Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור 205 רגילה מול החלפתה


שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

שמי מיכאל (26) ואני חדש בפורום.

אני מניח שהנושא עליו אני שואל נידון כבר בעבר , אבל אני אנסה לחדד את העיניין.

ברשותי 205 1.4 רגילה שנת 97 , אשר אני נהנה ממנה מאוד בנהיגה.

אומר מראש , אני לא מחפש כוחות סוס מרובים ולא מרוצי רמזורים למיניהם . ההנאה שלי שלי היא מהתנהגות הכביש(עברתי גם קורס הכרת המגבלות על מגרש החלקה) . הבעיה היא כי המנוע הרגיל קצת קטן על השלדה (75 כ"ס במקור) וחסר כוח ביציאה מהסבובים אני אציין רק שמצב המנוע טוב מאוד עם 110 אלף ק"מ. אני בטוח שעם השלדה הנוכחית אהנה מאוד עם 100-110 כ"ס. השאלה שלי האם לבצע החלפת מנוע למנוע של 106 xsi או ראלי (או שיפור המנוע הנוכחי אשר כרגע בעל פלאגים 4 ראשים ופילטר פתוח , למרות שאני בספק באשר לאפשרות לבצע שיפור כזה במחיר הנמוך מ 10000 ש"ח) או לחפש 106 שכזו ולהסתכן באוטו במצב לא ידוע אשר קיים סכון שעבר התעללות מאסיבית או לחלופין יהיה יקר מתקציבי (10000 ש"ח כולל מכירה של מכוניתי במקרה של החלפתה , שוויה כ 13000 ש"ח) . האם במקרה של החלפת המנוע קיים סכון להפרת איזון השלדה עקב שינוי המשקל

 

 

תודה מראש.

מיכאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלדה לא בנוייה לזה.

הפלאגים לא מוסיפים לך כוח. גם 8 אלקטרודות.

זה לא חוקי להכניס מנוע אחר.

זה כמעט ולא אפשרי

זה יעלה יותר מ10 אלף שקל

אתה צריך בולמים, בלמים, תת שלדה ועוד מלא דברים. בקיצור האוטו לא יעמוד בזה.

האופציות שלך - אם אתה רוצה את הרכב הנוכחי

שים 2 קרבורטורים כפולים, יעלה לך כ2000 שקל לתקינים, חפש מי ירכיב לך (רצוי מומחה). תקבל בערך עוד 15 סוסים. ואני נחמד פה.

אופציה 2 - מכור את האוטו. אתה אוהב 205? רוצה כוח? לך על 205GTI

ה1600 מזריקה 115 סוסים (שנת 88 ומעלה), ותעלה כ10-15 אלף שקל ( תלוי במצב, יכול גם לעלות 40). ב15 אתה מוצא רכב במצב סביר.

ה1900 נותנת יותר (130 במקור, שוב, במקור). שתיהן מהנות מאוד לנהיגה.

זה לא משנה אם יש לך את ה1600 או ה1900. אין ספק שלסיבובים זה אחד הרכבים המהנים ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא את "הדיברות למשפר" פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=143714

 

קרא את כלל מספר 9.

אם אתה רוצה שיפור משמעותי, חפש לך 205GTI. לקנות אחת כזו מוכנה יהיה זול יותר, מקצועי יותר ובטוח יותר מאשר לשדרג רכב רגיל מאפס.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניה לפני שכולם מבאסים אותך..

נכון, הרבה יותר קל, מהיר ויעיל לקנות 205GTi או ספורטיבית אחרת מבית פיג'ו. אבל יש גם דרכים אחרות.

 

הדבר הכי בסיסי שאפשר לעשות כרגע לרכב שלך, ואני יוצא מנקודת המוצא שהוא תקין לחלוטין, הוא החלפת מידת הצמיגים למידה של GTI1600, להלן 185.60.14. נכון, כוח זה לא יוסיף אבל ההבדל בסיבובים יהיה אדיר. זה בהחלט השיפור הכי Cost effective שתצליח למצוא.

אם תרצה יותר כוח, האפשרויות שלך הם השתלה של מנוע TU1600 או החלפה של מערכת ההזרקה הפרימיטיבית לאחת מתקדמת יותר, כמו זאת שהגיעה ב106 ראלי או XSI. לא מסובך או יקר במיוחד, ויעמיד אותך קרוב ל90-95 כ"ס בלי מאמץ. הנה שאלה דומה שאני העלתי לפני כמה חודשים, והנה התשובה שקיבלתי אז.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

ל 205 GTI אני לא אחליף כיוון שקשה למצוא אקזמפלרים מקוריים ללא שיפורים קיצוניים.

אני מעדיף למצוא רכב צעיר יותר : 106 ראלי או XSI גם אם זה דורש ממני לחסוך עוד כסף.

על איזה מהם אתם ממליצים ? האם יש הבדלים בחדות הרכב או אמינותו בין דור 1 לדור 2 ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי בעבר ביד 2 205! הרגילה עם 1600 אוטומט אפשר לעשות הסבה לגיר רגיל או שתשאל אותו איך הוא עשה

את זה.

 

תודה רבה

נתי

 

לי יש 205 אוטומט, זה ככה הוא במקורי.

זה נקרא דגם ה BA forever,מנוע טוב יש לו הבעיה שהגיר מסרס אותו קשות.

יש לו הגה כוח, 2 חלונות חשמל,נעילה מרכזית ובדגם אצלי יש גם מד סל"ד.

אוטו טוב,באסה שאוטומט.

אפשר לבצע הסבה,הבעיה אבל למצוא רכב כזה כי זה דיי נדיר.

אגב,נראה לי שלי זה האוטו הכי שמור מהדגם הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה בעניין של החלפת רכב אז ה106 ראלי יותר ספורטיבית מבחינת שילדה (גם מבחינת מנוע בלוק ה 1300 יותר קל והפרונט יותר קל) מאשר ה XSI.

 

אני בדיעה של Tzvika-Pick. אם אתה רוצה עוד כח זה או ראש של ראלי\XSI1.4 וצמה מחשב ומערכת הזרקה.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעשה לך את החיים קלים, שים מנוע 1600 TU.

אי אפשר לאשר אותו, אז תדאג בכל זאת "לאשר" אותו אם אתה מבין...

 

יעלה לך הרבה פחות מ-10 אלף ויתן לך הכי הרבה תמורה.

בעודף תוכל לעשות עוד כמה דברים:

 

לשפר ברקסים - המקוריים עם הדיסק הבודד מקדימה ממש עלובים.

צמיגים וג'אנטים (מעבר ל-14 יאפשר מעבר לצמיגים ספורטיביים יותר, ברקסים ברלינגו וניתן לאשר ללא בעיה).

משם והלאה זה לפי החשק והכיס:

גשר תחתון של GTI

בולמים וקפיצים

וכו' וכו'

 

לא הייתי נוגע היום ב-GTI, כולן שחוטות. זקנות בלות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוזמה לא מוכר GTI עכשיו? היא מקורית ומושקעת, לפי מה שראיתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...