come and go, but my soldiers stay eternal.

פורסם

וולוו

3 דיבוריות

2 מהדיבוריות ממוקמות על התושבת לדיבורית שמסופקת ע"י וולוו

דיבורית שלישית מותקנת על זרוע קצרה שיוצאת מהחלק התחתון שמפריד בין מושב ימין למושב שמאל (החלק שבו נמצאת ידית הילוכים וידית בלם).

חסר לי מקום לדיבורית רביעית.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
וולוו

3 דיבוריות

2 מהדיבוריות ממוקמות על התושבת לדיבורית שמסופקת ע"י וולוו

דיבורית שלישית מותקנת על זרוע קצרה שיוצאת מהחלק התחתון שמפריד בין מושב ימין למושב שמאל (החלק שבו נמצאת ידית הילוכים וידית בלם).

חסר לי מקום לדיבורית רביעית.

כבוד השר, תתארגן באיזו קומבינה..:wink:

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...