Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1)האם ניתן לשדרג ברכב הנ"ל את מערכת הבלימה ?

2)אם כן אז לאיזה מערכת ניתן לשדרג ?

3)איפה אפשר לעשות את זה ?

 

4)האם ניתן להתקין דיסקים מאחורה ובמה זה כרוך ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
1)האם ניתן לשדרג ברכב הנ"ל את מערכת הבלימה ?

2)אם כן אז לאיזה מערכת ניתן לשדרג ?

3)איפה אפשר לעשות את זה ?

 

4)האם ניתן להתקין דיסקים מאחורה ובמה זה כרוך ?

 

1. ניתן אך לא משתלם.

2. למערכת בלמים של HF טורבו שגם היא לא משהו...

3. בכל מוסך שמתמחה בלנצ'יות.

4. ניתן להרכיב מע' בלימה אחורית וקדמית של דדרה 1.8 (דיסקים) שזהה למערכת הבלימה בדלתא HF אך לא מאווררת מקדימה.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
1. ניתן אך לא משתלם.

2. למערכת בלמים של HF טורבו שגם היא לא משהו...

3. בכל מוסך שמתמחה בלנצ'יות.

4. ניתן להרכיב מע' בלימה אחורית וקדמית של דדרה 1.8 (דיסקים) שזהה למערכת הבלימה בדלתא HF אך לא מאווררת מקדימה.

 

 

יפתח

כמה עולה המערכת בלימה של הדדרה 1.8 ? שווה לבצע את השדרוג הזה? או שהתוצאות לא דרסטיות ואין שיפור משמעותי ..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

יהיה שיםור אבל עד כדי כך שיהיה שווה את עלות השדרוג אני לא כל כך מאמין.

בטמפרה יש גם בעיה שהברקסים המקוריים לא מספקים מספיק כל בשביל הרכב הכבד הזה ולכת צריך לעבוד יותר עם ההילוכים

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
יהיה שיםור אבל עד כדי כך שיהיה שווה את עלות השדרוג אני לא כל כך מאמין.

בטמפרה יש גם בעיה שהברקסים המקוריים לא מספקים מספיק כל בשביל הרכב הכבד הזה ולכת צריך לעבוד יותר עם ההילוכים

 

 

כנ"ל בדדרה , אותו סיפור בדיוק ...

ברקסים יחסית חלשים ללא בלימת מנוע , למרות שהם דיי מספקים ולא מאבדים את היכולת בלימה מהר.. עם בלימת מנוע זה סיפור אחר..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

תחליף נוזל בלמים, את כל הנוזל ולא רק מה שיש במיכל. אם DOT 4 מתאים לך אז הרווחת ותוכל להשתמש גם ב5.1.

תחליף גם רפידות וצלחות לפי הצורך - רפידות ספורטיביות יותר, צלחות מחברה טובה.

ותבדוק שצינורות הברקס לא בלויים ומתנפחים בעומס, אם כן תחליף למקורי או לצינורות מסוככים.

פורסם

DOT 4 מתאים לדדרה לפי הוראות היצרן , מה ההבדל בינו ל5.1 ?

רפידות ? איזה מומלצות ? OMP ? ברמבו (שבטח יהיו יקרות בטירוף) ספארקו ? ואיזה צלחות מומלצות ?

מאחורה יש בלמי תוף , מה ניתן לעשות בהם?

את הצינורות ברקס ניתן יהיה לבדוק רק על ליפט , ובטח זה יתבצע בעת החלפת הרפידות והצלחות ...

 

כמה אמור לעלות כל השדרוג הזה בערך ? ואיפה אפשר לעשות אותו מוסך של לנצ'יות? סדנת שיפורים?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

DOT 5.1 ייתן נק' רתיחה גבוהה יותר לנוזל (אבל ייתכן שייספח יותר לחות), צינורות מסוככים לא יתנפחו תחת עומס ויעבירו את עוצמת הבלימה.

לגבי השאר - תברר לגבי רפידות של פרודו/ספארקו וצלחות מקוריות.

הבלמי תוף מאחור - לדעתי תבדוק שהם תקינים ולא דורשים שיפוץ או החלפה. אם אחרי כל זה העוצמת בלימה לא תיהיה כמו שרצית, תשקול גם מעבר לדיסק מאחור.

 

זה לא הולך להיות זול בכלל, זה סיפור של 1500 ש"ח בערך, אבל בטוח שזה ייתן לך בלימה חזקה יותר לאורך זמן.

פורסם
DOT 4 מתאים לדדרה לפי הוראות היצרן , מה ההבדל בינו ל5.1 ?

רפידות ? איזה מומלצות ? OMP ? ברמבו (שבטח יהיו יקרות בטירוף) ספארקו ? ואיזה צלחות מומלצות ?

 

 

לגבי הרפידות, הומלץ בפורום בעבר מס פעמים על רפידות פרודו DS2500, רפידה שמתאימה לשימוש יום יומי וספורטיבי גם יחד.

לפי מה שאני זוכר גם המחיר לא בשמים.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אין טעם "לשפר" את מערכת הבלמים ברכב, 10 שנים שהיתה לי דדרה 1.6 והם עבדו מצויין.

 

ותאמין לי שלא תעביר את הרכב שלך את מה ששלי סבלה... גם ככה המנוע די אנמי בגרסאות הללו, כמו שאמרו, תחליף שמן בלמים לשמן טרי (אין טעם ל 5.1 זה לא יתן לך כלום) תחליף רפידות לרפידות LUCAS אדום (TRW) וזהו, אני בטוח שתרגיש בהבדל. אם אתה מתעקש לשדרג את מע' הבלמים אתה מוזמן לבוא ולראות איזו עבודה קשה זו (הרכבתי מע' בלימה של תמה בבטא שלי)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

הדיסקים הקדמיים בדדרה 1.6 לא מאווררים?

אי אפשר להרכיב שם קאליפרים של תמא אטמוספרית?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
הדיסקים הקדמיים בדדרה 1.6 לא מאווררים?

אי אפשר להרכיב שם קאליפרים של תמא אטמוספרית?

 

שי

 

צריך לפרק את הגלגל ולראות ...

אולי בעל דדרה בהווה או בעבר יוכל לענות על זה יותר מהר ממני ..

 

במידה שזה דיסק מאוורר אז ניתן להרכיב קאליפר של תמא ? זה קאליפר יותר גדול משל הדדרה ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

לפי האתר של ברמבו הן לדדרה והן לתמא אטמופרית יש דיסקים בקוטר 257 מ"מ. ההבדל הוא בכך שהדיסק של התמא עבה ב-10 מ"מ, כנראה מכיוון שאלו של הדדרה אינם מאווררים.

 

למרות הקוטר הדומה, אני לא בטוח שהקליפרים הללו מתאימים לדדרה (ואם אתה מעוניין, יש לי 2 זוגות כאלו בבית :lol:).

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
לפי האתר של ברמבו הן לדדרה והן לתמא אטמופרית יש דיסקים בקוטר 257 מ"מ. ההבדל הוא בכך שהדיסק של התמא עבה ב-10 מ"מ, כנראה מכיוון שאלו של הדדרה אינם מאווררים.

 

למרות הקוטר הדומה, אני לא בטוח שהקליפרים הללו מתאימים לדדרה (ואם אתה מעוניין, יש לי 2 זוגות כאלו בבית :lol:).

 

שי

 

כמה בערך יעלו דיסקים של תמא ?

אין דיסקים יעודיים לדדרה מברמבו ?

ובמה כרוכה ההחלפה ? איזה עוד דברים צריך להחליף?

כמה אתה רוצה על הקאליפרים ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
כמה בערך יעלו דיסקים של תמא ?

אין דיסקים יעודיים לדדרה מברמבו ?

ובמה כרוכה ההחלפה ? איזה עוד דברים צריך להחליף?

כמה אתה רוצה על הקאליפרים ?

 

האוטו שלי נוסע עם קאליפרים של טורבו כבר 3 שנים, לא זוכר כמה הייתי משלם על צלחות בתקופה בה הוא היה מקורי.

שוב, אני לא בטוח שזה באמת מתאים לדדרה, אבל אם תבדוק ותמצא שהקאליפרים מתאימים וזה רלוונטי שלח ה"פ, ואני מבטיח להיות עדין :lol:

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...