Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ארז,

ברכב הזה לא הושתלה מערכת הזרקה של G60?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ארז,

ברכב הזה לא הושתלה מערכת הזרקה של G60?

אופס, שאלה טובה ועכשיו אני במלכוד, אומנם נאמר לי שברכב יש מערכת G60, אך מתחת למכסה המנוע נמצאת הקופסא של DIGIFANT. קשה לי להסביר את מה שאני לא מצליח להבין. הרכב מתנהג כמו רכב עם 160 כ"ס ולא כמו 110 כ"ס. (ברשותי רכב נוסף עם 156 כ"ס לצורך ההשוואה פחות או יותר). אולי באמת הגיע הזמן לפתור את הדילמה הזאת. לעזרתך/כם אודה:puzzled:

ארז רונן

פורסם

קפיצה למוסך VWתפטור את כל הבעיות.

מאחר והמורשים יסלקו אותך מהמוסך והם גם לא ממש מכירים את הרכב, הייתי ממליץ על מוסך רון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הרכב מתנהג כמו רכב עם 160 כ"ס ולא כמו 110 כ"ס.

 

עכשיו בכלל איבדתי אותך, לרכב הושתלה מערכת הזרקה של G60 או שגם יש באוטו את המגדש על של G60?

אם אין מגדש אז אין 160 כ"ס ומערכת ההזרקה לא משפרת כמעט הספק, היא פשוט יותר אמינה ונותנת בסיס יותר טוב לשיפורים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עכשיו בכלל איבדתי אותך, לרכב הושתלה מערכת הזרקה של G60 או שגם יש באוטו את המגדש על של G60?

אם אין מגדש אז אין 160 כ"ס ומערכת ההזרקה לא משפרת כמעט הספק, היא פשוט יותר אמינה ונותנת בסיס יותר טוב לשיפורים.

אין לי מגדש טורבו ברכב אבל גם 110 כ"ס אין לי. אנסה לצייר לך תמונה: מכיר "טופ גיר"? בתוכנית יש להם את הקטע שבו הם מאפשרים לסלברטיס לבצע את הסיבוב הכי מהיר שהם יכולים על מסלול המרוצים. עד לא מזמן הם נסעו על סוזוקי ליאנה 100 כ"ס

לאחרונה הם עברו לווקסהול כל שהיא עם 110 כ"ס. לפי ההנחיות של נהג המרוצים המקומי ה"סטיג" הם פותחים את המרוץ נגד השעון ב"פול גז". הגלגלים מפרפרים על האספלט עד לקבלת האחיזה והם יוצאים לדרך. עד כאן הכל מובן. עכשיו ניקח את האאודי שלי, אני מתחיל לנסוע נסיעה שלווה ורגועה במינימום גז ללא פירפור צמיגים. כאשר אני מדביק את הדוושה לריצפה מתעוררים כל השדים לחיים. הטורים עולים בפראות מדהימה המנוע שואב כמויות אדירות של אוויר מהפילטר הפתוח, הצמיגים מתחילים לפרפר באמוק בילתי נישלט, עשן לבן עולה מהצמיגים החרוכים ואין ראש שלא מסתובב להסתכל מי הדפוק שגומר לעצמו את הרכב. ובכן הכל היה יכול להיות סביר או סביר פלוס אבל גם בהחלפה להילוך שני הרכב ממשיך לפרפר כאילו בסוף הישורת מחכה לו סנדי בר או לפחות שלמה בר. הבעיה היא שאין לי טורבו. נשבע. ויש מלא סדקים בחוטי ההצתה והניצוצות בורחים לכל הכיוונים. נשבע. ואני אפילו לא מתדלק ב 98 אוקטן. נשבע. ועוד אומרים לי שהרכב לא מכוון. נשבע.

ארז רונן

פורסם

לא נסחפנו ? גם 160 בגלגל לא נוסע ככה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לא נסחפנו ? גם 160 בגלגל לא נוסע ככה

 

לפי התיאורים, כל עוד הוא יושב באוטו ניזון מרעש ולא רואה מה קורה בחוץ, אולי מחליק לו הקלאץ' :wink::lol:

פורסם
לפי התיאורים, כל עוד הוא יושב באוטו ניזון מרעש ולא רואה מה קורה בחוץ, אולי מחליק לו הקלאץ' :wink::lol:

כן כן, תצחקו על חשבוני אבל תדאגו לחבוש כובע מחומר אכיל כי תצטרכו לאכול אותו בסוף...

ארז רונן

פורסם
כן כן, תצחקו על חשבוני אבל תדאגו לחבוש כובע מחומר אכיל כי תצטרכו לאכול אותו בסוף...

 

ידידי, אני מקווה שאתה מקבל את הדברים בהבנה ובפרופורציות.

אל תבין אותי לא נכון, אני מעריץ את הרכב שלך ואותך כמי שמחליט להחזיק ולתחזק רכב כזה כי זו משימה לא פשוטה.

הלוואי שכולנו יכולנו ליהנות כמו שאתה נהנה מהרכב, כל יום.

פורסם

אני מאמין לחלוטין לסיפורים של ארז.

אני גם מאמין שהצמיגים שלו שחוקים ומפרפרים ללא כל סיבה.:wink:

 

ארז,

קצת יותר רקע בבקשה, נפח ודגם מנוע למשל? אין לך שם KR?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

 

Timing

Setting the timing on a Digifant engine is slightly different than other systems. Whereas most cars have the timing set with the engine at idle, Digifant timing is accomplished with the engine turning between 2000 and 2500 rpm. This fools a lot of professional mechanics and hobbyists alike who are experienced with CIS and CIS-E systems which must be timed at idle.

Before you set the timing, disconnect the blue coolant temperature sensor in the cylinder head coolant neck. Rev the engine through 2500 rpm four times to clear the control unit's memory. Loosen the distributor hold-down bolt. Watch out for the radiator fan which can come on at any time during this procedure.

Set the timing to 6 degrees +/- 1 degree before top dead center at approximately 2250 rpm. Tighten the distributor hold-down bolt, and rev the engine through 3000 rpm three times.

Now you should check and reset your idle speed if necessary. The correct idle with the coolant temperature sensor disconnected is 900 to 1000 rpm. With the sensor connected normal idle should drop to 800 +/- 50 rpm.

For Digifant I cars only, you must reset the control unit to its base setting after adjusting the timing. See your factory manual.

Although some cars respond to advanced timing, Digifant does not and needs to be timed to the factory setting for peak performance and to avoid ping. Even with the correct timing, Digifant cars run best on 92 octane fuel or better and may still ping on hot days due to hot spots in the cylinder head. Temporary solutions to hot weather ping include increasing the amount of water in your antifreeze mix, adding a surfactant (wetting agent) to the coolant such as Red Line's Water Wetter, installing a lower temperature thermostat.

 

אני מניח שהתכוונת לפרוצדורה של תיזמון ההצתה ,מכיון שכל השאר היא התייחסות ל מצתים,חוטי הצתה ,דליפות ואקום ,ניקוי מנוע סרק ,חיישן מצערת ,ותקינות חיישן חמצן ,

תרגום

כיוון הדיגפנט שונה משאר מערכות ההצתה ומטעה רבים מהמכונאים

בעוד שששאר המערכות כיוון תיזמון ההצתה מתבצע בסרק ,בדיגיפנט הכיוון מתבצע בין 2000 ל2500 סל"ד

לפני תחילת הכיוון יש לנתק את התקע החשמלי הכחול (לפעמים חום) מחיישן הטמפ' הנמצא על צוואר הטרמוסטט על ראש המנוע

הזהר מהמאוורר מצנן המנוע העלול לעבוד אוטומטית

האץ את המנוע ל2500 סלד ארבע פעמים לאיפוס מודול ההצתה

שחרר את בורג מזלג המפלג כך שתוכל לסובבו

חבר אקדח הצתה למצת הראשון

כוון את ההצתה ל 6 מעלות לפני נקודה מתה עליונה ,כאשר סלד המנוע ב2250 סלד לערך

חזק את בורג מזלג המפלג

האץ את המנוע ל3000 סלד 3 פעמים

עכשיו עליך לבדוק את סלד הסרק,כרגע הסלד יעמוד על 900 -1000 , חבר את תקע חיישן הטמפ',הסלד ירד ל800 סל"ד

חובה להחזיר את את הדיגיפנט לערכי הבסיס לאחר כיוון ההצתה ,בדוק בספרות הטכנית (בנטלי)

במידה ומנוע מצלצל יש להוסיף מים לתמהיל נוזל הקירור,לקירור טוב יותר ,או שימוש באוקטן גבוה יותר

 

לדעתי ,ערוך ישור קו לרכב חבר מכשיר ארבע גאזים העלה את התוצאות עם ציול של המצתים נעזור לך הרבה יותר

וצודק בגירה ,דגם מנוע יכול לעזור גם תמונות

יגאל

פורסם

 

ארז,

קצת יותר רקע בבקשה, נפח ודגם מנוע למשל? אין לך שם KR?

הערב אצלם כל מה שניתן כדי להוסיף אינפורמציה. תודה.

ארז רונן

פורסם
Timing

אני מניח שהתכוונת לפרוצדורה של תיזמון ההצתה ,מכיון שכל השאר היא התייחסות ל מצתים,חוטי הצתה ,דליפות ואקום ,ניקוי מנוע סרק ,חיישן מצערת ,ותקינות חיישן חמצן ,

 

 

לדעתי ,ערוך ישור קו לרכב חבר מכשיר ארבע גאזים העלה את התוצאות עם ציול של המצתים נעזור לך הרבה יותר

וצודק בגירה ,דגם מנוע יכול לעזור גם תמונות

יגאל

תודה על התרגום.

האם אתה האיש שיכול לעשות את כל זה?

ארז רונן


×
×
  • תוכן חדש...