Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שוב,

 

יש לי מגבר מקנטוש MC4000M טרנזסטורי שלא עבד בכלל ואני מעוניין להתקין אותו בחודש הבא. המגבר הזה יוצר בכמות מוגבלת 500 יחידות בכל העולם והוא יוצר ב- 1997, ואני לא רוצה להתקין אותו אצל אחד המתקינים באיזשהי חנות בגלל הבעיה שאין חלקים בארץ ומאוד קשה להשיג את כל החלקים במפעלי מקנטוש בחו"ל במידה והמגבר הקתלקל .

 

חשוב לציין שהוא צריך מצבר בנפרד .

 

השאלה שלי היא איזה מתקין יש לנו בארץ שהוא ברמה מאוד גבוהה והוא מתעסק עם מותגים ברמה הזאת. ואני מוכן להשקיע כספית בהתקנה.

אני מאוד אשמח אם תתנו לי שם או טלפון של מתקין שיעזור לי בנושא זה.

 

הנה כמה קישורים למגבר:

http://www.roger-russell.com/caraud.htm#mc4000m

post-3282-1115586106.jpg

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סחטיין על המגבר :)

 

אני התקנתי את המערכת שלי (בחתימה) אצל שמעון מסאונדסטורם, הוא הכיר את המגבר הנ"ל (אישית, התקין את אותו מגבר בדיוק בעבר). הוא די יקר, אבל לי אין תלונות ממנו עדיין, הוא עובד על האוטו שלי כבר שבוע ואני מאוד מרוצה.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אהלן אהלן..

 

איזה מגבר הוא התקין מה שיש לי בדיוק MC4000M ה- 1000RMS או מה שיש לך?

 

אם זה כמו שיש לי, אתה יודע למי הוא התקין אותו, זה מאוד יעזור לי בהרבה הרבה שאלותתת.

ותודה על העזרה מחר אני על הבוקר אתקשר לשמעון ואברר איתו.

 

חוץ מזה איך המגבר 427 אתה נהנה ממנו.

פורסם

זאת אומרת לא היה בשימוש. נראה לי שאצל הבחור שלנו הוא לא היה בשימוש. לא נראה לי שמשנת 1997 הוא לא היה בשימוש.

אבל היו דברים מעולם. בהצלחה בהתקנה מקווה שיש לך רכיבים שתואמים למגבר.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כן הכוונה שלא היה בשימוש. אלא רק שעתיים בקושי .

ב- 1999 מישהו שאני מכיר קנה 2 מגברים של מקנטוש MC-4000M ועוד מגבר. ומסיבה שהיא שלא אוכל לפרט לא הותקן ה- MC4000M, עד 2005 קניתי את השני מגברים מכרתי מגבר שפופרות והשארתי את ה- MC4000M.

 

ולפני שקניתי שלחתי איימל לאחד המהנדסים שהשתתף בייצור שלו ב- 1996 ושאלתי אם תהווה בעיה הפעלתו שעצם העובדה לא הותקן מאז הייצור חוץ משעתיים שלוש מקסימום, והתשובה הייתה שאם הוא הוחזק בטמפרטורה נכונה בין 2-40 מעלות אין שום סיבה שלא יעבוד.

 

אני כבר מת להתקין אותו ולהתקין בצורה נכונה עם מצבר בנפרד.

הרכיבים שיש לי חוץ מהמגבר זה K2P + 9855R + T8004 והסאב PL1-212 שזה הקטע שמשגע אותי שאני רוצה להחליף אותו ב- JL אבל אני תקוע איתו ולא מצליח למכור ואין לי כסף מספיק.

פורסם

אולי תפסיק להתלהב ממגבר!

אתה רוצה המלצה על חנות טובה, פשוט תכתוב שאתה מעוניין בהמלצה למתקין איכותי באיזור כך וכך להתקנת מגבר איכותי ונדיר. זהו, ולא "יש לי" ו"אני מינימום מליונר".

 

:evil: גיא

פורסם

אני יכול להמליץ לך על חנות בשם ספויילד יש שם בחור בשם דודי שהוא עושה עבודות שחבל על הזמן דברים ברמה גבוהה שאין בארץ ובנוסף הוא עבד הרבה שנים בארצות הברית אם אני לא טועה המגבר שלך משם תקפוץ לשם ותראה מה זה מתקין אמיתי

פורסם

מתקין על?

על סופרמן חשבת?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

MOSHO - יש לך במקרה פיאט פונטו צהובה?

 

קצת שרטו לך שם את הדלתות אצל סאונד סטורם... סתם סתם

 

אבל יצא לי לעבור שם השבוע - עושים לך עבודה יפה על הרכב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תגיד לי אתה רציני ?

כולה מדובר פה על מגבר, אולי מגבר טוב אבל זאת חתיכת אלקטרוניקה וזהו.

לרוץ ולהתקשר למהנדסים שייצרו אותו נשמע לי קצת מטומטם. הם ייצרו אותו כדי שתשתמש בו לא כדי שתתלה אותו על הקיר ותגיד "הנה גם לי יש מקינטוש".

חוצמזה נגיד והמהנדס היה אומר לך "לא אסור להפעיל אותו אחרי שהוא ישב שנתיים", ביננו אתה ישראלי, היית מחבר אותו גם ככה. ישראלים לא עושים שום דבר בדרך המקובלת.

אם אתה כל כך עדין על המגבר שלך ואתה מתנהג אליו ככה כנראה מאוד שלא תהנה ממנו אף פעם.

 

 

 

 

כן הכוונה שלא היה בשימוש. אלא רק שעתיים בקושי .

ב- 1999 מישהו שאני מכיר קנה 2 מגברים של מקנטוש MC-4000M ועוד מגבר. ומסיבה שהיא שלא אוכל לפרט לא הותקן ה- MC4000M, עד 2005 קניתי את השני מגברים מכרתי מגבר שפופרות והשארתי את ה- MC4000M.

 

ולפני שקניתי שלחתי איימל לאחד המהנדסים שהשתתף בייצור שלו ב- 1996 ושאלתי אם תהווה בעיה הפעלתו שעצם העובדה לא הותקן מאז הייצור חוץ משעתיים שלוש מקסימום, והתשובה הייתה שאם הוא הוחזק בטמפרטורה נכונה בין 2-40 מעלות אין שום סיבה שלא יעבוד.

 

אני כבר מת להתקין אותו ולהתקין בצורה נכונה עם מצבר בנפרד.

הרכיבים שיש לי חוץ מהמגבר זה K2P + 9855R + T8004 והסאב PL1-212 שזה הקטע שמשגע אותי שאני רוצה להחליף אותו ב- JL אבל אני תקוע איתו ולא מצליח למכור ואין לי כסף מספיק.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
גל מז"ט על השם.

ה75 מציין את שנת הלידה?

 

שנת הלידה שלי היא 74 :)

סתם "עיגלתי"... :lol:

 

ובנימה שונה, nadershado, אני מאוד מקווה שהתר'ד הזה הוא לא בסגנון של הקודם - הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=134924

 

אתה מחפש לעשות show off? זה העניין?

LOL, יש פה בפורום הרבה "מנמיכי פרופיל" שישמחו לראות ולהכיר את הרכב שלך מקרוב, בעדיפות לאמצע הלילה,

כשכולם (וגם אתה) ישנים בנחת במיטה.

הם לא יעשו הרבה נזק, רק ישברו חלון על הדרך...

תלמד מטעויות של אחרים (ראה ערך *מנהל פורום זה בעבר...)


×
×
  • תוכן חדש...