Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006


LotusElise
שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אי אפשר להתווכח איתך, כי אתה פשוט לא מדבר לעניין. ובכל מקרה:

 

1. חילקת את עולם הרכב אבל שכחת המון קטגוריות נכון ,אין לי כוח להכנס לכול קטגוריה , אתה מוזמן להרכיב . ובכל זאת אתייחס למה שכתבת - היפנים לא מתחרים במכוניות על כיוון שזה לא מעניין אותם מספיק זה היה מאוד מעניין אותם אם הם היו מצליחים למכור מכוניות בתחום הזה אבל זהו - שלא .. הם יודעים שיהיה קשה מאוד להתחרות בפרארי ולמבורגיני על אהדת הקהל או יותר נכון בלתי אפשרי והם מעדיפים השקעות בטוחות שפונות לקהל הרחב מכוניות "עם" פשוטות - מסכים .. יש עוד הרבה סיבות מדוע הם לא מתחרים במכוניות העל האירופאיות, אבל זה בוודאי לא כי הם לא מסוגלים הם לא מסוגלים ברמה של האירופאים נקודה .. מאותה הסיבה הם לא מתחרים ברולס-רויס רויס רויס ? דיי , צא מזה -אי אפשר להתחרות ברויס רויס ולמזלך הרע רויס רויס היא לא יפאנית , אבל בהחלט כן בב.מ.וו ומרצדס ובכול זאת ב.מ.וו מוכרת פי 2 סדרה 7 מאשר כול לקסוס שהיא ., ותתפלא - בהצלחה גדולה (אצל טויוטה, לפחות).

בקטגוריית מכוניות הספורט ליפנים יש היצע לא קטן שמתחרה בהצלחה באירופאיות בכל הרמות תביא לי שם של מכונית שמתחרה ב M6 , אסטון מרטין למינהם , מזראטי , פורשה 911 (שהיא ממש לא מכונית על אלה מכונית ספורט ) וכו', גם ביכולות וגם במכירות אנחנו לא מדברים על מכירות , למכור משהו ב 100K לא נקרה להוביל על משהו שנמכר ב 500K ואנחנו מדברים כרגע על האיכות , איפה האיכות של היפאנים בקטגורית הספורט ?. ברור כי בשווקים אירופאיים ואמריקאיים יש נטייה לפנות יותר לתוצרת מקומית, אך במבט כלל עולמי אין ליפנים במה להתבייש אתה שוב מדבר על מכירות , אתה פרופסור , צריך להוריד בפניך את הקובע אתה הראשון שגילית שטויוטה מספר 2 בעולם ותהפוך למספר 1 במכירות , אז ברצינות - אנחנו יודעים שטויוטה מוכרת הרבה , השאלה מה היא מוכרת .. ולפני שאתה מקשקש כדאי שתדע שנהגתי לא פעם על ספורטיביות יפניות ואירופאיות כן אבל לא הייתי משחרר הצהרות על מכוניות ספורט אירופאיות אחריי שנהגת אוליי על 206 - מה ? או שנהגת על M6 ?, כך שאני יכול להביע דעה על איכויותיהן גם ממקור ראשון, מה שאני בספק שאתה יכול לעשות, לאור הידע ה"נרחב" שלך בהן.

בקשר למשפחתיות - ממש חוכמה גדולה לשים את הפאסאט וב.מ.וו 3 באותה קטגוריה עם קורולה ולאנסר אז תביא לי יפאניות שמשתוות ל סדרה 5 ,אודי A6 ומרצדס C קלאס - בקטגוריה שלהם .. בבקשה, תהיה רציני. אני מאוד רציני .

 

2. אתה ממש מעצבן - אתה מחליט בשבילי איזו מכונית הייתי מעדיף? אם אני כותב שיכול מאוד להיות שאעדיף S2000 על Z4, לזה בדיוק אני מתכוון.במילים הכול יכול להיות .

 

3. לקסוס נראית כמו המתחרות כי זה מה שמוכר - אנשים רוצים לראות משהו שנראה מרשים כמו מרצדס, אז לקסוס נותנת להם משהו שנראה כמו מרצדס. בארצות הברית לקסוס מוכרת יותר מכוניות מב.מ.וו. בשביל מותג שנכנס לארה"ב רק לפני 15 שנה זה הישג מדהים. ב.מ.וו ומרצדס מוכרות כ-1.3 מיליון מכוניות ברחבי העולם כל שנה, לקסוס חצי מיליון. שוב - בשביל מותג כל כך צעיר זה הישג אדיר. באירופה ללקסוס יהיה יותר קשה כי היא נכנסת אליה רק בזמן האחרון, אבל סמוך על טויוטה, וזכור שגם בארה"ב היא התחילה חלש. מה שלא יהיה לקסוס בחיים לא ישתוו לא למרצדס לא לב.מ.וו ולא לאודי .

יש כאן מישהו שהיה לוקח לקסוס במקום סדרה 7 / S קלאס ?

 

4. מאיפה אני יודע שהיפנים מציעים את אותה האיכות? צא ונהג על לקסוס IS מול ב.מ.וו סדרה 3. צא ונהג על לקסוס LS מול סדרה 7 או S. יודע מה, יותר טוב - פשוט קרא כתבות השוואתיות ומבחני דרכים. יש לא מעט ברשת.בסדר

 

5. תפסיק להכניס לי מילים לפה - לא כתבתי שהיפנים מקדימים את כולם בטכנולוגיה. גם לא כתבתי שהם מקום ראשון בהכל. מה שהם כן עושים זה מכוניות איכותיות שמתחרות בהצלחה בתוצרת מקבילה גם מבחינת האיכות וגם מבחינת מכירות.

 

 

נקודה אחרונה לסיום - אתה חוזר וטוען שליפנים אין אף "מספר 1" בשום קטגוריה. ואני שואל - לפי אילו קריטריונים? מכירות? יש להם.מאוד חכם איכות כוללת? יש להם מתחרות מרשימות לא מעטות. אני ובטח שגם אתה לא יודעים לסדר את המכוניות מכל קטגוריה בסדר עולה או יורד של איכות, ולקבוע באופן מדויק וסופי מי עדיפה על מי.

 

אז אני שוב אסביר את מה שאני מנסה להגיד לך כבר יומיים , שים לב לכול מילה שלי :

ב.מ.וו M6 , מרצדס SLR מקלארן , אודי R8 , פורשה GT קאררה ,אסטון מרטין למינהם ,לוטוס למינהם , פרארי ,למבורגיני , מזראטי ,רויס רויס , מאייבך ,בוגאטי , אלפא רומאו ושחכתי עוד מלא

זה מהצד של האירופאים .

דודג' וויפר , שברולט קורבט , פורד מוסטאנג , פורד GT - זה מהצד של האמריקאים .

____ ____ ________ _______ _____ ______ ______ ____ ____ ____ זה מהצד של היפאנים .

אני מקווה שתוכל למלות את הקווים האלה בשמות כדיי "לדפוק לי גוש " אבל אני לא מאמין שתצליח .

הנקודה שלי היא לא "מי מוכר יותר " אלה "מי הכי טוב"

והכי טובים אלה האירופאים .

יש להם את המכוניות הטובות בעולם בכול קטגוריה כמעט - מבחינת האיכות של הרכב שזה ביצועים , מראה , טכנולוגיה וכו' .

וזה כשמדובר על מכוניות בודדות , אני בטוח שאם תיהיה לכול אחד ממכם את הזכות לבחור איזה מכונית שהוא רוצה בעולם הסבירות הגבוהה ביותר שזו תיהיה מכונית מתוצרת אירופה , אחר כך אמריקאית ורק אז יפאנית - או שאני טועה ובו תקן אותי .

אדם נורמאלי היה בוחר פרארי , למבורגיני , אוליי פורשה , אוליי בוגאטי , יכול להיות גם דודג' וויפר או קורבט אוליי פורד GT

אבל לבחור מכול המכוניות בעולם הונדה S2000 ?

יש כאן מישה שהיה בוחר אותה ?

לא נראה לי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בקשר לאיבו, אם אתה לא מכיר לא אומר שלא קיים, אולי אתה חי בסטיגמה? והמבחן שאני דיברתי אליו היה דומה מאד למבחן שטופ גיר עשו, אבל לא מדובר על אותו מבחן, והאמת, אם אני זוכר נכון, במבחן שאני ראיתי ההבדל היו קטנים אף יותר!

 

לא התייחסתי לNSX בתור מכונית על, כי לדעתי היא לא היוותה תחרות למכוניות על מהרמה העליונה ביותר (אלא המטורפות וחסרות ההיגיון :)). היא היוותה תחרות לפרארי הזולות יותר (360) ודומותיה.

 

הסקייליין שאתה ידידי (או שלא? כי אתה ממש מעצבן עם ההתנשאות הזאת) לא מכיר היא אחד מהרכבים הטובים שיוצרו, לדעתי, ובקטגוריה שלה, 4X4 2.5 ליטר+טורבו אין שום רכב אירופאי ובטח לא אמריקאי שעושה את זה טוב יותר. והנה יש אחת חדשה בדרך.

אדוני היקר, תסביר לי איך אתה משווה פסאט וסדרה 3 וטויוטה קורולה? אתה בכלל יודע על מה אתה מדבר? אתה יודע איך נראות שתי המכוניות או שאתה רק רוצה פוזה?

את הקורולה RUNX אפשר להשוות לגולף הקודמת (כי היא מוחלפת). את הפאסאט שאתה כלכך אוהב אפשר להשוות לאקורד או למאזדה 6 או לאוונסיס.

אתה הסדרה 5 אפשר להשוות ללקסוס (שבדגמיה אני לא בקיע) או להונדה לג'נד או לטויוטה קאמרי.

 

ברודסטרים אפשר להשוות Z4 לS2000, תחפש מבחני רכב בין ה2, אני דיי בטוח שהS2000 זוכה בכל אחד.

 

אגב לקחת רולס רויס (ולא רויס רויס כמו שמר מומחה חושב) ולהשוות אותה ללקסוס זו לא חוכמה. כמו שאמרתי, המאייבך והרולס הן מכוניות מקטגוריה שליפנים פשוט אין. הם לא מייצרים מכוניות כאלה.

אלו מכוניות אקסקלוסיביות בהזמנה אישית עד רמת הבורג.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוגיקה שלך טעונה שיפור - היפנים לא מנסים למכור מכוניות על, לכן הם לא מצליחים. לא להפך.

 

ב.מ.וו לא מוכרת יותר מלקסוס בארה"ב, להפך. באירופה, כמו שכתבתי - תן ליפנים קצת זמן. אמירות מטופשות כמו "לקסוס בחיים לא יהיו כמו ב.מ.וו ומרצדס" - אין להן כל אחיזה במציאות והן אינן מגיעות בצירוף עם כל הוכחה מצידך.

 

למרות שאתה מהטיפוסים האלו שאי אפשר להתווכח איתם, כי הם פשוט חסרי הגיון, אני אפנק אותך בכמה דוגמאות ליפניות ספורטיביות מרשימות ביותר: הונדה S2000, מאזדה RX8, ניסאן 350Z, מיצובישי EVO, סובארו אימפרזה STI, הונדה NSX, ניסאן סקייליין. לרבות מאלו אין מה להתבייש מול פורשה וחברותיה.

שים לב- בכל פלח שוק של מכוניות ספורטיביות בו היפנים מתחרים, הם לא נמצאים בעמדת נחיתות. מול יצרני מכוניות העל הם לא מתחרים, לכן אין כאן פשוט בסיס להשוואה.

 

מעבר לכך - גם במכוניות עממיות כמעט בכל פלח שוק יש ליפנים אופציה איכותית בהחלט (מה שלא היה להם עד לפני כעשר שנים, בתקופה בה אתה חי כנראה).

 

אתה מעדיף לזרוק סיסמאות במקום להתעמק בעובדות. והעובדות מספרות כי היפנים נמצאים ראש לראש מול הטובים שביצרנים האירופאיים בכל הקשור לאיכות, טכנולוגיה ותמורה. אתה כנראה נהגת פעם בסוזוקי אלטו ומאז אתה תקוע בשנות התשעים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטיביות מרשימות ביותר: הונדה S2000, מאזדה RX8, ניסאן 350Z, מיצובישי EVO, סובארו אימפרזה STI, הונדה NSX, ניסאן סקייליין. לרבות מאלו אין מה להתבייש מול פורשה וחברותיה.

 

ורק בגלל זה אני גומר את הויכוח בינינו .

משפט השנה מבחינתי ללא ספק .

ובכול זאת , מבלי להתיחס ליפאניות , אירופאיות או אמריקאיות שכול אחד יתן את רכב חלומותיו .

אתה חושב שמישהו יאמר שם של רכב יפאני ? - אוליי רק לשם הויכוח כדיי לעשות רוח ולהתחנף אליך או לא יודע מה .

שוב - הרכבים הטובים בעולם הם לא יפאנים וזאת עובדה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק בגלל זה אני גומר את הויכוח בינינו .

משפט השנה מבחינתי ללא ספק .

 

וזה מוכיח לי שמעולם לא נהגת על אף אחת מאלו, שלא לדבר על פורשה. לפעמים הניסיון מדבר, אתה יודע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה מוכיח לי שמעולם לא נהגת על אף אחת מאלו, שלא לדבר על פורשה. לפעמים הניסיון מדבר, אתה יודע.

 

בטח , אתה נהגת על פורשה (שנת 30 וגם זה בסימן שאלה ) וגם על כול אחת מאלו , אה שחכתי , אתה גם "נהגת" ב F16 , אתה טייס , למה לא אמרת , זה מסביר הכול .

בעצם , למה טייס - אסטרונאוט !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע אתה הזוי ברמה.

רוני הוא במקרה כתב במגזין ואכן נהג על רוב אם לא כל המכוניות שברשימה כולל כמה נציגות מבית פורשה.

קרעת אותי! :lol: :lol: :lol:

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני שוב אסביר את מה שאני מנסה להגיד לך כבר יומיים , שים לב לכול מילה שלי :

 

ב.מ.וו M6 , מרצדס SLR מקלארן , אודי R8 , פורשה GT קאררה ,אסטון מרטין למינהם ,לוטוס למינהם , פרארי ,למבורגיני , מזראטי ,רויס רויס , מאייבך ,בוגאטי , אלפא רומאו ושחכתי עוד מלא

זה מהצד של האירופאים .

 

דודג' וויפר , שברולט קורבט , פורד מוסטאנג , פורד GT - זה מהצד של האמריקאים .

 

____ ____ ________ _______ _____ ______ ______ ____ ____ ____ זה מהצד של היפאנים .

 

אני מקווה שתוכל למלות את הקווים האלה בשמות כדיי "לדפוק לי גוש " אבל אני לא מאמין שתצליח .

 

הנקודה שלי היא לא "מי מוכר יותר " אלה "מי הכי טוב"

והכי טובים אלה האירופאים .

יש להם את המכוניות הטובות בעולם בכול קטגוריה כמעט - מבחינת האיכות של הרכב שזה ביצועים , מראה , טכנולוגיה וכו' .

וזה כשמדובר על מכוניות בודדות , אני בטוח שאם תיהיה לכול אחד ממכם את הזכות לבחור איזה מכונית שהוא רוצה בעולם הסבירות הגבוהה ביותר שזו תיהיה מכונית מתוצרת אירופה , אחר כך אמריקאית ורק אז יפאנית - או שאני טועה ובו תקן אותי .

אדם נורמאלי היה בוחר פרארי , למבורגיני , אוליי פורשה , אוליי בוגאטי , יכול להיות גם דודג' וויפר או קורבט אוליי פורד GT

אבל לבחור מכול המכוניות בעולם הונדה S2000 ?

יש כאן מישה שהיה בוחר אותה ?

 

לא נראה לי .

 

 

 

 

בחורצ'יק אתה נראה לי מה זה טועה.

 

היפנים לא נכנסים לשווקים האלה לא בגלל שהם לא יכולים , אלא בגלל שהם לא רוצים .

הרווח משוק מכוניות העל הוא מאוד מצומצם ועלות הייצור של מכונית על והפיתוח שלה הוא מאוד יקר.בקיצור לא הכי מומלץ.

 

אם הם מייצרים מכוניות ספורט אז זה מכוניות שעלות הפיתוח שלהם יותר זולה ואפשר גם ליראות מהם קצת רווחים כמו :sti,evo,miata וכו כו שנמכרות יפה מאוד .אל תשכח ששוק הרכב זה עסק לכל דבר ואפשר גם להפסיד על שטויות שעושים.

 

אם הם יראו שאפשר להוציא מהענף הזה קצת רווחים אז תאמין לי שהם יכנסו לזה ובגדול.

כמו בשנות השמונים שהם המצאו חברות כמו לקסוס אקורה ואינפינטי בשביל להכנס לשוק רכבי היוקרה/סלון בארה"ב אז גם פה הם יכולים להכנס ולהצליח.

 

חוץ מיזה שמעת בכלל על הסקיליין החדשה?

על ה nsx העתידית?

או על מכונית העל שלקסוס הציגה בתור קונספט ואולי תיוצר?

 

כדי לעשות שעורי בית.

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא התייחסתי לNSX בתור מכונית על, כי לדעתי היא לא היוותה תחרות למכוניות על מהרמה העליונה ביותר (אלא המטורפות וחסרות ההיגיון :)). היא היוותה תחרות לפרארי הזולות יותר (360) ודומותיה.

 

אתה הסדרה 5 אפשר להשוות ללקסוס (שבדגמיה אני לא בקיע) או להונדה לג'נד או לטויוטה קאמרי.

 

 

ה-NSX הייתה שייכת בהחלט למועדון העל, היא פשוט לא הצליחה

היא הייתה אמורה לנסות להתמודד מול הדיאבלו ושות', זה שהיא לא הצליחה זה עניין אחר

 

ד"א שמת לב לניגודיות אצלך? סדרה 5 שמתחילה מ-380K, לג'נד שמתחילה מ-500K (פחות מנה פלאפל), והקאמרי שמתחילה מ-200K, אם כבר לקסוס אז זאת תהיה ה-IS עם מחיר התחלתי של כמעט 300K שמתחרה בסדרה 3 או ה-GS עם מחיר התחלתי של 500K שמתחרה בסדרה 5.

 

שלא תבין לא נכון, אני מסכים איתך (ובערך כמעט עם כולם פה חוץ מהבחור עם הניק המוזר (ואני אומר את זה כן?)

אבל האי-דיוקים מפריעים לי, מסיבה פשוטה אחת, אנשים שיראו אי דיוקים כאלה יגידו שאולי יש גם טעויות יותר גדולות, כמו למשל שאולי ליפנים אין באמת מה להציע.

 

אז אני שוב אסביר את מה שאני מנסה להגיד לך כבר יומיים , שים לב לכול מילה שלי :

 

ב.מ.וו M6 , מרצדס SLR מקלארן , אודי R8 , פורשה GT קאררה ,אסטון מרטין למינהם ,לוטוס למינהם , פרארי ,למבורגיני , מזראטי ,רויס רויס , מאייבך ,בוגאטי , אלפא רומאו ושחכתי עוד מלא

זה מהצד של האירופאים .

 

דודג' וויפר , שברולט קורבט , פורד מוסטאנג , פורד GT - זה מהצד של האמריקאים .

 

____ ____ ________ _______ _____ ______ ______ ____ ____ ____ זה מהצד של היפאנים .

 

אני מקווה שתוכל למלות את הקווים האלה בשמות כדיי "לדפוק לי גוש " אבל אני לא מאמין שתצליח .

 

הנקודה שלי היא לא "מי מוכר יותר " אלה "מי הכי טוב"

והכי טובים אלה האירופאים .

יש להם את המכוניות הטובות בעולם בכול קטגוריה כמעט - מבחינת האיכות של הרכב שזה ביצועים , מראה , טכנולוגיה וכו' .

וזה כשמדובר על מכוניות בודדות , אני בטוח שאם תיהיה לכול אחד ממכם את הזכות לבחור איזה מכונית שהוא רוצה בעולם הסבירות הגבוהה ביותר שזו תיהיה מכונית מתוצרת אירופה , אחר כך אמריקאית ורק אז יפאנית - או שאני טועה ובו תקן אותי .

אדם נורמאלי היה בוחר פרארי , למבורגיני , אוליי פורשה , אוליי בוגאטי , יכול להיות גם דודג' וויפר או קורבט אוליי פורד GT

אבל לבחור מכול המכוניות בעולם הונדה S2000 ?

יש כאן מישה שהיה בוחר אותה ?

 

לא נראה לי .

 

 

 

מאיזו בחינה לעזאזל אתה משווה את כל המכוניות האלה?

יש לאירופאים לדוגמה משהו שיתחרה ב-Ford GT? אולי, אבל מאיזו בחינה אתה מסתכל? כוחות סוס? מהירות מקסימלית? תאוצה ל-100? תאוצה ל-160? רבע מייל? Bang for the buck? זמן הקפה בנורבוגרינג?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

m3 extreme :D (h4x0r(

כתבתי שאני לא בקיע במיוחד בדגמים של לקסוס.

ואולי טעיתי בהשווה של הלג'נד, מול מי היא עומדת? סדרה 5\7?

אבל הפסאט והקאמרי הן באותה קטגוריה לא?

 

מצטער על האי דיוקים. הייתי נורא עייף והתעצלתי לבדוק את עצמי.

אגב תג מחיר הוא המדד היחיד להשוואה, אני משווה מכוניות על פי המרכב והגודל, אם אחת זולה יותר - זה היתרון שלה.

הרי אתה לא תשווה לימוזינה סינית לסדרה 1. אתה תשווה אותה ללימוזינה אחרת, זה ששהיא תתפרק לפני שתגיע למבחן זה החיסרון שלה, אבל המחיר הוא היתרון שלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 עיוורים הולכים ברחוב ופתאום נתקלים בפיל.

אחד תופס בזנב ואומר:"פיל זה כמו חבל כביסה".

שני מלטף את הבטן ואומר:" פיל זה בכלל קיר גדול".

השלישי ממשש את הרגל ואומר:" יא מפגרים, פיל זה בכלל עמוד חשמל!".

זה מה שהדיון הזה מזכיר לי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-NSX הייתה שייכת בהחלט למועדון העל, היא פשוט לא הצליחה

היא הייתה אמורה לנסות להתמודד מול הדיאבלו ושות', זה שהיא לא הצליחה זה עניין אחר

ה-NSX מעולם לא כוונה לשוק של הדיאבלו, היא הלכה קטגוריה אחת מתחת, לאיפה שהגייארדו שייכת כיום (והמורצ'ילאגו היא אכן יורשת הדיאבלו), תחרות ישירה לפרארי 348 של אז ול-993 של פורשה.

אחת הבעיות היותר גדולות של ה-NSX היא שביפן של אותם הימים הייתה עדיין ההגבלה (שהוסרה אגב ממש לא מזמן) על כמות הכוח שהמנוע ייצר - עד 276 כ"ס אם אני זוכר נכון.

בעוד המתחרות על השוק הגיעו עם יחידות כוח שכבר נשקו לקו ה-300 כ"ס ואף עברו אותו, ה-NSX נמכרה עם 276 כ"ס על ליומה האחרון.

 

אני ממש לא יודע מאיפה שאבתם את הנתונים על אי הצלחתה של ה-NSX לכאורה, אני מבטיח לכם שרואים פה הרבה יותר NSXים על הכביש מפרארי 348.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, לצערי עלי לתקן אותך. לא יצא לי לנהוג על RX8, NSX וסקייליין (ואת ההזדמנות לנהוג על S2000 פספסתי לצערי, אבל אני מכיר מספיק אנשים שנהגו עליה). ובכל זאת, אני בטוח שאתה יכול להשלים את החסר :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...