Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני מאמין שיעשו עם זה משהו במשטרה..... :roll:

 

אצלנו למשל תמיד בשבת יש המון דתיים בשכונה החדשה שבנו... אבל הבעייה היא שבימים רגילים הם גם הולכים באמצע הכביש ומרגישים כאילו הם בבני-ברק.

אני תמיד עוצר ליידם עם האוטו ומתחיל לצעוק "מה את הולכת ככה עם הילדות על הכביש?!?! מה זה פה בני ברק?!? בשביל מה יש מדרכה?!"

ותמיד אותה התגובה מאנשים:

"אתה צודק במאה אחוז"

 

עולים למדרכה ואחרי 5 מטר יורדים שוב לאמצע הכביש.

:?

פורסם
מיותר, גם להגיד לשוטר וגם להעיר לאם.

 

אתה באמת חושב ששוטר יכול להתחיל לרדוף אחרי כל נהג שנהג אחר הסב את תשומת ליבו לעבירה שביצע? "אדוני השוטר! תראה הוא לא מאותת!" "שוטר הוא חתך אותי!" "שוטר יש לו פנסים לא חוקיים!"

 

ולהעיר לנהגים זה בטח בזבוז זמן, בעיקר כאלה שעושים שטויות במודע. א םהיא רוצה להרוג את עצמה והילדות, שתבושם לה. מאגר הגנים רק ישתפר.

 

 

BE ROO , אולי מבחינתך שתי הילדות הללו הם גנים קלקלים , אולי גורלם בידי

אמם , אולי הם סתם בנות.. אבל לי לפחות הם חשובות למרות שאין לי כל קשר אליהן

ולאמם - וטוב שכך..

אני לא הרגשתי שמה שעשיתי היה מיותר , ההפך אם לא הייתי עושה כן הייתי מרגיש

לא בנוח לאחר מכן.

 

נכון , שוטר לא יכול להתחיל לרדוף אחרי כל נהג שנהג אחר הסב את תשובמת ליבו

לעבירה אותה ביצע , אבל יש שיקול דעת... על איתות , חניה באדום לבן

לעקוף פקק , לנהוג בשוליים אפילו - אין בעיה שלא .

אבל מדובר בחיי אדם!!!

תחשבי על זה ככה , אם את בתור אזרחית רואה בן אדם מסתובב עם נשק מונף ברחוב

סתם ככה והוא לא יורה... את לא תלכי ותסבי את לב השוטר במקום בהאם

היה אחד? , את חושבת שהוא לא ירדוף אחרי האדם גם אם לא ירה באף אחד?

את מבינה העניין הוא שזה בדיוק אותו דבר , אולי אנחנו לא מספיק

מפותחים בכדי להבין שההבדל בין חיים למוות במקרה הזה הוא דק כחוט..

בדיוק כמו בדוגמא שהבאתי עם האקדח.

תפקיד המשטרה להגן ולשרת , אבל גם לעשות חושבים , שיקול דעת"

הרי השוטרים לא יתחילו לדוגמא לעצור את מפצחי הגרעינים בשכונות למרות

שלפצח גרעינים נחשב עבירה ....

פורסם

ומה שאותי מרגיז זה שאני רואה ביום, בגלל העבודה שלי (שליח פיצה :roll: ) עשרות של אנשים טיפשים שנוסעים בלי חגורת בטיחות כולל שוטרים, וכשאני זורק להם איזה משפט בנושא כשעומדים ברמזור, אז הם באים אלי בצעקות ש " אתם השליחים נוסעים כמו מטורפים......אתם הבעיה האמיתית בכבישים.....אתם מסוכנים..." :evil::mad:

:puzzled:
פורסם

דבר ראשון לירן 106:

כל הכבוד.

הלוואי וכולם היו שמים לב לדברים כאלה והיו אכפתיים כל כך...

 

 

דבר שני, לגבי התגובות שקיבלת....

בגלל זה תרבות הנהיגה במדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית....ורק אצלנו משום מה אוהבים להשתמש ב"שיטה" של "כשהאסון יקרה נסיק מסקנות להמשך..."

ולא לנסות למנוע את האסון.....

פשוט מגעיל לשמוע דברים כאלה.

שלא לדבר על חוסר האחריות של האמא לילדים שלה... :(

פורסם

והנה בא הצד המרושע שבי ... :twisted:

 

אני במקומך , לירן , הייתי עוקף אותה ... מחכה שלא תהיה תנועה לפני , נותן עצירת פתע וישר יוצא ממנה וממשיך לסוע !! :twisted:

 

כך הייתי מלמד את האם לקח , על בשרה אמנם , אבל לקח שהיא לא תשכח ... וגם ... הייתי מדלדל את מאגר הגנים והכרומוזומים הישראלים והמז*^&ים !!

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
והנה בא הצד המרושע שבי ... :twisted:

 

אני במקומך , לירן , הייתי עוקף אותה ... מחכה שלא תהיה תנועה לפני , נותן עצירת פתע וישר יוצא ממנה וממשיך לסוע !! :twisted:

 

כך הייתי מלמד את האם לקח , על בשרה אמנם , אבל לקח שהיא לא תשכח ... וגם ... הייתי מדלדל את מאגר הגנים והכרומוזומים הישראלים והמז*^&ים !!

 

... וגם היית רושם על מצפונך חייהן של שתי ילדות קטנות... :x

 

כפי שנאמר כאן לא פעם אחת, ללמד אהבלים ופוסטממות לקח בכביש זה מעשה לפחות טפשי מאוד, ולעתים קרובות אף יותר מסוכן מאשר טפשי...

 

על תיקח זאת אישי, אחי... 8)

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
והנה בא הצד המרושע שבי ... :twisted:

 

אני במקומך , לירן , הייתי עוקף אותה ... מחכה שלא תהיה תנועה לפני , נותן עצירת פתע וישר יוצא ממנה וממשיך לסוע !! :twisted:

 

כך הייתי מלמד את האם לקח , על בשרה אמנם , אבל לקח שהיא לא תשכח ... וגם ... הייתי מדלדל את מאגר הגנים והכרומוזומים הישראלים והמז*^&ים !!

 

... וגם היית רושם על מצפונך חייהן של שתי ילדות קטנות... :x

 

כפי שנאמר כאן לא פעם אחת, ללמד אהבלים ופוסטממות לקח בכביש זה מעשה לפחות טפשי מאוד, ולעתים קרובות אף יותר מסוכן מאשר טפשי...

 

על תיקח זאת אישי, ידידי היקר... 8)

 

זה בסדר ... המצפון שלי כרגע בחופשה בטאהיטי ... הוא פעיל כרגע .

שוב ... אני לא מרחם על אנשים שלא דואגים לעצמם ... זה יהיה קצת יותר על המצפון שלה שהיא לא חגרה את שתי החפצים שהיא זרקה במושב האחורי !

הייחס שלה לחיים של הבנות שלה הוא כמו אל אובייקטים דוממים ... אנשים כאלה צריכים לסבול כדי ללמוד .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

נתחיל?

 

1. הרי הבנת שיש לך עסק עם פוסטמה רצינית, אז לך תידע איך היא תגיב. למשל אולי היא תתבלבל ברגליים ותתן גז במקום ברייקס...

2. בלימת פתע ללא צורך זו עבירת תנועה

3. נהיגה בקלות ראש זו עבירת תנועה ובמקרה וקרתה תאונה זה הופך אותך מיידית לאשם בה ולנושא באחריות לתוצאותיה.

4. גם אם לא קרתה התנגשות, כי הפוסטמה בלמה בחוזקה, הבנות יעופו לה קדימה בתוך הרכב ועלולות להיפגע. במקרה זה - האחריות עליך. במקרה זה, לפי עיצתך לתת גז ולהמשיך כאילו כלום - זו עיצה גרועה, כי זה הופך אותך מיידית לנמלט ממקום התאונה ולחשוד בנטישת נפגעים ללא עזרה (זה כבר פלילי).

5. כל שוטר מצוי (אפילו ההוא מהצומת עם הראש הקטן ), שרואה דבר כזה, עוצר אותך (לא אותה!) ומדביק לך במקום דו"ח שמן עם הזמנה למישפט בגין נהיגה פרועה, נהיגה בקלות ראש וכו'. ועוד תגיד תודה אם אחרי המפגש הזה תשאר עם רישיון נהיגה בכיס.

...

...

...

 

ובקיצור, אחי, למה לך לדפוק את החיים שלך שכפי שאני מבין הם רק בתחילתם? למען מה?? אין סיכוי לשנות את הישראלי המכוער בזה שתחזיר לו באותו מטבע. זה דור המדבר... :cry:

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

ידידי היקר ... (אח שלי ...!)

 

אני מאוד מסכים איתך ברוב הדברים ולרגע לא אומר שאתה טועה ...

אבל זה מן סוג של ... איך אני אסביר ... יצר רע שכזה !

אני מאוד לא מאמין שהייתי עושה דבר כזה ב REAL LIFE ... או ב REAL TIME ....

 

 

אבל ... זו רק הצעה ! ( ואנחנו מאוד אוהבים הצעות ... נכון ? )

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אם אתם חושבים שזה מקרה חמור אז בואו תשמעו סיפור:

 

לפני שבועיים וחצי אני בא לצאת מהחניון של קניון בת ים,פעם ראשונה שמשום מה חניתי בחניון התת קרקעי,ואני מתחיל לעשות את הסיבוב הרגיל בחניון כדי לעלות למעלה ולצאת מהחניון,ופתאום אני מגיע לאיזו מכונית שנוסעת לפני,נהגה בה בחורה צעירה,אולי בת 19-20 ומאחור היו שתי ילדות קטנות,ופתאום תוך כדי נסיעה אחת הילדות פתחה את הדלת וכמעט נפלה מהאוטו,והיא מנסה לסגור את הדלת אבל אין לה כוח והדלת רק נפתחת יותר והילדה תלויה על הדלת ולא יכולה לעזוב כי היא תיפול מתחת לגלגלים של הרכב.

 

אני ראיתי את זה התחלתי לצפור לבחורה ולהבהב עם האורות,ולא היה לי מקום לעקוף אותה כי זה נורא צר,ואני נוסע אחריה אולי איזו חצי דקה וצופר ומהבהב והיא לא מגיבה,עד שהגענו ליציאה לחניון העליון,שברתי לנתיב הנגדי וחתכתי אותה כדי שלא תוכל להמשיך לנסוע,היא נעצרה ואני קולט שהיא בכלל מדברת בפלאפון !!!

 

פתחתי חלון וצעקתי לה שתתעורר כי הילדה כמעט נופלת לה,אז מה המפגרת אומרת לי ?

 

ציטוט: "מה אתה רוצה ? אני פתחתי לה את הדלת?! זו היא אשמה!!" (הילדה בת אולי 4...).

 

אני באתי לצאת מהאוטו ולהזמין לה משטרה באותו רגע אבל המזל שלה שחברה שלי תפסה אותי כי באותה שניה אני הייתי מסוגל להוריד לה סטירה (אני נגד אלימות,אבל זה פשוט הטריף אותי שבת ז**ה כזאת מקבלת רשיון ואין לה טיפת אחריות כלפי מי שנוסע איתה).

 

כמובן שאחרי שנסעתי עוד ראיתי במראה שהיא נוסעת אחרי ו....ממשיכה את השיחה בפלאפון ללא דיבורית,ושתי הילדות עדיין קופצות במושב האחורי....

 

פשוט בזיון שבמדינה לכאורה מפותחת כמו ישראל המשטרה מחפשת אנשים שנוסעים על 112 במקום 100 וסתומות כאלה מקבלות רשיון,בקיצור מדינה מפותחת עם מוטוריקה של מדינת עולם שלישי.

 

ובמקרה אחר בשבוע שעבר אני נכנס לצומת כשהתחלף לי לירוק ופתאום איזה בחורה אולי בת 30 נכנסה לצומת מצד שמאל באדום והיא צוחקת ומדברת עם חברתה שישבה לידה והילדה הקטנה שלה כו פינג פונג נדפקת בין שתי הדלתות האחוריות כי היא כנראה מיהרה, ולפני שהספקתי להעיר לה על הנהיגה שלה ועל זה שהילדה לא חגורה היא הספיקה לחתוך אותי ואחרי משאית ולעקוף ברמזור מנתיב שפונה שמאלה (המשיכה ישר ברמזור מנתיב שפונה שמאלה ובגלל זה היא חתכה אותי ואת המשאית),ולא תגידו שיש לה איזה רכב שבנוי מפלדה שיעמוד בתאונה,היא נוהגת בפיט פונטו שאם חס וחלילה המשאית היתה נכנסת בה, עד היום היו מגרדים אותה את חברה שלה ואת הבת שלה מהכביש.

 

פשוט עצוב...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני דיי בטוח שאביב לא היה עושה את הדברים הללו

אחרי הכל אביב הוא בחור מאד צנוע וכמובן נעים הליכות...

 

התגובות שלכם גרמו לי להזכר במשהו , לפני שנה בערך נסעתי באוטו של חבר

שלי נסענו בכביש החוף על 170 ,הוא נהג באוטו שלו.

אנחנו בשמאלי משייטים בסבבה באמת כביש ריק הכל טוב ויפה

מגיעיים לצומת גלילות וחבר שלי קולט איזה מבוגר בבלאנו

עושה לו עם היד כאילו "נו נו נו " ואחרי זה נכנס ברכב מאחור

כל כך צחקתי... :lol:

פורסם

ידידיי היקרים :lol: אני בטוח כמעט ב-100% שאנשים שמשתתפים בפורום זה הם גם אינטליגנטיים (לא העלבתי אף אחד?? :lol: ) וגם נהגים טובים, אך הכי חשוב הם אנושיים. יש סרטון הסברה כזה, מראים אנשים נורא נחמדים, יפים, שמחים ועליזים יוצאים מאולם הקונצרטים הפלהרמוני, נכנסים למכוניות ואז עם התנעת מנוע, הכנסת הילוך ולחיצה על הגז הופכים לקופים, חיות טרף ובהמות: מזילים ריר, שורקים, גועים ופועים. נראים כמו חיות ומתנהגים כמו חיות. שורת המחץ בסרטון - למה??

במקרה של תרבות הנהיגה (למעשה - חסר כל תרבות בנהיגה) במקומנו, המצב אף גרוע יותר. הרי קופים ובהימות בחיי יום-יום, מאחורי ההגה הם הופכים להיות תת-אנושיים פי כמה וכמה.

 

עצוב, באמת עצוב. נניח לרגע מצב היפותטי: שמישהו מעוצבן (נניח בגלל דו"ח טיפשי שקיבל הבוקר) באמת רואה אימא כזאת ולא מצליח לרסן את היצר הרע ומחליט ללמד לקח את הפרה המשוגעת....

והינה, אנחנו רואים את הפוסטמה המדופלמת מתארחת בתוכניתו של אמנון לוי ובכעס (בעצב, בדמעות) מספרת איך בחור צעיר ברכב ספורט נהג בפרעות בכביש והרג (פצע, הפחיד) את שתי בנותיה הקטנטנות. אף אחד לא שואל אותה למה לעזאזל לא חגרת את הילדות. נו באמת האם זו שאלה במקום, כאשר יושבת מול המצלמות נפגעת בתאונת דרכים? כמובן לא. ואיזה ח"כ מושתן, שלא משנה לו מה לומר העיקר להיכנס ל-"קלוז-אפ" של מצלמת הטלויזיה, בכעס פונה למפק"ל בשאלה טפשית ורטורית: עד מתי ימשיכו לשוטט בכבישינו רוצחים צעירים עם רשיון?... למחרת בבוקר משטרה נערכת ל-"מבצע אכיפת החוק". שוטרים מצוידים באקדחי לייזר ופינקסי דו"חות מתפרסים בכל נקודה שבה אפשר לדפוק כמה שיותר דו"חות לנהגים, כאשר כל מכונית עם מראה ספורטיבי פחות או יותר מהווה לשוטר אתגר להלביש על נהגה כמה שיותר סעיפים. בסוף היום מדווחת התקשורת: מדובר המשטרה נמסר על הצלחת המבצע - נרשמו כך וכך דו"חות, כך וכך רשיונות נשללו, כך וכך רכבים הורדו מהכביש...

 

השאלה הנשאלת... מה השיג הנהג ההוא, שבהתחלת סיפורנו החליט ללמד מישהו בכביש? האם בכך הוא השיג את מבוקשו?...

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

×
×
  • תוכן חדש...