Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בבדיקה שעשיתי לרכב לפני קנייה, גיליתי שיש לרכב פגיעה בשאסי, שתיים למעשה.

 

הראשונה - קימוט קל מעל הגלגל הימני האחורי והשנייה - פגיעה בסף (החלק שמתחת לדלת ) שלדברי הבודק נוסר לאחר תאונה והוחלף.

 

השאלה שלי היא קודם כל - עד כמה העניין קריטי מבחינה בטיחותית?

 

שנית, מה ירידת הערך המקובלת לפגיעות הנ"ל ולפגיעה בשאסי בכלל?

 

חוץ מזה, הרכב (פיג'ו 206), נראה מצויין עם ק"מ נמוך מאוד.

 

ובאותו עניין, המוכר לא ציין את עניין השאסי לפני הבדיקה, וכנראה שלא הייתי לוקח את הרכב לבדיקה אם הייתי יודע על הבעיות הנ"ל, האם כל הבדיקה עליו, חצי?

 

אנא עזרתכם

פורסם
שלום לכולם.

 

בבדיקה שעשיתי לרכב לפני קנייה, גיליתי שיש לרכב פגיעה בשאסי, שתיים למעשה.

 

הראשונה - קימוט קל מעל הגלגל הימני האחורי והשנייה - פגיעה בסף (החלק שמתחת לדלת ) שלדברי הבודק נוסר לאחר תאונה והוחלף.

 

השאלה שלי היא קודם כל - עד כמה העניין קריטי מבחינה בטיחותית?

 

שנית, מה ירידת הערך המקובלת לפגיעות הנ"ל ולפגיעה בשאסי בכלל?

 

חוץ מזה, הרכב (פיג'ו 206), נראה מצויין עם ק"מ נמוך מאוד.

 

ובאותו עניין, המוכר לא ציין את עניין השאסי לפני הבדיקה, וכנראה שלא הייתי לוקח את הרכב לבדיקה אם הייתי יודע על הבעיות הנ"ל, האם כל הבדיקה עליו, חצי?

 

אנא עזרתכם

כמה העניין קריטי מבחינה בטיחות? תראה את הסרטון הבא : http://youtube.com/watch?v=NWEdlUT17PI

מורידים די הרבה על פגיעה בשאסי, תלוי בחומרה ובסוג הפגיעה.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

ברוך הבא לפורום!

יש מוכרים רמאים שמנסים לדחוף רכבים עם תאונות .

פעם הבאה שאתה מתענין ברכב שאל את המוכר אם הוא מתחייב לך על מנוע גיר ושלדה שאם אחד מ3 אלה לא יוצא תקין תשולם הבדיקה על ידי המוכר . אני לא מכיר בנאדם שירצה להוציא 500 שקל סתם ככה אז המוכר יגיד לך אם הוא מתחייב לכו לבדיקה ותסתדרו ואם לא מתחייב תגיד לו תודה רבה ולהתראות.

 

אם לא סיכמתם על כלום תנסה לעשות איתו חצי חצי זה יהיה הכי הוגן לדעתי .

לגבי משמעות הבדיקה אין לי מושג תחכה לתשובה מהמומחים בכל מקרה לא הייתי קונה רכב עם תאונת שלדה כמובן שהכל תלוי במחיר אם מחיר יפה ותאונה לא רצינית ותיקנו אותה טוב אז אפשר לדבר .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

פגיעה בשלדה הופך את הרכב ללא בטיחותי כלל וישנם תופעות לא נעימות

תשמע ידידי לי היה רכב חדש שנפגע בשלדה אחרי התיקון במוסך הרגשתי

שהוטו רועד בנסיעה של מאה קמ''ש הורגש הרעידות של האוטו בצורה מחרידה

אחרי שבוע הרגשתי שזה מוגזם ומסוכן ומכרתי את האוטו בשל חשש ונקיפות מצפון

שהאסון הבא לא יקרה לקרובי..

המלצה חמה להתרחק מהמחשבה לקנות ררכב כזה!

פורסם
והשנייה - פגיעה בסף (החלק שמתחת לדלת ) שלדברי הבודק נוסר לאחר תאונה והוחלף.

 

תראה, נזק כזה אצלי היה פוסל את הרכב בלי קשר לשיעור הפחתת המחיר.

 

אין לדעת אם כתוצאה מחבטה כזו אין סדקים חבויים בשילדה.

×
×
  • תוכן חדש...