Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יישור קו עם איביזה 1999


sugl
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

רכשתי אתמול איביזה CLX 1600 1999.

בבדיקת מכון סה"כ בסדר.

יש דברים לתקן, אבל לא נוראיים לפי מה שדיווחו. שלחתי היום מישהו עם האוטו למוסך כללי והבחור שם טוען שאין מה לתקן.

אבל, יש הרבה דברים שאני לא רוצה להזניח ודי מפחידים אותי. ה"סימפטומים" :

 

חריקות בהכנסה לרוורס.

קלאץ' קשה מאוד. בן שנתיים. היה נמוך והמכונאי קצת הגביה אותו אבל עדיין קשה מאוד.

בהתנעה לפעמים מנוע מגמגם ונכבה כמה פעמים, כשהרכב עומד (המכון לא דיווח, זה קרה אחרי הבדיקה)

חריקות בסיבוב ההגה (המכון לא דיווח אבל שמעתי גם לפני הבדיקה)

הגיר לא עובר חלק. קצת נקישות. חופשיות בידית.

 

אני צריך איזה המלצה למוסך שמומחה לאיביזה (איזור רחובות עד ת"א) ומה לדעתכם הבעיה, עד כמה שניתן לנחש.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל חבר הפורום רון, המנהל את "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א, טל' 03-5373204 והוא מתמחה במכוניות פולקסווגן,

סיאט ואאודי. אתרו הנו www.rongarage.co.il

תתחדש ובברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מזל טוב על הרכישה ,אחלה רכב נקודה .

בגדול הדברים לא נשמעים נוראים ,כיבוי המנוע לעיתים מצריך בדיקה ואולי ניקוי

וכיול של המצערת.

מצמד קשה לא ניתן לפתור על ידי כיוון ,זה מצריך בדיקה יותר רצינית .

וגם בנוגע לישור קו שלך תבדוק מתי הוחלפה רצועת תיזמון ,ומתי בוצע טיפול .

 

בהצלחה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבועיים - בית מצערת משומש.

לפני שישה שבועות - טיימינג

לפני עשרה שבועות (4000 ק"מ) - טיפול

 

תודה מוסך רון, אני מאוד אשתדל לקפוץ מחר אליכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין שילוב הילוך אחורי (רוורס) , אני ממליץ שתמיד לפני שאתה מנסה לשלב לרוורס, שלב קודם לשני , ומייד לרוורס.

 

דווח אם זה עזר.

 

תתחדש על האוטו! דרך אגב, אוטו מצויין לביצועי סאונד (מע' סטריאו).

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין שילוב הילוך אחורי (רוורס) , אני ממליץ שתמיד לפני שאתה מנסה לשלב לרוורס, שלב קודם לשני , ומייד לרוורס.

 

דווח אם זה עזר.

 

תתחדש על האוטו! דרך אגב, אוטו מצויין לביצועי סאונד (מע' סטריאו).

 

בברכה

דני

 

שני לפני רוורס לא עוזר. לפעמים ראשון לפני רוורס עוזר אך לא תמיד.

האם יש מצמדים תחליפיים מומלצים או שללכת רק על המקורי, שלהבנתי שהוא יחסית קשה.

 

לגבי ההתנעה, הומלץ לי ע"י חבר לתת 3 לחיצות מהירות על דוושת הגז לפני התנעה וזה אכן פותר זמנית את הבעיה של נפילת טורים שמובילה לכיבוי המנוע ועשן שחור. אני נותן לו להתחמם כמה דקות לפני נסיעה כי אם אני לוחץ על הגז יש איזה גמגום. האם זה אכן נשמע כמו כיול וניקוי בית מצערת?

 

בבדיקה אמרו לי שהמנוע שורף שמן. האם אפשר לעשות משהו בנידון? אני מניח שיש שם מלא פיח. בטיפול האחרון לפני חודשיים וחצי הוכנס תוסף. האם אפשר לטפל עכשיו בפיח אם יש? האם אינפוזיה היא התרופה?

 

לגבי ביצועי הסאונד - באמת שומעים שם מעולה, אפילו עם הרמקולים המקוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...