Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט החדשה


ניטרו מאן
שימו לב! השרשור הזה בן 6216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך הרכב מבכינת אמינות , חוזק, נוחות נסיעה , הנה מהנסיעה וכו' מיועד לזוג.

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נוח,אמינות לא כ"כ יכול להגיד לך כי בנתים הרכב עשה רק 13 אלף קילומטר,ללא בעיה כלל.

מאיץ לא רע בכלל (:

בדגם הGLX המפואר מגיע עם ג'אנטים יפיפים ומערכת MP3 , עם 6 כריות אוויר.

לטעמי הרכב טיפה פלסטיקי,רכב מהנה לנהיגה.

למרות שהוא רכב קטן ,מרווח!

לא חסר מקום גם מאחורה.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק עם התא מטען שהוא קטן (גם באופן יחסי לשאר המתחרות) מתאים. חוץ מהבעיה הזאת ונוחות נסיעה לא גבוהה, מדובר על רכב מומלץ.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה-1.5 סביר בהחלט והתיבה האוטומטית בסדר.

נוחות הנסיעה טובה כל עוד לא מעמיסים על הרכב. יותר משני אנשים ונוחות הנסיעה נפגעת משמעותית.

הנאה מנהיגה - מבחינה ספורטיבית היא מפתיעה לטובה. משאר הבחינות לא - הרבה רעשי רוח, לא מספיק עידון.

פלסטיקים מאוד לא נעימים ותחושה זולה בתא הנוסעים (כאילו הכל עומד להתפרק). איבזור טוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעת רוני מילה במילה

 

משתי נסיעות מבחן שערכתי בסוויפט, הרכב זריז, מהנה, מאובזר ונראה טוב.

 

אבל, הרכב מעניק תחושה זולה, פלסטיקים רופפים ומרעישים, רעש רוח מעצבן במהירות מעל 70 ק"מ ובמכונית המבחן הברקסים הרעישו כבר לאחר 2000 ק"מ בלבד!

 

לסיכום, הסוויפט בסה"כ עברה שיפור מאד משמעותי לעומת הדגם היוצא ז"ל, התמורה לשקל גבוהה ובסה"כ היא מהווה קניה טובה לטעמי.

 

אבל, אם היה באפשרותי למתוח את התקציב בעשרת אלפים ש"ח, הייתי הולך על אלטרנטיבות טובות בהרבה, כדוגמת היאריס, קליאו החדשה או ניסן מייקרה.

Black Nissan JUKE TEKNA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוב התגובות עד כה, חיצונית היא נחמדה וסקסית לכן הגעתי לסוכנות להתרשם,

לא הגעתי לשלב של נסיעת מבחן בגלל תחושת הפלסטיק הזול,שהוציא לי מיד את החשק,על אף שהנתונים על הנייר טובים.לדעתי

אם מוציאים כ 100 אלף ש''ח צריך לפחות להרגיש שלא בתוך צעצוע .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, שווה לך לבדוק את הסיריון. מדובר על רכב מרווח יותר, בעל תא מטען גדול ושימושי יותר. מנוע חזק וחסכוני המחיר שלו אטרקטיבי יותר.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעת רוני מילה במילה

 

משתי נסיעות מבחן שערכתי בסוויפט, הרכב זריז, מהנה, מאובזר ונראה טוב.

 

אבל, הרכב מעניק תחושה זולה, פלסטיקים רופפים ומרעישים, רעש רוח מעצבן במהירות מעל 70 ק"מ ובמכונית המבחן הברקסים הרעישו כבר לאחר 2000 ק"מ בלבד!

 

לסיכום, הסוויפט בסה"כ עברה שיפור מאד משמעותי לעומת הדגם היוצא ז"ל, התמורה לשקל גבוהה ובסה"כ היא מהווה קניה טובה לטעמי.

 

אבל, אם היה באפשרותי למתוח את התקציב בעשרת אלפים ש"ח, הייתי הולך על אלטרנטיבות טובות בהרבה, כדוגמת היאריס, קליאו החדשה או ניסן מייקרה.

 

באילו פרמטרים,רנו קליאו החדשה עדיפה על הסוויפט?

 

האם בסיריון תחושת ההרכבה הזולה נעלמת?

ומה לגבי הרעשים הרבים עליהם דובר ,הם מורגשים פחות מאשר בסוויפט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה להתחיל!?

 

הקליאו החדשה גדולה ומרווחת יותר, נוחה יותר, פנים תא הנוסעים מפנק יותר ומרגיש איכותי בהרבה מזה של הסוויפט.

הקליאו החדשה בטוחה יותר (5 כוכבים במבחני ריסוק לעומת 4 בלבד לסוויפט)! מספיק או להמשיך?

הקליאו פשוט מרגיש יותר "אוטו" ולא צעצוע כפי שמשדרת הסוויפט!

 

לסוויפט יתרון במחיר ובמוניטין האמינות של רכב יפני ותו לא!

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה יקרים הטיפולים של הקליאו? (אם אפשר דוגמה למחירי טיפול ,זה מאוד יעזור)

 

תקנו אותי אם אני טועה,

לדעתי,מחירי הטיפולים די דומים בכל הרכבים הקומפקטיים החדשים,בין אם מדובר באוטו יפני ,איטלקי ,צרפתי או גרמני

והחסכון של רכב קומפקטי לעומתי משפחתי נובע בעיקר בזכות צריכת דלק קטנה יותר של הרכב הקומפקטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני חוזר אחורה אבל לאישתי יש סיריון מהעבודה

 

נוסעת כ-80 ק"מ ביום

 

הרכב נעים וזריז מאד

 

מצטרף לממליצים בתגובות הקודמות

 

לך על סיריון!:-D

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה להתחיל!?

 

הקליאו החדשה גדולה ומרווחת יותר, נוחה יותר, פנים תא הנוסעים מפנק יותר ומרגיש איכותי בהרבה מזה של הסוויפט.

הקליאו החדשה בטוחה יותר (5 כוכבים במבחני ריסוק לעומת 4 בלבד לסוויפט)! מספיק או להמשיך?

הקליאו פשוט מרגיש יותר "אוטו" ולא צעצוע כפי שמשדרת הסוויפט!

 

לסוויפט יתרון במחיר ובמוניטין האמינות של רכב יפני ותו לא!

 

עידן

 

הקליאו החדשה גם עולה 20,000 שקל יותר

Its never a waste of time to be wasted all the time

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...