Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006


LotusElise
שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא נראה לך? ואללה. זה מסביר הכל.

באיזה תחום שאלת? בטכנולוגיה ובאמינות.

מדובר על טכנולוגיה חדשה יחסית ואלו הנתונים החשובים ביותר.

ביצועים? מי שמחפש ביצועים לא קונה אוטו חצי חשמלי חצי 1.5. הרכב נועד לחיסכון בדלק ושמירה על איכות הסביבה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא נראה לך? ואללה. זה מסביר הכל.

באיזה תחום שאלת? בטכנולוגיה ובאמינות.

מדובר על טכנולוגיה חדשה יחסית ואלו הנתונים החשובים ביותר.

ביצועים? מי שמחפש ביצועים לא קונה אוטו חצי חשמלי חצי 1.5. הרכב נועד לחיסכון בדלק ושמירה על איכות הסביבה.

 

ומאיפה אתה יודע שהוא לא טוב יותר מרנו היברדירי למשל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי רנו היברידי קיים רק על הנייר במקרה הטוב, ולפריוס כבר דור שני בייצור. חוץ מזה הם השיקו עכשיו ליין שלם של היברידים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התחלתי פה.

צעקות,קללות...

 

האמריקאים קונים טויוטה והונדה מאותה סיבה שישראלים קונים מזדה וסוברו.

 

זה מה שלימדו אותם,זה מה שהם קונים.

אין סיבה אחרת.

למה לרנו יש בעיות אמינות בזמן שניסן זהה מכנית הוא רכב אמין?

 

למה אמריקאים קונים רכבים היברידים ולא קונים דיזל?

כי זה מה שלימדו אותם.

אם כל ה"ג'יפים" והטנדרים ימכרו בארה"ב עם מנועי דיזל כמו באירופה,צריכת הדלק בארה"ב תרד לחצי(אני קצת מגזים).

אם טויוטה היו חושבים שאפשר למכור לאמריקאים רכבי דיזל הם היו מוציאים רכבים היברידים דיזל הרבה יותר חסכוניים מהפריוס.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

האמריקאים קונים טויוטה והונדה מאותה סיבה שישראלים קונים מזדה וסוברו.

 

זה מה שלימדו אותם,זה מה שהם קונים.

אין סיבה אחרת.

 

 

למה אמריקאים קונים רכבים היברידים ולא קונים דיזל?

כי זה מה שלימדו אותם.

אם כל ה"ג'יפים" והטנדרים ימכרו בארה"ב עם מנועי דיזל כמו באירופה,צריכת הדלק בארה"ב תרד לחצי(אני קצת מגזים).

אם טויוטה היו חושבים שאפשר למכור לאמריקאים רכבי דיזל הם היו מוציאים רכבים היברידים דיזל הרבה יותר חסכוניים מהפריוס.

האמריקאיים קונים טויוטה והונדה מסיבה פשוטה אך ברורה-פשוט נימאס להם מהג'אנק שמאכילים אותם GM קרייזלר ופורד.

ותיתפלאו,אף אחד לא לימד אותם,הם למדו לבד.

ג'יפים וטנדרים נימכרים גם בארה"ב עם מנועי דיזל,פשוט הבנזין זול יחסית.

ובקשר לרכבים היברדיים-הם לא חסכוניים יותר ממכוניות דיזל,כך שלא ברור מה כל המהומה סביבם.

ולמי שהספיד את תעשיית הרכב האירופאית-ראו את קו המשאיות החדש של וולבו,סקנייה,דאף ומאן.

היפנים עוד 100 שנה לא ייצרו משאיות ברמה טכנולוגית כזו,ושם נמצא הכסף הגדול באמת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמריקאיים קונים טויוטה והונדה מסיבה פשוטה אך ברורה-פשוט נימאס להם מהג'אנק שמאכילים אותם GM קרייזלר ופורד .

ותיתפלאו,אף אחד לא לימד אותם,הם למדו לבד.אז למה הם לא קונים סוברו ומזדה ובארץ כן?

ג'יפים וטנדרים נימכרים גם בארה"ב עם מנועי דיזל,פשוט הבנזין זול יחסית...

הבנזין היה זול יחסית.אבל לדיזל יש צריכת דלק יותר טובה ומומנט יותר גבוהה.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמריקאים קונים טויוטה והונדה מאותה סיבה שישראלים קונים מזדה וסוברו.

זה מה שלימדו אותם,זה מה שהם קונים.

מי בדיוק הם אלה ש"לימדו" אותם? אם כבר, מה שהאמריקאים סופגים זה Buy American. פטריוטיות עובדת שם חזק מאד.

אין סיבה אחרת.

אין סיבה? אולי, למשל, שהמכוניות היפניות מתקלקלות הרבה פחות? בדוק את סקרי שביעות הרצון והאמינות בארה"ב ב-10 השנים האחרונות. מה, טויוטה והונדה משלמות ל-JD Power יותר מפורד ו-GM? למה לעזאזל שהאמריקני הממוצע יעדיף פורד טאורוס על פני אקורד או קאמרי?

למה לרנו יש בעיות אמינות בזמן שניסן זהה מכנית הוא רכב אמין?

ממתי רנו וניסאן זהות מכנית? יש ביניהם שותפות (Alliance), חלק מהרכיבים משותפים, זה הכל. אפילו אם אלו היו אותן מכוניות, האם לדעתך ייצור ביפן (למשל) וייצור בצרפת מניב את אותה האיכות של המוצר הסופי? האם ייצור באנגליה בשיטות יפניות ותחת ניהול יפני שווה-ערך לייצור בצרפת תחת שיטות וניהול צרפתיות?

 

למה אמריקאים קונים רכבים היברידים ולא קונים דיזל?

כי זה מה שלימדו אותם. לא, כי ברמת ההכנסה מצד אחד ומחירי הדלק מצד שני, לא היתה להם הצדקה ללכת לכיוון של חסכון בדלק. לכן גם כמות טנדרי-הענק וה-SUV-ים הכבדים היא ללא אח ורע בעולם. חלק גדול מהצרות הנוכחיות של היצרניות האמריקניות נובע מעליית מחירי הדלק והירידה הדרמטית בקניית אותם רכבי-ענק כבדים וזללנים.

אם כל ה"ג'יפים" והטנדרים ימכרו בארה"ב עם מנועי דיזל כמו באירופה,צריכת הדלק בארה"ב תרד לחצי(אני קצת מגזים).

אם טויוטה היו חושבים שאפשר למכור לאמריקאים רכבי דיזל הם היו מוציאים רכבים היברידים דיזל הרבה יותר חסכוניים מהפריוס.

אחד השרשורים היותר-מוזרים בהם נתקלתי כאן לאחרונה...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולסרוניס המרצדס S החדשה לא מפליאה בטכנולוגיות שלה ? מעניין מה העורך היה אומר על השוואה או ששמא עשיתם השוואה ולא יצא לי לקרוא ? כי נראה שהן מכוונות אחת נגד השניה

בברכה יהודה

 

יהודה, לשאלתך - לא, המרצדס S החדשה לא מפליאה בטכנולוגיה שלה, כי ממרצדס אתה מצפה לזה. מה שאתה לא מצפה, זה שלקסוס תבוא אאוט אוף דה בלו ותנצח את מרצדס בטכנולוגיה אפילו יותר מרשימה. לכן, העורך לא היה מופתע לדעת שה-S מאוד משוכללת, אבל בהחלט התפעל מכמות הטכנולוגיה שב-LS, שמתחרה בהצלחה ב-S ואפילו עולה עליה בחלק מהמקרים. מספר דוגמאות: תיבה אוטומטית בת 8 הילוכים (למרצדס "רק" 7), מערכת חשמלית לתזמון שסתומים משתנה (לראשונה בעולם), שני סוגי מזרקים לכל צילינדר, מקדם גרר של 0.26 (הטוב בקבוצה), הגה אקטיבי עם מנוע חשמלי שמאפשר לו לנוע בעצמו לתיקון החלקות וסטייה מנתיב (בעזרת מערכת ששומרת על הנתיב), מערכת לחנייה עצמית (!), בקרת שיוט אקטיבית מונחית ראדאר, בקרת אקלים ארבע אזורית, מערכות בטיחות להקטנת הפגיעה בנוסעים, 12 כריות אוויר ועוד ועוד...

 

אטסוטופסק - אני לא יודע מי אתה, אבל אני כן יודע שאתה ממש מעצבן, וחסר כל ידע לגבות את ההצהרות שלך. אני כבר חשבתי שסגרנו את הפינה הזאת לפני אי-אילו הודעות, והנה אתה פותח את זה מחדש עם מקבץ שטויות נוסף.

 

טל שביט (שגם אני לא הייתי יוצא נגדו במלחמת עובדות מוטוריות, כי בעוד שכולנו גולשים באתרי פורנו באמצע הלילה, הוא גולש באתרי יצרנים ומגלה תגליות מדהימות כמו שב-1925 דודג' נמכרה ב-146 מיליון דולר, ושהיא הייתה הראשונה לשים ברגי פיליפס בשוונצות של השטנגות של ההילוכים. טוב, את השני המצאתי, אבל זה יכול להיות נכון באותה מידה), כתב לך עובדות, ואתה התחמקת באופן מביך ביותר.

הוא אמר שלקסוס RX מוכרת יותר מהמתחרות, ואתה כתבת "בארה"ב" במין תחושת ניצחון - קשקשן, זה בגלל שלקסוס תוקפת חזק את השוק האמריקאי ולא את שאר העולם. נו, איך זה משרת את המטרות שלך?

טל כתב לך שאת התיבות הידניות קונה פורשה מאייסין - ואתה שואל אותו אם הוא מכיר יצרן שמייצר את כל החלקים לבד - מה הקשר? הנה, קיבלת הוכחה לעליונות היפנים בתיבות הילוכים, ואתה מתחמק.

טל כותב לך שהונדה ייצרה מנועים כאלו וכאלו לפני כל האחרים - ואתה כותב שב.מ.וו מתמחה בהם אפילו יותר. ואו, איך ניפצת את הטענה שלו.

טל כותב לך שפריוס מנצחת בטכנולוגיה היברידית כל יצרן אחר, ואתה מקשקש על פרארי ולמבורגיני (מה הקשר?) ועוד טועה באופן מביך כשאתה כותב שהן מנצחות את כל המתחרות היפניות שלהן (הן לא - פשוט כי אין להם מתחרות יפניות, כי היפנים לא מייצרים מכוניות בשוק הזה).

 

ואחרי שהוא מפריך את טענותיך בקשר לאמריקאיות, אתה אומר "אוקיי, אז עזוב אמריקאיות". באמת כל הכבוד.

 

וגולת הכותרת - המשפט האחרון שלך באותה הודעה. "ככה זה כשחיים בתוך בועה ולא מחדשים כלום לאף אחד". חבל רק שאתה לא יכול להבין את מה שמצחיק אותי במשפט הזה, וגם את רבים מגולשי הפורום שיודעים מי זה טל שביט.

 

נ.ב - אתה מוזמן למצוא לי רכב היברידי של רנו שמתחרה בפריוס. בהצלחה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד השרשורים היותר-מוזרים בהם נתקלתי כאן לאחרונה...

 

טל

 

הערה זו מתחזקת לאור השאלה של "חולה הגה"

מה זה בדיוק "רכב ספורט ברמה של קבריולט" (אגב ה T בסוף לא מבוטא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני לא הבנתי מה זה רכב ספורט ברמה של קבריולט.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל מסתבר שיש להם רכב היברידי שמפסיד לפרארי בביצועים. מזל שהוא עדיף בצריכת דלק, אחרת באמת היה אפשר להספיד את אימפריית ארץ השמש העולה. :screwy:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמריקאים קונים טויוטה והונדה מאותה סיבה שישראלים קונים מזדה וסוברו.

זה מה שלימדו אותם,זה מה שהם קונים.

1.מי בדיוק הם אלה ש"לימדו" אותם? אם כבר, מה שהאמריקאים סופגים זה Buy American. פטריוטיות עובדת שם חזק מאד.

אין סיבה אחרת.

2.אין סיבה? אולי, למשל, שהמכוניות היפניות מתקלקלות הרבה פחות? בדוק את סקרי שביעות הרצון והאמינות בארה"ב ב-10 השנים האחרונות. מה, טויוטה והונדה משלמות ל-JD Power יותר מפורד ו-GM? למה לעזאזל שהאמריקני הממוצע יעדיף פורד טאורוס על פני אקורד או קאמרי?

למה לרנו יש בעיות אמינות בזמן שניסן זהה מכנית הוא רכב אמין?

3.ממתי רנו וניסאן זהות מכנית? יש ביניהם שותפות (Alliance), חלק מהרכיבים משותפים, זה הכל. אפילו אם אלו היו אותן מכוניות, האם לדעתך ייצור ביפן (למשל) וייצור בצרפת מניב את אותה האיכות של המוצר הסופי? האם ייצור באנגליה בשיטות יפניות ותחת ניהול יפני שווה-ערך לייצור בצרפת תחת שיטות וניהול צרפתיות?

 

למה אמריקאים קונים רכבים היברידים ולא קונים דיזל?

כי זה מה שלימדו אותם. 4.לא, כי ברמת ההכנסה מצד אחד ומחירי הדלק מצד שני, לא היתה להם הצדקה ללכת לכיוון של חסכון בדלק. לכן גם כמות טנדרי-הענק וה-SUV-ים הכבדים היא ללא אח ורע בעולם. חלק גדול מהצרות הנוכחיות של היצרניות האמריקניות נובע מעליית מחירי הדלק והירידה הדרמטית בקניית אותם רכבי-ענק כבדים וזללנים.

אם כל ה"ג'יפים" והטנדרים ימכרו בארה"ב עם מנועי דיזל כמו באירופה,צריכת הדלק בארה"ב תרד לחצי(אני קצת מגזים).

אם טויוטה היו חושבים שאפשר למכור לאמריקאים רכבי דיזל הם היו מוציאים רכבים היברידים דיזל הרבה יותר חסכוניים מהפריוס.

 

אחד השרשורים היותר-מוזרים בהם נתקלתי כאן לאחרונה...

 

טל

 

תגובות לתגובות:

1.שכחת את הטבלה שהם קונים יותר יפנייות?

2.נוגד את מה שאמרת קודם.אם אני זוכר נכון בגרמניה לפי סקר דעת קהל יונדאי במקומות הרשונים.

אם לקוח קונה יונדאי בזול ולא מצפה ליותר מדי ולוקח את הרכב 10 פעמים בשנה למוסך הוא מרוצה ממה שהוא קנה.

אם הוא קונה שברולט ולוקח את האוטו 10 פעמים למוסך הוא אומר שזה חרא של אוטו.

3.רנו\ניסן הגרסאות האירופאית עושות שימוש באותם פלטפורמות ,מנועים,קויי יצור...

4.אתה נוגד את הסיבה שקונים רכבים הייברד.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...