Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת היא שאין לי ידע מספיק כדי לדעת מה מתחבר למה ומה מקושר למה.

 

מה שאני מבקש זו הדרך להגיע לתוצאה הסופית אותה אני רוצה.

מהי? מערכת שתתבסס על ה- HU המקורי (בצרוף ההתקנים הנדרשים) ואשר תהיה מסוגלת לנגן תקליטורי MP3 (כי במקורי אפשרות זו לא קיימת) ולשלוט במגברים, קומפוננטים קדמיים וסאב (כל הרכיבים האלו באיכות גבוהה ובהשקעה רצינית).

אם ה- 3SIXTY.2 צריך להיות חלק מהרכב זה, אז הוא יהיה שם.

 

האם מישהו יוכל להסביר לי במילים פשוטות איזה רכיבים אני צריך ואיך מבוצעים החיבורים והקישורים ביניהם (למשל: המגבר מתחבר למעבד הצלילים דרך תקעי / שקעי RCA וזה מתחבר ל... וכד').

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צריך בעצם "קומבינה" של חיבור aux.

ישנם רכבים שיש להם יציאת aux על אף שאין להם יציאות ייעודיות להגברה (תכל'ס 2 דברים שונים)

לכן מומלץ שתבדוק נושא זה תחילה.

אם אין לך, זו בעיה.

פורסם

חברים יקרים

 

אני בסרט של HU מקורי, החלפתי ושידרגתי הכל עם המנחתים הכי משובחים , ומה קרה? ---נשמע גרוע.

השקעתי כל פעם במגברים ,ברמקולים הכי הכי , (המון כסף) ומה קרה?----נשמע הרבה יותר גרוע.

 

בקיצור נמרץ: (כי אפשר למרוח ללא סוף)

 

1.תחליף את ה-HU ותהנה . כי חבל על הזמן והכסף (ועל כל ההוצאות מסביב )

2.לא מחליף את ה-HU ,אז אל תעשה שום שינוי במערכת.

3 לדעתי אין אפשרות ביניים, בין 1 ו-2

 

אריק

פורסם
חברים יקרים

 

אני בסרט של HU מקורי, החלפתי ושידרגתי הכל עם המנחתים הכי משובחים , ומה קרה? ---נשמע גרוע.

השקעתי כל פעם במגברים ,ברמקולים הכי הכי , (המון כסף) ומה קרה?----נשמע הרבה יותר גרוע.

 

בקיצור נמרץ: (כי אפשר למרוח ללא סוף)

 

1.תחליף את ה-HU ותהנה . כי חבל על הזמן והכסף (ועל כל ההוצאות מסביב )

2.לא מחליף את ה-HU ,אז אל תעשה שום שינוי במערכת.

3 לדעתי אין אפשרות ביניים, בין 1 ו-2

 

אריק

 

+1

מצטרף

פורסם
יהיה "איכותי" אשר יהיה - הוא לא טוב ולא יהיה טוב כחיבור הרגיל.

 

אתם רק מחזקים את מה שאני טוען מההתחלה.

פורסם
חברים יקרים

 

אני בסרט של HU מקורי, החלפתי ושידרגתי הכל עם המנחתים הכי משובחים , ומה קרה? ---נשמע גרוע.

השקעתי כל פעם במגברים ,ברמקולים הכי הכי , (המון כסף) ומה קרה?----נשמע הרבה יותר גרוע.

 

בקיצור נמרץ: (כי אפשר למרוח ללא סוף)

 

1.תחליף את ה-HU ותהנה . כי חבל על הזמן והכסף (ועל כל ההוצאות מסביב )

2.לא מחליף את ה-HU ,אז אל תעשה שום שינוי במערכת.

3 לדעתי אין אפשרות ביניים, בין 1 ו-2

 

אריק

 

סה"כ - התוצאה הסופית שקיבלתי ברכב של אבל'א היא תוצאה טובה - מה שגורם אצלו בסופו של דבר להשמע רע זה הרכיבים שהם סופר בינוניים ומטה.

 

אפשר להגיע לתוצאה טובה אפילו תוצאה טובה מאוד עם שימוש במנחתים טובים - אבל זה רק בתנאי שההתקנה היא מ צ ו י י נ ת!!!

ואני לא מסוגל להדגיש את זה מספיק - עבדתי שלושה חודשים על הרכב שלו (של אבא שלי) עד שפתרתי שם את כל הבעיות - והיו המון - מחשבי דרך שהפריעו, עיטוף של המנחתים בחומרים מוגנים לקרינה אלקטרומגנטית, ספוגי אוויר, חיווט מסוכך של מונסטר אודיו (ופה באמת חוטים מאיכות גבוהה אכן הוכיחו את עצמם - בנושא של הסיכוך), משחקי גיינים, החלפת מגברים ומה לא.

 

אני מניח שאם הרכיבים היו טובים יותר התוצאה היתה ממש טובה.

 

עוד דבר אחד לגבי זה שכן רוצה להתקין את ה"קוסם" של רוקפורד - אפשר לעשות המון דברים מטורפים כמו להתקין בורר בין שתי המערכות לבין הרמקולים של הרכב אבל הכי כדאי זה לקחת את המערכת המקורית של הרכב למעבדת אלקטרוניקה ולבקש שיצרו לך כניסת AUX שאליה תוכל לחבר את הנגן.

 

או שאם תיקח את הרוקפורד - אתה יכול לחבר את הHU המקורי לכניסות הגבוהות בקוסם, ואת הDVD לכניסות הRCA וכל פעם להפעיל רק את אחת מהן. זה יעבוד בתנאי שמערכת ההגברה תהיה חיצונית לHU המקורי (כלומר - מגברים)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התשובה (של lanosforce) בהחלט עונה על מספר בעיות בהן נתקלתי ונותנות כיוון באפשרויות לפתרון.

הרכיבים שאני מתכוון להתקין ברכב הינם מהאיכות הגבוהה ביותר (הן בחברות והן בדגמים). אינני סגור סופית על המרכיבים השונים, אבל די אם אציין כי מדובר בחברות מהשורה הראשונה, כמו ג'נסיס, הליקס, ריינבו ומהדגמים הגבוהים שלהן.

גם ההתקנה תהיה מקצועית (לא אציין כאן מי מתקין, אבל בסיום ההתקנה אוכל לעשות זאת במידה והכל "ידפוק כמו שעון").

 

אני מניח שמתקין טוב מתמצא היטב בארגון המערכת והחשש היחיד שנשאר לי הוא הידע על מערכות בסוג רכב כמו שלי (רכב היברידי).

 

מה שלא כל כך ברור לי הוא נושא הוספת "הקוסם". האם כדאי והאם תלוי באפשרויות?

אם אפשר יהיה לקבל הסבר (במילים פשוטות) על היתרונות והחסרונות של הוספת מכשיר זה למערכת השמע שלי, ששאר מרכיביה יהיו באמת באיכות גבוהה (למעט ה- HU המקורי שאיכותו אינה ידועה אך הוא לבטח אינו מסוג מכשירי העילית בתחום).

 

עוד אציין כי גם עזרי המערכת האחרים (כבלים, מחברים, פיוזים, קבלים וכד') יהיו מאיכות גבוהה ולא אביזרים פשוטים וזולים.

 

אודה לתשובותיכם.

 

משה

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם

כשמו כן הוא "הקוסם" עזוב אותך מאחיזת האוזניים.

תחליף HU או תמקם נוסף כדי לא לפגוע בחזית ה"דש" , כי אתה לא תקבל איכויות,אתה מסרב להשתכנע..

שום גנסיס לא ישמע כמו גנסיס ,ואני יודע שלא תקבל מה שכותבים ,כי גם אני חשבתי כמוך 3 חודשים

ואין יום שזה לא העסיק אותי,אז תנסה תנסה כי הדרך בה אתה הולך היא הדרך שלי, רק ההבדל שאני חוזר בה.

בהצלחה.

פורסם

לאריק,

 

מה שאני מנסה כאן זה לקבל דעות, ייעוץ והסברים מכאלה שמבינים ומבעלי נסיון (ואתה אחד מהם).

ישנן כל מיני דעות ובהחלט אין כאן עניין של שכנוע או סירוב לקבל דעה זו או אחרת.

האמת היא שהסתירות די מבלבלות ולכן אני מנסה לנתח את התשובות כדי להגיע למסקנה הנכונה.

 

מצד אחד אתה טוען שלמעשה "אין מה לעשות" וצריך להשאר עם המערכת המקורית או להוסיף לידה HU איכותי אחר.

מצד שני יש את אלה שהצליחו להגיע לתוצאות טובות ואיכותיות, ע"י שימוש במרכיבים הנכונים, לדעתם, עם דגש על התקנה מקצועית של מי שמבין.

 

אז מי כאן צודק?

האם יש אפשרות שע"י שימוש במרכיבים הנכונים (והטובים) יהיה ניתן לקבל את התוצאה המקווה, או ש"לא יעזור כלום", כמו שאתה טוען?

האם צורת ההתקנה והמקצועיות של המתקין כן קובעת את האיכות הסופית?

האם יתכן כי במקרה שלך היתה בעיה של מתקין מקצועי? (אם זה לא סוד - תוכל לומר מי התקין או לפחות באיזו חברה).

 

אשר למכשיר המכונה "הקוסם": שאלתי היא מאד פשוטה - האם מכשיר זה ישפר את האיכות של ה- HU המקורי, שכן בסקירה על המכשיר כתוב במפורש שהוא דווקא מיועד לשיפור האיכות של מכשירים מקוריים המותקנים כיום בהרבה רכבים.

 

אשמח אם תתייחס (וגם אחרים) באופן קונקרטי ולא בצורה כוללנית.

 

תודה.

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם

הרבה אין לי מה להוסיף מעבר לעובדה שה 3SIXTY מיועד לרכבים בעלי HU מובנה ומשפר את איכות הצליל בכמה

וכמה רמות בגלל הדינאמיות של הפיצ'רים שהוא מציע.

זה הקסם שלו ואת זה הוא עושה טוב, טוב מאוד.

פורסם

המשך:

 

הייתה לי שיחה עם מתקין שהוא קבלן התקנות של החברה שמייבאת את הקוסם כי גם אני רציתי לשלב אותו עם ה-HU

המקורי, והוא עצמו שכנע אותי "שהכי טוב להחליף HU".

 

נקודה נוספת וחשובה:אתה קורא כמוני את הפורום, אבל אני לוקח בערבון מוגבל את כל מה שכותבים וכל הזמן מצליב

ידע , מנסה למצוא את הניגזרות מה- "המשוואות" שכותבי הפורום מציבים. ואפילו לפעמים מופתע לרעה ממה ששמעתי במפגשים

ביחס לציפיות שהיו לי, וביחס להמון כסף שהושקע ברכב זה או אחר.

 

מה שטענתי זו לא הכללה . אבל ראיתי "יותר" מערכות שהיו תמורה לא הולמת להשקעה והיו פחות מערכות שמאד נהניתי מהן.

 

לסיכום: בכל מערכת יש המון טעם אישי של בעליה והוא יעיד עליה, כמו באוכל ובסרטים, תקבל המלצות, אבל רק אתה תוכל לזהות מהי ה"אמת" שלך.

 

וזהו הכיף , לנסות לטעות להתבאס להיתפעל , אחרת לי היה משעמם.

פורסם

 

נקודה נוספת וחשובה:אתה קורא כמוני את הפורום, אבל אני לוקח בערבון מוגבל את כל מה שכותבים וכל הזמן מצליב

ידע , מנסה למצוא את הניגזרות מה- "המשוואות" שכותבי הפורום מציבים. ואפילו לפעמים מופתע לרעה ממה ששמעתי במפגשים ביחס לציפיות שהיו לי, וביחס להמון כסף שהושקע ברכב זה או אחר.

 

מסכים איתך!

 

אבל ראיתי "יותר" מערכות שהיו תמורה לא הולמת להשקעה והיו פחות מערכות שמאד נהניתי מהן.

 

נכון מאוד גם לדעתי!

 

לסיכום: בכל מערכת יש המון טעם אישי של בעליה והוא יעיד עליה, כמו באוכל ובסרטים, תקבל המלצות, אבל רק אתה תוכל לזהות מהי ה"אמת" שלך.

 

ומי שיודע לשמוע ומנוסה במערכות ו/או מקצועי, יודע את האמת האמיתית, ולא רק זו שמישהו (בעל הרכב?)רוצה להאמין בה..

 

.

 

וכאן למותר לציין שוב, שמרגע תכנון הסט אפ (לפי תקציב, טעם בעל הרכב ,הרכב , תאימות היחידות ועוד) , דרך התקנת חשמל המערכת, לעניין האקוסטיקה של הרכב הספציפי, דרך התקנה מקצועית ואקוסטית, לכיוונים ראויים בסופו של דבר ,אין תחליף ואין קיצורי דרך!!

 

זה שקונים מותגים, או סט שנשמע טוב ברכב מסויים, או שפתאום משדרגים, אינו מאפשר קיצורי דרך של השלבים שרשמתי בפסקה הקודמת!

 

קיצורים כאלה מביאים למצב שתיאר carholic ושאותם ציטטתי.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תעשה לעצמך טובה ואל תשקיע ברכיבי היי אנד כמו ג'נסיס וכדומה ,אם אתה מתכוון להשתמש במנחת .:shock:

למה הדבר דומה ?

למכונאי שירכיב מנוע של סוסיתא ברכב של מרצדס !

הרכב יהיה יפה מבחוץ כמו כל מרצדס ותוכל לנהוג עליו, אבל האם תקבל ביצועים של מכונית כזו ?

אני לא אכנס כרגע לעניין החשיבות של כל המרכיבים באודיו לרכב (דנו בזה מספיק בפורום)אבל ברגע שבחרת בדרך מסויימת כדאי שתתמיד בה ולא תחפף .למה כוונתי :

1.החלטת להשתמש במנחת -לך על רכיבים לא יקרים ועל כיוונים והתקנה טובה .

2.החלטת להחליף לרדיו דיסק מקורי ורכיבים לא יקרים -תשקיע באיטום טוב פודים כיוון והתקנה טובה ,ותגיע לתוצאה שתפתיע אותך.

3.החלטת להחליף לרדיו דיסק מקורי ורכיבים יקרים קרי היי אנד-אל תחסוך בכלום לך עד הסוף בכל !

רדיו דיסק מעולה ורמקולים בהתאם לטעם הצליל שאתה רוצה בראש ובראשונה ,הגברה מתאימה ,חיווט טוב,ולעולם לא לחסוך באיטום והתקנה שתהלום רכיבים כאלה, אחרת תגלה שאחד שקנה רכיבים בעשירית ממה שהשקעת ,ישיג תוצאה טובה משלך.

 

נ.ב.גם אני הייתי בדילמה כמו שלך ,ומרגע שהחלטתי ללכת על רכיבים טובים קניתי מתאם-קונסולה מהחברה, ורדיו דיסק מקורי.

אנא קרא בעיון רב את מה שנכתב כאן!

פורסם

אולי כותרת השרשור התכוונה למנחת, אבל אני נכנסתי לעץ זה באמצע ורציתי לשמוע דעות ורק אחר כך להחליט מה לעשות.

 

תודה לדני ול- rocco23 על נסיונם לעזור בעצותיהם, אך ככל הנראה אין תשובה חד משמעית ואחידה.

 

תוך כדי קריאה ולימוד הנושא, פעלתי גם באופן מעשי כדי לבדוק איזה מכשיר מקורי נמצא ברכב שלי ומה האפשרויות שעומדות בפני. ובכן, (לאחר שמתקין מקצועי ומוכר בפורום זה בדק את המכשיר) אין הכוונה להשתמש במנחת, בכבלי הרמקולים או באביזרים אחרים, אלא לצאת ישר מהמכשיר. אני סומך על המתקין שלי ועל מה שהוא אומר.

 

רציתי לשאול את rocco23 מה הכוונה ב"קניתי מתאם-קונסולה מהחברה, ורדיו דיסק מקורי."?

מהו מתאם-קונסולה? ורדיו דיסק מקורי כבר יש לי... אז מה אני צריך?

 

אשר להשקעה מסביב, כבר אמרתי שאינני מתכוון לחסוך ולכן כל הרכיבים יהיו איכותיים ולא רק המגברים והרמקולים.

 

בעייתי היחידה היתה מלכתחילה ה- HU המקורי, אבל כפי שהבנתי (לאחר הבדיקה המקצועית שנעשתה) המכשיר לא רע בכלל ויש לו יכולות של מכשירים מתקדמים.

 

אני האחרון שאצה לו הדרך ולכן בודק שוב ושוב ומתייעץ ולומד מנסיונם של אחרים.

 

זהו פורום שכל אחד יכול לכתוב ככל העולה על רוחו, אבל אולי כדאי היה להוסיף פרק מיוחד שבו יוכלו לכתוב רק אנשים מקצועיים באמת ויהיו שם מאמרים ודעות של אנשים מקצועיים בלבד. כך נוכל אנחנו (החובבים) לדעת שמה שנכתב, יש לו על מה להסתמך.

כרגע, יש לי את הבעיה הנפוצה: למי להאמין?... יש לכם תשובה?

 

משה

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10


×
×
  • תוכן חדש...