Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש באפשרותי לרכוש דייהטסו שרייד 1300 סמ"ק, שנת 1999, הילוכים, 100000 ק"מ, יד שניה.

דורשים 2000 מעל המחירון, האם כדאי לי לקנות? המחירון: 24000, ודורשים 26000.

מה דעתכם???

פורסם

קרא בשרשור הזה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146702

וגם בזה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146579

וגם את זה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146468

 

ותגיע למסקנה : פ ו נ ט ו ! לא דיהטסו !

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אני הייתי ממליץ לך לרכוש את הרכב.

 

מה לעשות על רכב שמור,מטופל,סחיר,אמין ועם קילומטראז' נמוך צריך לשלם מעל המחירון.

אם לא תעשה את זה הרכב ייחטף כמו שקרה לי לא פעם ולא פעמיים.

ומאז למדתי:

בעסקים ועל הכביש הדבר הגרוע ביותר הוא להסס.

תלמד לקבל החלטה לחתוך, כמובן שאחרי בדיקה יסודית ומקיפה למצב הרכב.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

אני לא יודע למה,אבל בעלי שרייד מהשנים האלו מבקשים מעל המחירון בלי קשר למצב הרכב,לא רואה סיבה לכך.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
רכב מקסים, בעבר קנינו אחת חדשה שנת 98, היה פשוט נהדר.. במחרי הזעום הזה, זה נפלא.

 

רכב מקסים ? ? ? :shock: , אכן קצת נסחפת,זה בסה"כ דיהטסו שרייד.

אכן רכב טוב,אמין במיוחד וזול לאחזקה כפי שרשמו לך.

כרכב לתפרן הוא עושה את העבודה מצויין.

אם אכפת לך מנוחות חפש במקום אחר , נסיעה בו תעלה בך תהיות האם קיימים ברכב מתלים ובולמים.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

מכרתי לפני חודש וחצי אחת כזאת.

 

בניגוד לתדמית ולמיתוס שנאתי כל רגע איתה : נוחות נסיעה ק ט ס ט ר ו פ ל י ת.

אני מסכים עם הנאמר האם באמת יש מתלים ובולמים ברכב הזה.

כל יום התפרק לי פלסטיק אחר בתוך הרכב (את הפלסטיק הסורר בצידי הרכב הדבקתי 3 פעמים)

 

כמו כן גם על האמינות אפשר להתווכח.

פורסם

הכל תלוי במה אתה מחפש.

אם אתה מחפש רכב קטן שייקח אותך ממקום למקום במינימום הוצאות - הרכב מתאים לך.

 

אם אתה מחפש נוחות ו\או הנאה מנהיגה - אז לא.

 

מי שמתפלא שמוכרים מעל המחירון - שיינסה למצוא אחת ואז יבין מדוע הן נמכרות מעל המחירון. הייתה תקופה שחיפשתי וללא הצלחה.

 

בלי קשר, אני עומד למכור בימים הקרובים את הסיריון שלי (קבלתי רכב מהעבודה) ואני תוהה בכמה למכור אותה.

פורסם

שאמרתי מקסים, התכוונתי קטן, אמין וחמודי (הוא לא מכוער ...)

 

נכון, נסיעה זוועתית .. אבל במחיר הזעום הזה.. הרכב פשוט נפלא ומתאים לתפרן שרוצה לנסוע ברכב מוזרק שעושה 1:13-15

פורסם
יש באפשרותי לרכוש דייהטסו שרייד 1300 סמ"ק, שנת 1999, הילוכים, 100000 ק"מ, יד שניה.

דורשים 2000 מעל המחירון, האם כדאי לי לקנות? המחירון: 24000, ודורשים 26000.

מה דעתכם???

אם ירדת מהעניין תן לי את הטלפון.

יש לי שנת 97 יד 7 ואני מרוצה עד הגג, כבר כמה חודשים שאני מחפש רכב אחר כדי להתקדם בשנתון (וגם אין לי חלונות חשמל) ואני לא מוצא רכב שבשבילו אני אחליט למכור את השרייד שלי.

×
×
  • תוכן חדש...