Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אנשים אני חייב עזרה..

חיברתי מגבר לטוסטוס(כבר שמתי לכם פה פעם תמונות) ועכשיו כשאני נוסע המגבר מקבל יותר מידי וואטים מהמצבר ביגלל האלטרנטור אז שומעים מגעיל כשאני מניע להבדיל מכשהוא לא מונע שומעים פצצה. תגידו לי אם חיברתי נכון

אין לי מערכת אז חיברתי כך:

B+ חיברתי אל הפלוס במצבר

REM חיברתי גם אל הפלוס

GND חיברתי אל המינוס

 

את שאר הדברים חיברתי בטוח נכון חוץ מקטע אחד שיש לי בנוסף לAUX שהוא בעיקרון הLOW INPUT (ככה כתוב בחוברת) שאליו חיברתי כבלים עם צד אחד AUX וצד שני כניסה 3.5" לאם פי שלוש

יש גם כניסת HIGH INPUT שבה לא נגעתי כלל שבעיקרון לפי החוברת מיתחברת מהמערכת.(שלי אין)

 

בבקשה תעזרו לי אם אתם יודעים מה לעשות.

תודה

פורסם

אם אתה רוצה להניע את הטוסטוס בבוקר תחבר לפחות מפסק על הכבל של הרימוט כי אחרת המגבר יעבוד תמיד ויגמור לך את המצבר

HU: Pioneer 880prs, Component: mbq-qsc216 Rear: mbq RUA 216 Amp1: p.g x400.1Amp2: MBQ PAB4100 Sub: Infinity kappa perfect 12.1

פורסם

את זה כבר עשיתי אחי(עם אחים שלך דבר בבית, הפורום אינו צ'אט) אבל מה אני עושה עם הקטע של הטורים? יש כזה דבר אולי וסט מטח?

פורסם
שלום

אנשים אני חייב עזרה..

חיברתי מגבר לטוסטוס(כבר שמתי לכם פה פעם תמונות) ועכשיו כשאני נוסע המגבר מקבל יותר מידי וואטים מהמצבר ביגלל האלטרנטור מה :confused::?::shock: אז שומעים מגעיל כשאני מניע להבדיל מכשהוא לא מונע שומעים פצצה. תגידו לי אם חיברתי נכון

אין לי מערכת אז חיברתי כך:

B+ חיברתי אל הפלוס במצבר

REM חיברתי גם אל הפלוס

GND חיברתי אל המינוס

 

את שאר הדברים חיברתי בטוח נכון חוץ מקטע אחד שיש לי בנוסף לAUX שהוא בעיקרון הLOW INPUT (ככה כתוב בחוברת) שאליו חיברתי כבלים עם צד אחד AUX וצד שני כניסה 3.5" לאם פי שלוש

יש גם כניסת HIGH INPUT שבה לא נגעתי כלל שבעיקרון לפי החוברת מיתחברת מהמערכת.(שלי אין)

 

בבקשה תעזרו לי אם אתם יודעים מה לעשות.

תודה

 

1. צריך לוודא האם יש מייצב מתח לאלטרנטור?

2. האם המינוס של המגבר ומערכת החשמל של הטוסטוס מחוברים היטב לגוף?

3. האם ה - MP3 מקבל את המתח מסוללה? או מהמצבר דרך מייצב מתח?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לדעתי זה לא שאתה מקבל יותר מדי וואטים:lol:

אלה להפך, אתה מקבל פחות מדי מתח, כי הטוסטוס לא מיועד להחזיק הספק של מגבר ברוב הטוסטוסים המנורה בקודי עובדת בזמן עמידה

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

חשבת אולי לקנות איי-פוד? מיי גוד... זה טוסטוס!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ראיתי טוסטוס שחיברו לו בארגז מאחורה רדיו טייפ ורמקולים של פיוניר.

 

אולי זה עדיף ממגבר להשתמש רק ברדיו דיסק\טייפ

×
×
  • תוכן חדש...