Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Seat Ibiza Turbo , סדנת שיפורים מומלצת


שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לכם דבר לומר בעניין אפ פייפ/דאונ פייפ וממיר בעל יכולת גבוהה יותר?

 

לדעתי, בעלי אפקטיביות גבוהה ביותר.

 

אני מנחש שלאיביזה יש חוט להט כאחד מן האמצעים לבדיקת כמות האוויר אותה המנוע מעכל. לכן הייתי מביע את חששותי משימוש בפילטר פתוח וזאת משום שהשמן שמשמש את הפילטר מהסגנון הזה נוטה לקלקל את חוט הלהט.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין לכם דבר לומר בעניין אפ פייפ/דאונ פייפ וממיר בעל יכולת גבוהה יותר?

 

לדעתי, בעלי אפקטיביות גבוהה ביותר.

 

אני מנחש שלאיביזה יש חוט להט כאחד מן האמצעים לבדיקת כמות האוויר אותה המנוע מעכל. לכן הייתי מביע את חששותי משימוש בפילטר פתוח וזאת משום שהשמן שמשמש את הפילטר מהסגנון הזה נוטה לקלקל את חוט הלהט.

 

ירון

 

לאיביזות יש חיישן MAF, כמו למרבית הרכבים המודרנים.

ולדעתי, מה שאמרת זה אחד המיתוסים הגדולים ביותר.

 

פילטרים פתוחים לא הורסים חיישנים, החסכון הקטן של אנשים היא שהורסת חיישנים.

יש לי וידוי מסעיר שכנראה יכניס את הנשים והילדים שלכם לתוך חרדה ובהלה.

 

בכל שנותיי לא נתקלתי במקרה שבו החיישן התקלקל באופן ישיר על ידי הפילטר אויר.

לסיאט איביזה FR שמתנוססת בגאווה בתמונת צד שלי, הוחלף פילטר ביום הראשון שהיא יצאה מהחברה.

היום היא כבר בת שנתיים והחיישן מעולם לא הוחלף.

 

נתקלתי במקרים שהחיישן MAF התקלקל ופה אנחנו נכנסים לאלמנט החסכון. שמעתי הרבה סיפורים במשך הזמן. מידע שגוי שעובר מיד ליד, מוגש חם לכל הדורש. שמעתי עצות כגון "בשביל מה לקנות שמן לפילטרים? תשתמש בשמן טיגון" וכו' - עצות כאלו או אחרות הן שמקצרות את חיי החיישן. טיפול ואחזקה נכונה של הפילטר תשמור על חיי הפילטר וחיי החיישן. אך עם זאת, החיישן הוא חלק רגיש שנוטה להתקלקל עם הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפילטר משומן יתר על המידה אני כן מאמין שחוט הלהט יפגע.

 

כל אחד יעשה את חשבון הנפש שלו.

 

אני אישית, עם כל האהבה לפילטרים פתוחים לא רואה עצמי משתמש בו באימפרזה בשל רגישות חוט הלהט.

 

ראיתי ולא התעמקתי יתר על המידה שישנם היום פילטרים ללא שמן, מנירוסטה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי תוכנה = צ'יפ = משנים את הטבלאות והמפות של ההצתה, הזרקה, וגדישה

SAWAY BAR = מוט מייצב, המוט שמחבר בין שני המתלים על אותו הציר, תפקידו לרסן זווית גלגול (להבדיל ממוט פיתול = קפיץ, או STRUT שהוא מוט הקשחה לשילדה עצמה)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מוט פיתול, כוונתך אני מניח היתה לסטראט.

 

והיום רוב הרכבים עוברים שינויי תכנה במחשב הרכב באמצעות שקע דיאגנוסטיקה ואין כל צורך בהתערבות פיזית במחשב עצמו.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...