Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין vts ל vtr


badboy2
שימו לב! השרשור הזה בן 7568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מלבד צורה ועוד כמה מאפינים זניחים אין שום דומה בין וי טי אס לוי טי אר

הוי טי אס חזקה פלאים ומשמעותית והוי טי אר בכל הילוך ובכל מצב!!

שלא נדבר על מעל 3000 סל"ד

ההגה די דומה אך בשל מיתלים\בולמים\משולשים הוי טי אס יותר מתקשרת יותר חדה אבל גם פחות נוחה די משמעותית בנסיעה יום יומית

כמו כן הגאנטים המהממים באים רק בוי טי אס וכן גם סאן רוף(בוי טי אר קיים אך נדיר)

גיר שונה לגמרי

מנוע מאוד שונה 16 שסתומים

קמשאפטים טיפה שונים וכן יחס דחיסה כמובן

בקיצור כמה נסיעות יסבירו יותר טוב את התהומות בין שני הרכבים הללו

זה בערך כמו להשוות בין 106 אקס אס איי לגי טי איי

 

מה אתה אומר..... להשוות VTS לVTR זה בערך כמו להשוות בין GTI ל XSI ?זה לא בערך, זה בכלל לא נכון....

המנוע של הVTS והGTI זהה כידוע לך (120 כוח) ושל ה XSI וה VTR לא.

בXSI לא הסתפקו ב90 כוח והעלו ת'הספק ל105 כוח.

הXSI גם טיפה עדיפה על ה GTI מבחינת יופי בתא נוסעים...

התחומים היחידים שהGTI עדיפה על הXSI היא מנוע עם 15 כוח יותר ו8 שס' יותר,ומערכת בלמים טובה יותר.

לסיכום, הGTI היא מחליפת הXSI והVTR היא גרסה נחותה מה VTS .

 

לירן

 

רשמתי בערך!!

אבל אני ממש לא אכנס לשטויות\פנטזיות שציינת!!

גי טי איי מחליפה את האקס אס איי??

הגי טי איי טובה מהאקס אס איי רק בהספק ובלמים??

תגיד בעמת נהגת על גי טי איי??

תתעורר

אתה חי בסרט זוועות :shock:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מלבד צורה ועוד כמה מאפינים זניחים אין שום דומה בין וי טי אס לוי טי אר

הוי טי אס חזקה פלאים ומשמעותית והוי טי אר בכל הילוך ובכל מצב!!

שלא נדבר על מעל 3000 סל"ד

ההגה די דומה אך בשל מיתלים\בולמים\משולשים הוי טי אס יותר מתקשרת יותר חדה אבל גם פחות נוחה די משמעותית בנסיעה יום יומית

כמו כן הגאנטים המהממים באים רק בוי טי אס וכן גם סאן רוף(בוי טי אר קיים אך נדיר)

גיר שונה לגמרי

מנוע מאוד שונה 16 שסתומים

קמשאפטים טיפה שונים וכן יחס דחיסה כמובן

בקיצור כמה נסיעות יסבירו יותר טוב את התהומות בין שני הרכבים הללו

זה בערך כמו להשוות בין 106 אקס אס איי לגי טי איי

 

אלוהים איזה קשקוש.

חלק אומנם נכון, אבל...

 

1. לגבי כוח - כבר אמרו שזה ההבדל (כמעט היחידי)

2. כל מכלולי המתלה בין ה-VTS ל-VTR זהים, רק הבולמים מעט שונים, זה ההבדל בשיכוך, גם ככה הרבה מחליפים לקוני.

3. גיר כמעט ולא שונה, של ה-VTS אומנם מעט קצר יותר בהילוכים נמוכים, אבל זה לא הבדל משמעותי (מי ישמע מדובר על ההבדל בין 306GTI לדיזל).

4. מנוע - כבר אמרו את זה, נכון, ההבדל הוא במנוע (וממנו נגזר גם ההבדל בכוח).

5. קאמשפטים שונים? אתה יודע, ככה בינינו שאף אחד לא ישמע, ל-VTR יש רק אחד, ל-VTS יש שניים, סביר להניח שיהיה איזה הבדל ביניהם.

 

בקיצור לא אמרת שום דבר חדש.

ההבדל הוא במנוע (ובג'אנטים), וזה הכל. מעבר לזה הרכב זהה.

 

אם אתה רוצה למנות עוד אי אילו הבדלים, אז בבקשה :

שסתומים שונים, רצועת טיימינג ארוכה יותר ב-VTS, מצערת שונה, קוד מנוע שונה, מומנט שונה, אות אחרונה שונה... ועד ועוד ועוד...

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד צורה ועוד כמה מאפינים זניחים אין שום דומה בין וי טי אס לוי טי אר

הוי טי אס חזקה פלאים ומשמעותית והוי טי אר בכל הילוך ובכל מצב!!

שלא נדבר על מעל 3000 סל"ד

ההגה די דומה אך בשל מיתלים\בולמים\משולשים הוי טי אס יותר מתקשרת יותר חדה אבל גם פחות נוחה די משמעותית בנסיעה יום יומית

כמו כן הגאנטים המהממים באים רק בוי טי אס וכן גם סאן רוף(בוי טי אר קיים אך נדיר)

גיר שונה לגמרי

מנוע מאוד שונה 16 שסתומים

קמשאפטים טיפה שונים וכן יחס דחיסה כמובן

בקיצור כמה נסיעות יסבירו יותר טוב את התהומות בין שני הרכבים הללו

זה בערך כמו להשוות בין 106 אקס אס איי לגי טי איי

 

אכן, בנדר, אמרת המון.

 

מדבריך נשמע כאילו ההבדל בין VTR ו-VTS זה בערך כמו סובארו אימפרזה 2.0 GX וסובארו אימפרזה WRX. חבל שהאמת שונה לגמרי.

 

הנכון הוא, שמלבד כמה דברים ספציפיים, אין כלל שונה בין ה-VTR ל-VTS.

 

המנוע הוא הדבר הגדול ביותר. בעיקרון זהו אותו מנוע בדיוק, רק עם 16 שסתומים. יחס הדחיסה שונה - 10.8 לעומת 9.6. הקאמשאפט זהה למיטב ידיעתי. הקלאץ' זהה. הגיר שונה רק ביחסי ההעברה, קצת יותר ארוכים ב-VTS החל מההילוך השני, כשיחס ההעברה הסופי ארוך מעט גם כן.

הבלמים זהים.

למיטב ידיעתי מערכת הבולמים, קפיצים, משולשים וכולי - זהה. אתה מוזמן להוכיח לי אחרת (אפשר בקלות יחסית לבדוק את זה במוסך מורשה).

 

את עניין הג'נטים והסאן רוף גם אני הזכרתי. בסה"כ הרכב זהה כמעט לגמרי ואם היה מורכב בו מנוע ה-16V כמעט ולא היה ניתן לחוש בהבדל. תהומות? איפה תהומות??

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל VTR יש 8 שסתומים וקמשפט בודד

ל VTS יש 16 שסתומים וזוג קשמפטים

 

הקמשפט הבודד ב-VTR שונה מהקמשפטים ב-VTS.

 

אני לא מבין גדול במכניקה, אתה יודע. את הנתונים שהבאתי לקחתי מההיינס (אני די סומך עליהם בקטע הזה...) בנוגע לקאמשאפט - לפי מה שכתוב שם יש רק סוג אחד, כלומר הערכתי שהמשפט הבודד ב-VTR זהה לכל אחד מהקמשפטים ב-VTS. אבל אני אסמוך עליך אם תגיד לי שזה לא נכון...

 

*עריכה - בכל מקרה זו לא הפואנטה כאן, כמובן. אלא העובדה שההבדלים בין שני הדגמים בכלל לא גדולים כמו שבנדר טרח להגיד. אפשר לומר שמלבד תוספת הכוח, כמעט ואין הבדלים משמעותיים...*

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל VTR יש 8 שסתומים וקמשפט בודד

ל VTS יש 16 שסתומים וזוג קשמפטים

 

הקמשפט הבודד ב-VTR שונה מהקמשפטים ב-VTS.

 

אני לא מבין גדול במכניקה, אתה יודע. את הנתונים שהבאתי לקחתי מההיינס (אני די סומך עליהם בקטע הזה...) בנוגע לקאמשאפט - לפי מה שכתוב שם יש רק סוג אחד, כלומר הערכתי שהמשפט הבודד ב-VTR זהה לכל אחד מהקמשפטים ב-VTS. אבל אני אסמוך עליך אם תגיד לי שזה לא נכון...

 

*עריכה - בכל מקרה זו לא הפואנטה כאן, כמובן. אלא העובדה שההבדלים בין שני הדגמים בכלל לא גדולים כמו שבנדר טרח להגיד. אפשר לומר שמלבד תוספת הכוח, כמעט ואין הבדלים משמעותיים...*

 

רוני

 

 

על זה אני מדבר!!!

כל ילד(לא אישית) יכול לקרוא בספר ובמגזינים(שאפילו על אותו רכב יש שוני מפה ועד הודעה חדשה!)

אני מדבר מניסיון מניסיון ושוב ניסיון על שני הרכבים ואני לא מדבר על ניסיון של חודש!

בוודאי שההבדל המשמעותי הוא במנוע ,מה חשבת שיהיה במזגן?

לפי רוב הדברים כאן אתם לא ממש מכירים את שני הרכבים!

לא ידעתי שיש פה כל כך הרבה נהגי וי טי אס-באמת מרשים

אבל איש איש באמונתו יחיה

מקווה שעזרתי טיפונת לשפוך אור על המכוניות הנהדרות הללו(ועדיין הוי טי אס הרבה הרבה יותר עדיפה ללא עוררין!)

:idea:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זה אני מדבר!!!

כל ילד(לא אישית) יכול לקרוא בספר ובמגזינים(שאפילו על אותו רכב יש שוני מפה ועד הודעה חדשה!)

אני מדבר מניסיון מניסיון ושוב ניסיון על שני הרכבים ואני לא מדבר על ניסיון של חודש!

בוודאי שההבדל המשמעותי הוא במנוע ,מה חשבת שיהיה במזגן?

לפי רוב הדברים כאן אתם לא ממש מכירים את שני הרכבים!

לא ידעתי שיש פה כל כך הרבה נהגי וי טי אס-באמת מרשים

אבל איש איש באמונתו יחיה

מקווה שעזרתי טיפונת לשפוך אור על המכוניות הנהדרות הללו(ועדיין הוי טי אס הרבה הרבה יותר עדיפה ללא עוררין!)

:idea:

 

זהו, שתזרוק מנוע 120 כ"ס ב-VTR, ומה תקבל?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוי טי אר יש הילוך 1 ו 2 קצרים וכל השאר ארוכים

 

בוי טי אס יש הילוך 1 ו 2 ארוכים וכל השאר קצרים

 

ההבדלים בין הקאמשאפטים , עשיתם צחוק מעצמכם....

 

אז מספיק כבר , רועי נתן לכם קצת רמזים מה ההבדלים וזה לא נגמר....

 

בעיקרון תחליף מנוע וגיר בוי טי אר ויש לך אחלה של וי טי אס .

 

והבולמים ?

 

מחליפים לקוני גם ככה....

 

תעשו חיים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוי טי אר יש הילוך 1 ו 2 קצרים וכל השאר ארוכים

 

בוי טי אס יש הילוך 1 ו 2 ארוכים וכל השאר קצרים

 

ההבדלים בין הקאמשאפטים , עשיתם צחוק מעצמכם....

 

אז מספיק כבר , רועי נתן לכם קצת רמזים מה ההבדלים וזה לא נגמר....

 

בעיקרון תחליף מנוע וגיר בוי טי אר ויש לך אחלה של וי טי אס .

 

והבולמים ?

 

מחליפים לקוני גם ככה....

 

תעשו חיים .

 

לא ממש... :shock:

 

בוי טי אס השלישי קצר?

רביעי קצר?

או ביחס לגולף גי טי איי חדשה או במו 328 ידני

אם אתה רושם כך אז אתה לא הכי בענינים :wink:

לא אמרת כלום-אם שמים את הגיר והמנוע-הרי אילו חלקים קטנים וזניחים

גם אם תשים את המנוע והגיר של אימפרזה wrx באימפרזה 2.0 מה תקבל?...

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנדר ,

 

במקרה חבר שלי הפך וי טי אר לוי טי אס....

 

במקרה....

 

ככה שאני יודע קצת על ההבדלים

 

במקרה , אני השתלתי גיר של וי טי אר באי איקס....

 

אבל רק במקרה....

 

 

אם אני בעיניינים ?

 

משתדל

 

 

וכן , הכל יחסי .

 

יחסית לגיר 1.2 של אלפא , כל גיר הוא ארוך....

 

אבל הולכים לפי הפלוס מינוס שנעים וההשוואה כאן היא בין 2 הגירים .

 

להמשיך ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד באמת

הדיון החל בהבדלים

הבדלים במנוע ובגיר הם ההבדלים הכי גדולים שיכולים להיות בין רכבים

חוץ מזה יש הבדלים בקאמשאפטים(הרבה לא ידועו על מה אני מדבר)

בוודאי שאפשר לשים בילשטיין או קוני-אבל יש הבדלים בבולמים ובמשולשים

אפילו במוטות בין הבולמים לציריות ולמשולשים יש הבדל(אני לא זוכר את השם אבל זה מניסיון)

סה"כ יש הבדלים לא מבוטלים בכלל אבל זה לא הבדלים כל כך תהומיים כמו שרשמתי בהתחלה אבל עדיין הבדלים לא מבוטלים בכלל

דא"ג הדוגמא שלך היא כמו להזכיר את הרכב של טל(205 טורבו)

אז מה הקשר לאיי איחס עם גיר שונה וכו וכו

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד באמת

הדיון החל בהבדלים

הבדלים במנוע ובגיר הם ההבדלים הכי גדולים שיכולים להיות בין רכבים

חוץ מזה יש הבדלים בקאמשאפטים(הרבה לא ידועו על מה אני מדבר)

בוודאי שאפשר לשים בילשטיין או קוני-אבל יש הבדלים בבולמים ובמשולשים

אפילו במוטות בין הבולמים לציריות ולמשולשים יש הבדל(אני לא זוכר את השם אבל זה מניסיון)

סה"כ יש הבדלים לא מבוטלים בכלל אבל זה לא הבדלים כל כך תהומיים כמו שרשמתי בהתחלה אבל עדיין הבדלים לא מבוטלים בכלל

דא"ג הדוגמא שלך היא כמו להזכיר את הרכב של טל(205 טורבו)

אז מה הקשר לאיי איחס עם גיר שונה וכו וכו

 

טנדר , מה שהתכוונו להגיד , שחוץ מהמנוע והבדלים קוסמטים מסויימים, אין הרבה הבדל.

 

הדוגמא שנתת עם האימפרזה היא דוגמא טובה, אם תשים מנוע של אימפרזה טורבו ב אימפרזה רגילה, היא עדיין לא תהיה קרובה לגירסת הטורבו, אם זה במיתלים, שילדה , בלמים , גיר, מערכת הנעה וכו וכו ...

בסקסו, ההבדלים העיקריים הם במנוע , נגזרת של זה זה המחשב, סעפת הפליטה, קאמשפטים וכו .

 

בוא נגיד ככה, תאכלס ...

מעבר להבדל בביצועים , אין הבדל בהתנהגות של הרכב , תקשורת של ההגה ושל השילדה וכיו"ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה יש הבדלים בקאמשאפטים(הרבה לא ידועו על מה אני מדבר)

 

דא"ג הדוגמא שלך היא כמו להזכיר את הרכב של טל(205 טורבו)

אז מה הקשר לאיי איחס עם גיר שונה וכו וכו

 

הבדל בקאמשפטים ?

 

שוב ?

 

קאמשאפט אחד מול 2 , מול 2 , מול 2 , מול 2 !!!!!

 

 

במקרה הבחור ההוא החליף הערך 4-5 גירים ואני לא מגזים !

 

ואתה יכול תוך כדי נסיעה להרגיש מה זה גיר ארוך ומה זה גיר קצר....

 

ואין מה לעשות יחסית לגיר של הוי טי אס ההילוכים הראשונים של הוי טי אר קצרים והאחרים ארוכים יותר .

 

ואתה יודע מה הלוואי שכל וי טי אס מקורית בארץ תראה כמו הוי טי אס לא מקורית שלו ( ואני לא מדבר על הכוח.... )

 

ויאללה , אני התעייפתי לריב עם עצמי....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שתמיד יהיה מה להגיד

אין ספק שאילו 2 מכוניות מאוד מהנות לנהיגה ומאוד מתקשרות עם הנהג

אלה שהוי טי אס עושה זאת יותר טוב(לדעתי הרבה יותר טוב)

סבבה?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שתמיד יהיה מה להגיד

אין ספק שאילו 2 מכוניות מאוד מהנות לנהיגה ומאוד מתקשרות עם הנהג

אלה שהוי טי אס עושה זאת יותר טוב(לדעתי הרבה יותר טוב)

סבבה?

 

אם ההבדל הוא במנוע וגיר בלבד. איך הVTS תהיה מתקשרת יותר? :shock:

 

הVTS מהנה יותר בגלל מנוע חזק יותר - מסכים. היא גם מאובזרת יותר (גג וג'נאטים)

שזה גם נחמד. וזהו.

 

אגב הדוגמא עם האימפרזה - :?

ההבדלים בין אימפרזה רגילה לטורבו (רק מנוע וגיר בנדר? :shock: )

מערכת הנעה משוכללת 4 על 4 מול מערכת הנעה נחותה יותר.

כסאות ספורטיבים.

גיר.

מנוע. (שעולה יותר מVTS ו VTR)

כונס.

מתלים.

גודל ג'אנט.

גודל צמיגים.

בלמים.

הגה MOMO.

פגושים שונים.

חצאיות.

 

ממש בול! רכבים זהים.

חיצונית חוץ מג'אנטים הVTR זהה לחלוטין ל VTS. גם מבפנים ההבדל הוא בסוג הריפוד (שניהם לא בדיוק עור) וזהו.

לגבי הבדלים מכניים אני לא יפתח את הנושא שוב אבל נראה שאתה טועה....

 

האמת שבהתחשב ברכב הקודם שלי שתיהן חלשות.... :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...