Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

תופעה די מעצבנת היא העובדה, שלאחר כמה זמן השלט של הטלביזיה

למשל מפסיק להגיב.

הפעולה הראשונה שעושים היא להכות אותו, ובדרך כלל זה עוזר.

 

אולם לאחר זמן, זה עוזר רק לכאב ביד, והשלט מפסיק את פעילותו.

להבנתי הדבר נוצר עקב לכלוך של המגעים שנמצאים מתחת לכפתורי הלחיצה.

 

האם זה נכון?

האם יש סיבה אחרת?

האם מישהו יודע איך ועם איזה חומר יש לנקות אותם?

או מה יש לעשות בכדי "לתקן" את השלט?

(כן, אני יודע שאפשר לקנות שלט חדש ...).

 

תודה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

KUNDASON:

 

לי יש פתרון אחר, הוא לא יעזור לך עכשיו אבל ישמש כתרופת מניעה לעתיד:

 

1. לנקות מדי פעם את האבק עם מקל אוזניים - מונע הצטברות של אבק שחלק ממנו מגיע מתחת לכפתורים עצמם.

 

2. כשהשלט לא בשימוש - להניח אותו הפוך - מקטין תא הצטברות האבק.

 

המשך שלטוט נעים... מר נעלול.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

בכל השלטים שפירקתי עד היום, החלק שעליו לוחצים (להלן כפתורים) הם בעצם לוח סיליקוני שמכסה את כל הלוח המודפס שמתחתיו ולמעשה אין ללכלוך דרך להגיע בכלל ללוח המודפס דרך ה"כפתורים".

אם אתה מחפש סיבות לבעיות השלט, אולי זו אחת מאלה:

בטריות גמורות, שלט שנפל פעם אחת יותר מידי, עינית מלוכלכת, מגעים לא טובים בבית הבטריה.

זה מה שאני יכול להעלות על דעתי כעת.

פורסם

שלטים, טלפונים אלחוטיים ושאר ירקות שהלחיצה על המקשים שלהם הופכת למעצבנת אפשר לסדר מאוד בקלות.

פותחים את השלט, מוציאים את הבטריות, ומפרידים את המקשים מהמעגל המודפס ואז פשוט מנקים את המעגל באיזור שמתחת למקשים באלכוהול נקי. את הפאנל הקדמי של השלט ואת פאנל הסיליקון של הכפתורים עצמם אפשר לנקות עם מים וסבון ולייבש טוב לפני שמרכיבים.

עשיתי את זה עשרות פעמים וזה עובד כמו שעון דוקסה.

פורסם

ממש אתמול נשפך לי מיץ על השלט, (ועל המיטה:evil:) פירקתי, קצת וודקה, קצת ייבוש, וזה עבד כמו חדש :D

והשלט הזה בן לפחות 7 :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...