Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ארז,

קצת יותר רקע בבקשה, נפח ודגם מנוע למשל? אין לך שם KR?

היי BAGIRA,

אני מצרף כמה תמונות שצילמתי שאולי תוכלו לדלות מידע מהן:

אאודי גיטי קופה 011.jpg

אאודי גיטי קופה 012.jpg

אאודי גיטי קופה 021.jpg

אאודי גיטי קופה 024.jpg

אאודי גיטי קופה 025.jpg

ארז רונן

פורסם

טוב, נתחיל מהתחלה, טורבו או מגדש על אין לך באוטו.

יש לך מנוע KR בנפח 1800 סמ"ק 16V.

ההספק משתנה לפי הדגמים אבל הוא נע בין 127 ל 137.

עם נתוני הספק כאלה (שלא תעלב, הם לא רעים לגמרי והמנוע הזה מצוין) וללא נתונים נוספים על שיפורי מנוע (אם בכלל)קשה לי להאמין שהאוטו מתנהג בצורה נורמלית כמו שתיארת.

על איזה צמיגים אתה ובאיזה מצב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
טוב, נתחיל מהתחלה, טורבו או מגדש על אין לך באוטו.

יש לך מנוע KR בנפח 1800 סמ"ק 16V.

ההספק משתנה לפי הדגמים אבל הוא נע בין 127 ל 137.

עם נתוני הספק כאלה (שלא תעלב, הם לא רעים לגמרי והמנוע הזה מצוין) וללא נתונים נוספים על שיפורי מנוע (אם בכלל)קשה לי להאמין שהאוטו מתנהג בצורה נורמלית כמו שתיארת.

על איזה צמיגים אתה ובאיזה מצב.

בוקר טוב,

הרכב נועל צמיגים במידה 195/50/15 עם הרבה בשר אבל יבשים מאחר והרכב עמד הרבה זמן ללא ששימוש.

לגבי "האמונה", מהיכן אתה בארץ?, אשמח להפגש שתוכל לראות /לנסות במו עינייך/גופך את התופעה.

ארז רונן

פורסם
אשמח להפגש שתוכל לנסות במו גופך את התופעה.

אני מזכרון יעקב

:twisted: רק תגיד מתיי :twisted:

 

בקשר לצמיגים היבשים, הרגע אמרת/הסברת הכל!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני מזכרון יעקב

יו, לא ידעתי שיש חיים אחרי חדרה...

קצת רחוק אבל רשמתי אותך בזיכרון (יעקב).

מחר אני שולח את המושבים של האאודי לריפוד חדש ואת חוטי ההצתה אני שולח כדוגמה לנסות להשיג חוטים חדשים.

כאשר הכל יגיע חזרה אקנה צמיגים חדשים ונראה איך האאודי תדע לתקוף את הבעיה של אחיזה טובה.

להשתמע

ארז רונן

פורסם
טוב, נתחיל מהתחלה, טורבו או מגדש על אין לך באוטו.

יש לך מנוע KR בנפח 1800 סמ"ק 16V.

ההספק משתנה לפי הדגמים אבל הוא נע בין 127 ל 137.

היי

למרות שבתמונה מופיעים אותיות אחרות "AHB " קבעת שסוג המנוע שלי "KR" תוכל להסביר לי הכיצד?

ארז רונן

פורסם

לפני מספר שנים נהגתי על גולף MK1 (לא GTI),בעלת אוטו מנוע רק שהוצא מ GTI אוטינגר (כמדומני הוא 145 כוחות סוס)

היה לה ג'אנטים 13 עם צמיגי אליאנס יבשים עד כדי התפוררות ולא קרה התיאור הזה:

מתעוררים כל השדים לחיים. הטורים עולים בפראות מדהימה המנוע שואב כמויות אדירות של אוויר מהפילטר הפתוח, הצמיגים מתחילים לפרפר באמוק בילתי נישלט
לגבי אם המנוע היה תקין או חזק, זה רכב שהיה נותן בראש לרוב האטמוספריות שהסתובבו בארץ בתחילת המילניום (VRים, MIים, אלפות1.7 וכו..)

 

סך הכל הבאתי דוגמא לרכב יותר קליל, עם אותו מנוע רק יותר משופר בעל פחות התנגדות מיבחינת גלגלים כדי להמחיש ולנסות להיתחבר לחוויה המרתקת שתיארת

 

לדעתי פשוט הרכב מרגיש מהיר ממה שאתה רגיל או מצפה ממנו, אתה תתרגל וההתלהבות תרד.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ככל הידוע לי, שם הקוד AHB מתייחס למנוע 1700SDI :?

9A אכן מנוע 2 ליטר עם 136 כ"ס.

מפליא אותי שקנית רכב במיטב כספך ואין לך מושג מה קנית :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מפליא אותי שקנית רכב במיטב כספך ואין לך מושג מה קנית :shock:

ככל שאתה מתבגר בשנים אתה לומד לקחת את החיים יותר בקלות. כסף בא כסף הולך ואם אתה לא יכול לממש את החלומות שלך עדיף לא לקום מהמיטה. קניתי רכב שנדלקתי עליו, יכולתי לבדוק בציציותיו מאז ועד היום לחקור ולחפור מכאן ועד הודעה חדשה ולגלות מה??? שהמנוע לא מקורי של אאודי??? שהגיר לא גיר אוטומאט של אאודי??? ואז מה? לא לקנות את הרכב שמתנהג וניראה כמו שתמיד רציתי רק בגלל הסיבות שציינתי? למייטב ידיעתי הרכב עבר מספר פעמים מבחן רישוי על הבסיס הקיים, מה הסצינריו הכי גרוע שיכול להיות? הרכב עבר את הטסטים בקומבינה ואצלי הוא לא יעבור טסט? ואז מה אצטרך להחליף לו מנוע בעלות של 10000 ש"ח. אני לא יודע למה אבל אפילו האפשרות הזאת לא גורמת לי לפקפק לרגע בקניה שעשיתי וכל פעם שאני נכנס לרכב אני מחייך לעצמי בידיעה שבזמן שאחרים פקפקו והיססו אני פעלתי וכעת אני בעליו הגאה של הרכב המדהים הזה.

ארז רונן

פורסם

רונן, אל תקשיב להם, הם סתם מקנאים. :wink:

 

ובנימה יותר רצינית, קח את הזמן לברר מה בדיוק יש לך

מתחת למכסה המנוע. ממה שראיתי, המוכר עירב הרבה

מרכיבים שונים ממקומות שונים בהתקנת המנוע החדש.

 

קודם כל, תשתדל לברר מהו באמת סוג המנוע. במקרה

הצורך, נסה לאתר מהיכן הוא הגיע, למיטב זכרוני מדובר

ביבוא מסודר.

 

לאחר מכן, תתעמק ברכיבים הנוספים: הסעפת ההפוכה,

הצנרת, מערכת החשמל וכו'. תבדוק מה בדיוק הולך שם.

 

לרכב הזה יש פוטנציאל גדול. לדעתי, חבל לבזבז אותו על

חוסר סבלנות או התלהבות מוקדמת. ואל תיקח ללב את כל

מה שאתה קורא בפורום. לאנשים פה יש נטיה לפרגמטיות.

פורסם
ככל הידוע לי, שם הקוד AHB מתייחס למנוע 1700SDI :?

9A אכן מנוע 2 ליטר עם 136 כ"ס.

מפליא אותי שקנית רכב במיטב כספך ואין לך מושג מה קנית :shock:

ה-9A בא בשני תצורות עם שני סעפות יניקה.

עם הפחות טובה הוציא 136 כ"ס, עם הטובה יותר (אותה הסעפת כמו ב-KR) הוציא 150 כ"ס.

 

 

פורסם

ארז,

בכלל לא ירדת לסוף דעתי.

לא אמרתי לחקור ולבדוק בציציות, לא אמרתי לא לקנות כי הוא לא 100% מקורי.

מה שאני כן אומר זה לפני או בכלל אחרי הרכישה, לא עניין אותך לבדוק מה זה האוטו/מנוע הזה בכלל?

בא נגיד שאתה רוצה לקנות לאוטו פילטר פתוח אוו פילטר דלק, לאיזה רכב בדיוק? לאיזה מנוע?

רוצה להחליף שמן במנוע? איזה שמן מומלץ?

מרווח של הפלאגים, לפי איזה מנוע בדיוק?

על זה אני מדבר.

בא תפתור לנו איזה חידה, המנוע 1800 או 2000?

 

בקשר לגיל ולקלות לקיחת החיים/רכישות, מסכים לחלוטין.

ככה קיבלתי את הרכב הנוכחי

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נא להמנע מציטוטוים מיותרים, אתה עונה לתשובה שמעליך, כך שכולם יבינו למי אתה עונה

 

גם לזה יש לי תשובה, אני בחור מאמין, לא באלוהים אבל בבני האדם כן. לפעמים אני "אוכל "אותה אבל בדרך כלל זה משתלם.

את הרכב קניתי לפני חודש וחצי משני בחורים מאוד נחמדים וסמפטיים שיכולת להתרשם שהם השקיעו את נשמתם ברכב. את כל האינפורמציה על הרכב קבלתי מהם (מנוע 2 ליטר של קורדו מוזרק ע" מערכת הזרקת דלק בניה עצמית שמנוהלת ע"י G60 גיר רגיל שהחליף את הגיר האוטומאט שהגיע במקור, שתילת מנוע שלא הצליחה במוסך אחד וכן הצליחה במוסך המרכזי של אאודי פולקסווגן וכדומה) היום כאשר אני רוצה לתת לרכב את הטפול שמגיע לו אני נתקל בבעיות לאתר חלקי חילוף. רוב החלקים שאני צריך אני לוקח דוגמא מהקיים ברכב. כרגע אני נתקל בבעיה להשיג חוטי הצתה. אולי בעתיד אתקל בבעיות אחרות אבל גם להן ימצא פתרון אין לי ספק בכך. מה שכן מכל בעיה שאני נתקל בה אני לומד להכיר את הרכב יותר טוב. אין לי ספק שכשארצה למכור את הרכב הקונה יקבל אינפורמציה מלאה על כל פריט ופריט ברכב לשביעות רצונו המלאה. יכול להיות שלא אמרו לי את האמת כשקניתי את הרכב, יכול להיות שיש לי מנוע 1800 ולא 2000, יכול להיות שאתקל בבעיות במבחן הרישוי השנתי, יכול להיות הרבה דברים אבל אני חי את הרגע ונהנה ממנו כבר 45 יום. מה יש לי מבחינתי זה פחות מעניין העיקר שזה נוסע כמו בן ____ אמיתי.

ארז רונן


×
×
  • תוכן חדש...