Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל כמו תמיד , אני קם בבוקר ונוסע , היום הייתי צריך לנסוע לתל השומר..

בדרך לתל השומר כמובן ראיתי את כל עבירות התרבות ה"רגילות"

לחתוך נתיבים , חסימת צמתים , איתות , עקיפת פקק רמזור... וכו.

שהגעתי לאיזור תל השומר הבחנתי ברכב מסוג יונדאי אקסנט עם נהגת

ושני ילדות קטנות , אני מעריך בגילאי ה 3 עד 4 , עומדות במושב האחורי

עומדות!!! ובכל סיבוב כאילו משחקות ונזרקות לצדדים...

נבהלתי ממש , תחשבו מה היה יכול לקרות בשעת תאונה... רצה הגורל ושוטר

עמד עם הניידת שלו בצומת , ישר בלי לחשוב פעמיים פתחתי את החלון סימנתי לו שיפתח

והסברתי לו , ואף הצבעתי על הרכב שבו נוסעות הילדות הקטנות ...

השוטר אמר לי בסדר ... סגר את החלון והמשיך במעשיו .

השוטר אפילו לא ניגש או נסע אחרי הרכב אפילו לאחר הסבריי...

 

החלטתי שאני לא יכול לסבול את זה , ונסעתי אחרי היונדאי לרמזור הקרוב..

סמנתי לנהגת שגם הייתה עם פלאפון ביד , לפתוח את החלון .. ושאלתי אותה

למה הבנות שלה עומדות במושב האחורי בלי ליהיות חגורות ..

והיא בשיא טיפשותה אומרת לי : "מה אתה מכניס את האף שלך לכל מקום"

ונסעה..... פשוט לא יאומן , אמא שחורצת את דינם של שני בנותיה הקטנות

שני בנותיה החפות מפשע שחס וחלילה בשעת תאונה תצטרך לקבור אותן...

 

והשוטר ? , עצוב שככה נראת המשטרה שלנו חוסר אכפתיות...

 

:roll:

פורסם

גם הילדות לא חגורות וגם היא דיברה בפלאפון ?!

איזו אמא ממש לא אחראית !

תאמין לי , נהגים\נהגות כאלה צריך להוריד מהכביש..

פורסם

לריטה יש עיניים של חתול היא תמיד מוצאת מכוניות ואומרת לי תראה אתמול זאת הייתה סובארו DL סטיישן כחולה הנהג חרדי מאחורה בכסא יושבים 4 ילדים ובבאגז' יש 3 ילדים שעומדים ומשחקים....

ראינו גם מיצובישי לאנסר שמקדימה ישבו 2 ילדים ומאחורה אמא שמחזיקה ילד קטן ועוד 2 ילדים....

שבוע שעבר ראיתי מיול שי עיריית הרצליה שעל הארגז מאחורה יושבת ילדה בת 8-9 , והנהג נוסע כמו מטורף נראה בגילאי 40+ והוא חותך נתיבים ונוסע ממש מהר עם כלי שמאבד אחיזה בשניות....

 

כמו כן באותו היום ממש ראיתי טנדר טויוטה עם ארגז בגובה של גג הרכב שהיה לפני בנתיב וביב אדום אז חיכינו פתאום החלון האחורי התרומם וראיתי שילד קטן הרים אותו ובפנים יש עוד 2 נערים , אם הנהג היה נותן גז הילד הקטן היה עף החוצה ישר על הסוויפט והיה מלכלך לי את האוטו.... לא באמת נמאס לי מחוסר האחריות של הנהגים ומדרכי הטיפול של המשטרה יותר נכון דרכי ההיטפלות של המשטרה....

haters will hate

פורסם
ככה זה לירן אתה לא יודע. ישראלים אין מה לעשות הרי אנחנו הכי חכמים מכולם ואף אחד לא יגיד לנו מה לעשות. עצוב אבל זה המצב אנחנו זבל וחרא של עם.

 

 

קיבינימאט העם הזה, עוד מתלוננים למה לא אוהבים אותנו בחו"ל

 

איך הולכת הפרסומת של הכל אחד שגריר בחו"ל או משהו כזה.. יעני לייצג ת'עם בכבוד,

באיזה חו"ל ?? אנשים לא יודעים להתנהג פה בחצי כבוד אחד לשני !

 

נראה לי כל פעם שאנחנו רואים איזה דבר מטמטם בכביש (משהו שקורה לכל אחד מאיתנו בכל יום) אנחנו מגיעים למסקנה שאנחנו חרא של עם והתרבות המוטורית היא תוצאה ישירה של חוסר התרבות של העם הזה.

 

(נ.ב - אני לא אנטי העם שלנו או משהו, פשוט הוא מטמטם אותי עם הזמן יותר ויותר (בעיקר בחו"ל שם זה בכלל סוף)

 

נ.ב2 - כיף לראות שאחרי הכל יש עדין לא מעטים שמסכימים ומנסים לעשות משהו..

 

כל הכבוד לירן על האיכפתיות :mm_yeah: , כשהיא תעשה תאונה היא תיזכר בך, חבל רק שהעם הזה לומד (גם לא תמיד) רק מטעויות קשות במיוחד.

פורסם

בואו נסתכל על הצד החיובי שבזה.

הדרוויניזם עובד פה לטובתנו. הלוואי שכל רוצחי הכביש הפוטנציאליים ייעלמו, הם וזרעם איתם. כך תוך כמה דורות ייעלמו הן הגנים והן החינוך לאהבלות.

תסלחו לי על הרשעות הנוטפת מדברי - אבל פשוט פיתחתי כזה תיעוב לאנשים שבגללם הישראלי נקרא מכוער, שאני לא חושב שזה יהיה אחראי מצידי לגדל ילדים במדינה שבה התנהגות כזאת אינה יוצאת מן הכלל, אלא הכלל.

ואני מאוד מתוסכל מזה.

 

והשוטר - פשוט עצוב. רק השבוע שמעתי ממתנדב במשטרה שאפילו אצלם שוטרי התנועה נחשבים לתת רמה. לפחות יש לו משכורת ביד, אם לא בטח הוא היה יוצא עבריין.

 

במדינה נורמלית שוטר מחפש לעזור לאזרח. זה תפקידו - to serve and to protect.

פה אצלנו, בפינה הזאת של המזרח התיכון, שוטר הוא בדרך כלל איש קטן שאין לו דוד שיסדר לו עבודה בעיריה, ושמקבל סמכויות שלא מגיעות לאדם בדרגתו המוסרית והמנטלית.

כן. אני לא מסתיר את הבוז שלי לאנשים האלו.

אז פה קורים דברים כמו אותו סנ"צ מהולל מהפשיטה על המירוצים שחיכה שייצטרפו עוד אנשים כדי שיהיה לו יותר את מי לדפוק, במקום להפסיק את העניין שהוא כל כך דואג מהסיכון שבו בשלב מוקדם. לא שאני מסכים עם הפשיטה, אבל הרציונל שעמד מאחוריה היה לכאורה מניעת סיכון חיים.

למה פה כשצריכים עזרה לא פונים לשוטר? למה פה כשרואים שוטר ישר מתחילים להלחץ ולחשוב על מה הוא יכול לדפוק אותי? למה זה צריך להיות ככה?

פורסם

לא ציינת או שפספסתי... אמא עצמה היתה חגורה?

 

כעקרון, אחי, פעלת כראוי ומגיע לך כל הכבוד! זה שהפוסטמה המדופלמת ענתה לך כפי שהיתה צפויה לענות, זה לא אומר כלום. כאב אני רק מצער שיש הורים כאלה שמסכנים כך סתם בלי שום סיבה את חיי ילדייהם. אצלי הילדה לבד קופצת לתוך כיסא הבטיחות שלה, בלי שאני אומר לה. קודם כל כי שם נוח יותר והיא גם הורגלה מגיל רך שיש לה מקום "שלה" באוטו וכך נוסעים - _ח_ג_ו_ר_י_ם_.

 

המשטרה... סתם ראש קטן אחד שניתנה לו פקודה לעמוד בצומת והוא עמד שם. :evil:

 

נקודה אחרת. מקרים כאלה צריכים להיות מדווחים לרשויות הרווחה. אזרחים שהיו במקרה עדים לעבירה או משטרה שרושמת דו"חות לנהגים שמסיעים ילדים לא חגורים - לדווח! לדעתי הזנחת ילדים שהיא חמורה לכל הדעות - לא יותר חמורה (ואולי אפילו פחות) מסיכון ילדים בכביש ביודעין. אם יש הורים שלא אכפת להם מילדייהם, הם מודעים לסכנה ומכל זאת ממשיכים לזלזל בה, אז אולי רשויות הרווחה צריכות לשקול האם "ההורים" האלה בכלל מסוגלים לתפקד כהורים.

 

ואלף אילוצים לא יצדיקו סיכון של ילד קטן אחד!!

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
לא ציינת או שפספסתי... אמא עצמה היתה חגורה?

 

כעקרון, ידידי היקר, פעלת כראוי ומגיע לך כל הכבוד! זה שהפוסטמה המדופלמת ענתה לך כפי שהיתה צפויה לענות, זה לא אומר כלום. כאב אני רק מצער שיש הורים כאלה שמסכנים כך סתם בלי שום סיבה את חיי ילדייהם. אצלי הילדה לבד קופצת לתוך כיסא הבטיחות שלה, בלי שאני אומר לה. קודם כל כי שם נוח יותר והיא גם הורגלה מגיל רך שיש לה מקום "שלה" באוטו וכך נוסעים - _ח_ג_ו_ר_י_ם_.

 

המשטרה... סתם ראש קטן אחד שניתנה לו פקודה לעמוד בצומת והוא עמד שם. :evil:

 

נקודה אחרת. מקרים כאלה צריכים להיות מדווחים לרשויות הרווחה. אזרחים שהיו במקרה עדים לעבירה או משטרה שרושמת דו"חות לנהגים שמסיעים ילדים לא חגורים - לדווח! לדעתי הזנחת ילדים שהיא חמורה לכל הדעות - לא יותר חמורה (ואולי אפילו פחות) מסיכון ילדים בכביש ביודעין. אם יש הורים שלא אכפת להם מילדייהם, הם מודעים לסכנה ומכל זאת ממשיכים לזלזל בה, אז אולי רשויות הרווחה צריכות לשקול האם "ההורים" האלה בכלל מסוגלים לתפקד כהורים.

 

ואלף אילוצים לא יצדיקו סיכון של ילד קטן אחד!!

 

 

אוסקר , האמא כמובן לא הייתה חגורה אפילו לא ציינתי את זה , זה היה מובן

מאליו לאור הנסיבות .

אני עשיתי את שלי שהערתי לה והערתי לשוטר , אני מלאתי אפשר להגיד את

תפקידי "כאזרח טוב" במדינה , פניתי לרשות המתאימה כביכול

הרשות שאמורה להקשיב לתלונות האזרחים , מה שגם פה לא הייתה בדיוק תלונה

אלא סיכון חיים ממשי של 2 ילדות שלא היו מודעות לעניין...

השוטר לא התייחס אלי בצורה פשוט מעצבנת

שאני רואה עבירות של שוטרים בדרך כלל אני מעיר ומנסה להעיר

אבל במדיניות הדיקטטורית של השוטרים העניין מסוכן , כבר שוטר אחד

פנה אלי במשפט " תזהר אני יעצור אותך " בגלל שהעברתי לו על חגורה...

דיקטטורה , והם יכולים לעשות את זה בלי סיבה , הם יכולים להציא , הם יכולים להגיד

תקפית שוטר , מה לא?... בושה וחרפה שככה נראית המשטרה שלנו..

בקשר לאמא , היא מטומטמת אוקיי .. אבל תפקיד המשטרה לאכוף כאלו דברים

ולהשאיר את הטמטום לעצמה ולא לקחת איתה שני ילדות קטנות.

 

משטרת ישראל עוסקת בתקשורת בלבד , היא מנסה להבליט את שמה כמונעת תאונות

על ידי מבצעים שמתפרסמים בטלוויזיה כמו מבצע של "הרייסים"

המבצע של אכפית המהירות לאחרונה באיזה יום שישי

וכמובן מעל הכל המבצע הטפשי והמגוכח של אכיפת האגרה בירושליים...

איפה השוטרים במניעת התאונות האמיתיות שלא נגרמות בגלל מהירות

אלא בגלל 1001 סיבות אחרות , איפה המשטרה שתאכוף עבירות תרבות

נהיגה - והמשטרה לא אוכפת עבירות כאלו , אלא רק לעיתים שבא לה לדפוק קופה.

אז שוטרים מסויימים נותנית עבירה על איתות.

האיתות כל כך לא מקובל בארצנו עד שנהג שנעצר על עבירה כזו לא מבין על מה

בכלל נותנים לו דו"ח...

הכל מתחיל באכיפה ובהסברה... ולא , לא הסברה של תוריד את הרגל מהגז..

שאיזה סבא אומר ברדיו , ולא רק פרסום אלא מתקפת הסברה ואכיפה...

אולי ככה יינצלו חיים של כמה ילדים תמימים ...

 

אנחנו יכולים לקרוא לאישה הזו מטומטמת אולי , וזה נכון היא אכן כזו

אבל יש כאלו אמהות , אבות שעושים דברים דומים בתום לב , הם באמת לא מודעים

לסיכון הרב.. לאחרונה נתקלתי בזה מבית , שכנה שלי נסעה עם בעלה , ותינוק

בין כמה חודשים על רגליה... אתם מבינים , היא בתמימות לב אמרה לי שהיא

מחזיקה אותו חזק... אנשים לא מבינים... אנשים צריכים להבין.

פורסם

אוי, אשפוז, יהיה אכפת לך אם אני אעתיק את התגובה שלך ואשים כותרת

כאילו היא שלי?! :roll:

תגובה לעניין :!:

למה פה כשצריכים עזרה לא פונים לשוטר? למה פה כשרואים שוטר ישר מתחילים להלחץ ולחשוב על מה הוא יכול לדפוק אותי? למה זה צריך להיות ככה?

בלי מילים.

בואו נסתכל על הצד החיובי שבזה. הדרוויניזם עובד פה לטובתנו.

:D

MCS 2008

פורסם
נו באמת צפית שהשוטר יסע אחריהם ,בשביל מה אם הרבה יותר קל לעמוד ולממלז על "עברייני המהירות".

 

הרי ברור שאם צעיר במכונית ספורטיבית יתנגש באמא עם הילדות , בגלל

שהאמא מזגזגת בין הנתיבים בגלל הסלולרי , והילדות ייהרגו, יגידו שהתאונה

נגרמה בשל מהירות ופזיזות של הצעירים בימינו....

 

אני כבר מתחיל להתייאש, כנראה שאי אפשר לשנות את גועל הנפש.

במיוחד כשאנשים צעירים כמו TB מקבלים רשיון ומתחילים את הקריירה המוטורית

שלהם ברגל שמאל....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
נו באמת צפית שהשוטר יסע אחריהם ,בשביל מה אם הרבה יותר קל לעמוד ולממלז על "עברייני המהירות".

 

הרי ברור שאם צעיר במכונית ספורטיבית יתנגש באמא עם הילדות , בגלל

שהאמא מזגזגת בין הנתיבים בגלל הסלולרי , והילדות ייהרגו, יגידו שהתאונה

נגרמה בשל מהירות ופזיזות של הצעירים בימינו....

 

אני כבר מתחיל להתייאש, כנראה שאי אפשר לשנות את גועל הנפש.

במיוחד כשאנשים צעירים כמו TB מקבלים רשיון ומתחילים את הקריירה המוטורית

שלהם ברגל שמאל....

 

ואם חייזר בצלחת מעופפת יבצע קפיצת זמן ומרחב דרך המכונית של האם ויפגעו לו גבישי הדילטיום וכתוצאה מכך יווצר חור שחור של אנטי חומר בקוטב הצפוני בטח גם אז יאשימו את כל אוכלוסיית החוצנים.

 

איזו מדינה!

אריק תתפטר!

 

בגין! בגין!! בגין!!!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מסקנות לפעם הבאה:

 

לשמור באוטו פנקס ועט.

לרשום את מספר המכונית, מקום, שעה, סוג העבירות ומספרן, וסימנים מזהים של המכונית והיושבים בה.

 

לדעתי 3 פעמים חגורות בטיחות ופעם אחת סלולרי זה 1250 ש"ח, לא?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
מסקנות לפעם הבאה:

 

לשמור באוטו פנקס ועט.

לרשום את מספר המכונית, מקום, שעה, סוג העבירות ומספרן, וסימנים מזהים של המכונית והיושבים בה.

 

לדעתי 3 פעמים חגורות בטיחות ופעם אחת סלולרי זה 1250 ש"ח, לא?

 

חבל"ז. חבל על הנייר ועל הדיו. זה לא קביל. עידות שלך מול עידות שלה. היא תגיד, שעקפת אותה מימין במהירות מופרזת וכאשר היא העירה לך על כך, אז איימתה להרוג אותה ושתי בנותייה. :twisted:

לצלם זה עוד איכשהו יכול להתקבל וגם כן, מאוד תלוי... אולי לשלוח צילומים לזה... איך קוראים לו... נו ההוא מהטלוויזיה... או שהמבצע נגמר כבר?

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

×
×
  • תוכן חדש...