Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006


LotusElise
שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לוטוסאליז. לא קונים הייבריד כדי לחסוך בדלק. במצב כזה עדיף דיזל.

קונים הייבריד כדי לא לזהם (כןכן יש אנשים כאלה), או כדי לקבל כניסה חינם ללונדון למשל.

אני דיי בטוח שמי שהיה רוצה לחסוך היה קונה משהו עם דיזל של ואג או PSA ומקבל את אותה צריכת הדלק כמו הפריוס.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם תראה עמודים קודמים תבין שהויכוח הזה נסגר .

הרגיז אותי שהגיע פרופסור בשם טל ו"גילה" לנו דברים חדשים .

 

 

 

 

 

.

 

האמת שעד עכשיו לא היה לי רצון (סחטיין רוני על הסבלנות) להתחיל להתוכח איתך מכיוון שעד המשפט הזה חשבתי שאתה סתם מאלו שפשוט אוהבים להתווכח (אני מניח שאני לא הראשון שאומר לך את זה) מבלי לדעת מה קורה בעולם האמיתי (הרי אתה לא באמת נסעת על המכוניות שאתה מדבר).

המשפט האחרון, בהקשר של טל שביט, רק גורם לי להבין שכנראה אתה פשוט לא מבין ומתוך זה אתה זורק סתם סיסמאות. אני לא הולך לתאר לך מיהו טל שביט ומה זכויתיו בעולם המוטרי הישראלי (זה אם הוא ירצה יעשה בעצמו). הצעה אחת לי, לך לסוכנות בלוקבסטר הקרובה לביתך ותחזיר את הסרט שבו אתה חיי.

 

נ.ב אני ממש לא מכיר את טל באופן אישי, פשוט המשפט הזה היה יותר מידי בשבילי.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה זו מתחזקת לאור השאלה של "חולה הגה"

מה זה בדיוק "רכב ספורט ברמה של קבריולט" (אגב ה T בסוף לא מבוטא)

 

דבר ראשון זה חוולה רכב דבר שני תסביר לי מה לא ברור לך בשאלה אתה וכל החברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חולה רכב - לגרסאות הרגילות של הקורבט אני חושב שיש ליפנים מתחרות - אולי 350Z? לגרסאת הZ06 - לא כי שוב, זה שוק שהם לא נכנסים אליו.

בכל מה שקשור למכוניות ספורטיביות היפנים פונים יותר לכיוון הTUNING והAFTER MARKET (השיפורים) בגלל זה אתה רואה מכוניות עם טורבואים בגודל מנוע של 747 על בלוק מנוע מקורי כמעט (קצת הקצנתי, אבל ממש קצת) כמו הסיוויק, סופרה, אינטגרה, סקייליין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק,פשוט קשה לתפקד עם תינוק חדש בבית הכוונה היתה לקורבט

מכיוון שלא נהגתי עליה בעצמי, אני יכול לומר לך שלפי פיפט גיר וטופ גיר, ה-ZO6 היא מכונת מסלול מדהימה.

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=KDGK&pn6Vq=E

http://www.youtube.com/watch?v=sp6VQpG8CRE

http://www.youtube.com/watch?v=G9bByWD4Oxs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

shellcase כתב:

atsutupsk

אלא לא שווקים רווחיים כלכך (בדיוק כמו מכוניות העל) לא ?! לך תבדוק מה קורה עם פרארי , היא עולה ברווחים כול שנה בשנים האחרונות,

שניכם לא מדייקים ולמעשה טועים בגדול דבר ראשון איך אתה רושם ששוק מכוניות העל אינו שוק רווחי כאשר פורשה היא יצרנית הרכבים הכי רווחית בעולם .

דבר שני פיאט שהיא בעלת הבית של פרארי אינה מפרסמת דוחות רווח לחטיבות שלה ולמעשה פיאט כמעט ופשטה רגל והיא עדיין בחובות אדירים ורק הגרנדה פונטו שומרת לה על תזרים מזומנים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורשה היא הבעלים של קונצרן פולקסוואגן, כלומר לפורשה יש חלק מהרווחים של אודי למבורגיני ושאר ירקות.

מעבר לזה, פורשה מייצר מכוניות על "עממיות" יחסית. להבדיל מפאגני זונדה למשל.

לא אמרתי שהשוק הוא לא רווחי כלל. אבל הרבה יותר רווחי לייצר טויוטה קורולה במיליונים מאשר לייצר פרארי אנזו בעשרות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שלא נהגתי עליה בעצמי, אני יכול לומר לך שלפי פיפט גיר וטופ גיר, ה-ZO6 היא מכונת מסלול מדהימה.נכון אבל אי אפשר לחיות איתה , משמע שאתה תשלם סכום הגון של כסף , ובכול הזמנים שלא תהיה במסלול תחיה עם רמת חיים של משהו פחות מפונטו שנת 88 . לא מה שהייתי קורה לו מכונית ספורט .

ועכשיו בואו ונגיד את זה פשוט . זה שסרוניס הסכים שהבוקסטר עולה על הS2000 בנושא אבל גם עולה יותר כסף , וזה שהקורבט עולה פחות מספורט פשוט של פרארי אבל טובה ממנה במסלול , אומר רק דבר אחד = אי יכולת ליצור מכשיר הומוגני .

מכונית מעצם טיבעה צריכה לעמוד בהמון פשרות , אי אפשר לעשות מכונית ספורט בלי שהיא תהיה קשיחה , ומאידך קשיחות = חוסר יכולת לחיות במכונית מחוץ למסלול

היכולת של יצרן ליצור את התערובת הנכונה של יכולת לחיות ויכולת מסלול מפריד בין הטובים לבין הרוצים להיראות טובים .

ואם תגידו שזה קשור למחיר אז נכון , אבל כמו שהפתגם המפורסם אומר אם אתה שואל כמה זה זה לא בשבילך , אז אם אתה לא יכול להרשות לעצמך משהו אמיתי אל תקנה חיקוי מזוייף

ובניתיים בזה לפחות החיקוי המזוייף נמצא אצל היפנים והאמריקאים

בברכה יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה, אתה מסכים איתי שמי שמחזיק Z06 יכול להרשות לעצמו איזה C5 לנוחות?\

 

מכונית ספורט היא מכונית ספורט, תפקידה הוא "לתת בראש" על המסלול (גם מסלול דראג נחשב לחלק מהרכבים) כאשר הכוונה היא גם לשעון וגם לאדרנלין ולהנאה.

זה שהיא תהיה לא נוחה על כבישי ישראל (אגב רק פה אתה נוסע בכביש חדש בן שבועיים ומקפץ) לא מוריד מערכה כרכב.

רוצה ביצועים? תתפשר על נוחות, רוצה גם וגם? נסה M5 עם איזה מרצדס עם מתלה אוויר:D

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובות לתגובות:

האמריקאים קונים טויוטה והונדה מאותה סיבה שישראלים קונים מזדה וסוברו.

זה מה שלימדו אותם,זה מה שהם קונים.

1.מי בדיוק הם אלה ש"לימדו" אותם? אם כבר, מה שהאמריקאים סופגים זה Buy American. פטריוטיות עובדת שם חזק מאד.

אין סיבה אחרת.

2.אין סיבה? אולי, למשל, שהמכוניות היפניות מתקלקלות הרבה פחות? בדוק את סקרי שביעות הרצון והאמינות בארה"ב ב-10 השנים האחרונות. מה, טויוטה והונדה משלמות ל-JD Power יותר מפורד ו-GM? למה לעזאזל שהאמריקני הממוצע יעדיף פורד טאורוס על פני אקורד או קאמרי?

למה לרנו יש בעיות אמינות בזמן שניסן זהה מכנית הוא רכב אמין?

3.ממתי רנו וניסאן זהות מכנית? יש ביניהם שותפות (Alliance), חלק מהרכיבים משותפים, זה הכל. אפילו אם אלו היו אותן מכוניות, האם לדעתך ייצור ביפן (למשל) וייצור בצרפת מניב את אותה האיכות של המוצר הסופי? האם ייצור באנגליה בשיטות יפניות ותחת ניהול יפני שווה-ערך לייצור בצרפת תחת שיטות וניהול צרפתיות?

 

למה אמריקאים קונים רכבים היברידים ולא קונים דיזל?

כי זה מה שלימדו אותם. 4.לא, כי ברמת ההכנסה מצד אחד ומחירי הדלק מצד שני, לא היתה להם הצדקה ללכת לכיוון של חסכון בדלק. לכן גם כמות טנדרי-הענק וה-SUV-ים הכבדים היא ללא אח ורע בעולם. חלק גדול מהצרות הנוכחיות של היצרניות האמריקניות נובע מעליית מחירי הדלק והירידה הדרמטית בקניית אותם רכבי-ענק כבדים וזללנים.

אם כל ה"ג'יפים" והטנדרים ימכרו בארה"ב עם מנועי דיזל כמו באירופה,צריכת הדלק בארה"ב תרד לחצי(אני קצת מגזים).

אם טויוטה היו חושבים שאפשר למכור לאמריקאים רכבי דיזל הם היו מוציאים רכבים היברידים דיזל הרבה יותר חסכוניים מהפריוס.

1.שכחת את הטבלה שהם קונים יותר יפנייות?

2.נוגד את מה שאמרת קודם.אם אני זוכר נכון בגרמניה לפי סקר דעת קהל יונדאי במקומות הרשונים.

אם לקוח קונה יונדאי בזול ולא מצפה ליותר מדי ולוקח את הרכב 10 פעמים בשנה למוסך הוא מרוצה ממה שהוא קנה.

אם הוא קונה שברולט ולוקח את האוטו 10 פעמים למוסך הוא אומר שזה חרא של אוטו.

3.רנו\ניסן הגרסאות האירופאית עושות שימוש באותם פלטפורמות ,מנועים,קויי יצור...

4.אתה נוגד את הסיבה שקונים רכבים הייברד.

1. איבדת אותי. איפה הקשר? מה אתה רוצה לומר? הסבר בבקשה.

2. איך נוגד? שוב, אתה לא כותב מספיק כדי שאבין אותך. לגבי גרמניה, ידוע לי על שני סקרים ב-2006. האחד - סקר שביעות רצון של JD Power. ארבעת הראשונים בו היו, לפי הסדר, טויוטה, הונדה, מאזדה וסובארו (שיווק לקסוס באירופה רק התחיל ב-2006, כך שהיא עדיין לא משתתפת בסקר). יונדאי היתה במקום 17 מ-28. הסקר השני היה של ADAC (המ.מ.ס.י של גרמניה, פחות או יותר), ושם הובאו נתוני קריאות-חילוץ לדגמים שונים. היונדאי היחידה שהופיעה באותו סקר היתה הגטץ, והיא דורגה אחרונה בקטגוריית סופרמיני. מה שמתקשר לטיעון שלך לגבי שביעות רצון מרכב זול, שנשמע הגיוני, אבל: א) אל תעשה את הקונים מטומטמים לגמרי. היום, כל מי שקונה טויוטה קורולה או הילקס - בכל העולם - מצפה שהיא תהיה אמינה בטירוף, ותקלות שאולי מתקבלות בסלחנות אצל סקודה, לצורך הענין, מן הסתם יוצרות אכזבה רבתי אצל מי שציפה מרכבו לאמינות מוחלטת. למרות זאת, טויוטה מככבת בסקרים כאלו. ב) בוא נניח שהלוגיקה שלך נכונה לגבי רכבי יוקרה: הלקוחות שמו הרבה כסף ומצפים למושלמות. הציפיות שלהם יותר גבוהות מאשר לגבי מותגים עממיים. מה זה אומר לדעתך על לקסוס, שמככבת באופן קבוע בסקרים הללו בארה"ב ובריטניה (שני שווקים בהם המותג הזה נמצא כבר מזה זמן)? ג) אם שמת לב, הזכרתי גם סקרי אמינות, לא רק שביעות רצון. מדובר במחקרים שסופרים תקלות בפועל, ללא קשר לשביעות-רצון סובייקטיבית. גם כאן מככבות בדרך כלל היפניות.

3. בוא נעשה סדר. בפעם המיליון: אותה פלטפורמה אין פירושה אותה מכונית. דוגמה קלסית: וולוו S40 ומאזדה3. במקרה המדובר, יש דגמים בודדים של ניסאן/רנו שמשתמשים בפלטפורמה משותפת - ולא תמצא זוג אחד שהוא בעל אותו בסיס-גלגלים, למשל. הם גם ממש לא מיוצרים באותם פסי-ייצור. הדגמים המדוברים של ניסאן - מיקרה ונוט - מיוצרים במפעל של ניסאן בבריטניה שקיים מאז שנות ה-80, ולא מיוצרת בו אפילו רנו אחת. דגמים אחרים של ניסאן בשוק האירופי בכלל לא קשורים לרנו: נאווארה ופאת'פיינדר. גם הם מיוצרים במפעל של ניסאן (בספרד), שלא מיוצרת בו אף רנו. ואגב: ניסאן הוא אחד המותגים היפנים בעל הדירוג היותר-נמוך בסקרי שביעות רצון ואמינות.

4. איך נוגד? הרי הסברתי את הירידה הגדולה ברכישת כלים גדולים וזללנים, מאותה סיבה בדיוק: מחירי הדלק עלו בצורה היסטרית, יש התחזקות במודעות לשימור הסביבה... כלי-רכב היברידיים הפכו ל-in בארצות הברית, מין הצהרה פופולרית על אחריות חברתית וסביבתית.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית ספורט היא מכונית ספורט, תפקידה הוא "לתת בראש" על המסלול (גם מסלול דראג נחשב לחלק מהרכבים) כאשר הכוונה היא גם לשעון וגם לאדרנלין ולהנאה.

הרוב המכריע של מכוניות-ספורט שנרכשות בעולם לא מיועדות לעלות על מסלול, ולא רואות מסלול בימי חייהן.

 

פורשה היא הבעלים של קונצרן פולקסוואגן, כלומר לפורשה יש חלק מהרווחים של אודי למבורגיני ושאר ירקות.

מעבר לזה, פורשה מייצר מכוניות על "עממיות" יחסית. להבדיל מפאגני זונדה למשל.

לא אמרתי שהשוק הוא לא רווחי כלל. אבל הרבה יותר רווחי לייצר טויוטה קורולה במיליונים מאשר לייצר פרארי אנזו בעשרות.

בוא לא נגזים: פורשה מחזיקה ב-30% מפולקסווגן. זה עדיין נתח ענק, שמביא לה הרבה כסף - אבל גם בלי זה פורשה היא כנראה היצרנית הכי רווחית בעולם. אתה צודק בהחלט בדבר אחד, אבל לא ניסחת את זה טוב: הרוב המכריע של תוצרת פורשה אינן מכוניות-על, אלא מכוניות ספורט (ורכבי-פנאי...). מכוניות ספורט טובות מאד, ללא ספק, אבל מעבר לקאררה GT שכבר לא מיוצרת, אלו שניתן להגדיר כ"מכוניות על" הן אולי ה-911 טורבו, וה-GT3/RS. רק אולי, כי גם הן לא מתקרבות לאקזוטיות, למפרט, למחיר ולנדירות של אנזו, קאררה GT, קוניגסג, זונדה ושות'.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון אז בכלל החלק הארי של הרווחים של פורשה מגיעים מהקאיין

 

טל אני זוכר נכון?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. סקר שביעות רצון של JD Power. ארבעת הראשונים בו היו, לפי הסדר, טויוטה, הונדה, מאזדה וסובארו הסקר השני היה של ADAC (המ.מ.ס.י של גרמניה, פחות או יותר), ושם הובאו נתוני קריאות-חילוץ לדגמים שונים. היונדאי היחידה שהופיעה באותו סקר היתה הגטץ

 

טל שלום,

עם כל הכבוד לסקרים האלה, אני מסתובב המון על כבישי גרמניה ומעולם לא ראיתי יונדאי גטץ ובקושי סובארו אחת בשבוע?

איך הם קפצו פתאום לסקרים האלה?

יכול להיות שתורת עיוותי הס(ש)קרים הישראלית הגיעה גם לגרמניה?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...