Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב ב 2006


LotusElise
שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לסיכום :

 

המכוניות האקזוטויות , הנחשבות היקרות והחזקות בעולם באים ממקום רחוק מאוד מיפאן , או שאני התבלבלתי ולמבורגיני היא חברה יפאנית .

 

ואו, אתה קשקשן.

 

אמנם ב.מ.וו לא נופלת מהונדה בעניין המנועים, אבל להזכירך הונדה לא ממש מתחרה בב.מ.וו, ובטח שלא ברולס-רויס. מעבר לכך - הויכוח החל מכך שאתה טענת שליפנים אין טכנולוגיה. הראו לך שאתה טועה - והנה אתה מסיט את הנושא לכיוון אחר. כל הכבוד.

 

באשר לאיכות ייצור - פרופסור, אתה לא הבנת בכלל את משמעות המושג. לא מדובר באיכות מרכיבים, תחושת יוקרה ופאר, אלא באיכות המוצר מבחינת עמידות, הרכבה, אמינות וכדומה. לצורך העניין יכול להיות שמרצדס מצפה את הדש-בורד שלה בעור תנין בעלות של 10000 דולר למ"ר, אבל אם היא מתקלקלת כל חודשיים והלקסוס לא, איכות הייצור בה נחותה.

בלי קשר, ללקסוס LS460 החדשה אין שום דבר להתבייש בו מול כל ב.מ.וו ומרצדס. מציע לך לקרוא כתבות עליה ולהחכים.

 

בקשר לפורד ומאזדה - אני לא יודע איך זה עובד בקונצרן פורד, אבל יכול מאוד להיות שלמאזדה ופורד מפעלים שונים לחלוטין הממוקמים במקומות שונים בעולם, מה שיכול לגרום להבדלים לא קטנים באיכות הייצור.

 

 

 

ד"א לאיתן - מה שמעניין בשוק האירופאי הוא העובדה שב.מ.וו סדרה 3 נמצאת בעשירייה המובילה. הישג מאוד מרשים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

איכות הייצור הגבוהה בעולם ? באמת דוקטור ? ועל סמך מה הקביעה הזאת ? , אני ממש בספק אם איכות הייצור שם עולה על זו של ב.מ.וו ושל מרצדס .

מה גם שכשאתה אומר הגבוהה בעולם אתה מכניס את כולם להכללה וזה אומר את רויס רויס ומאייבאך וכו' .

ואם כבר דיברת על זה אז איכות הייצור הגבוהה בעולם נמצאת במפעליי בוגאטי/רויס רויס/מאייבך , וממש לא בלקסוס .

 

כאן אתה מראה עוד יותר את בורותך, מרסדס סובלת בשנים האחרונות מאיכות ייצור עלובה ביחס למתחרה הגדולה BMW.

לקסוס עדיפה עליהן באמינות ובאיכות הייצור על-פי כל הסקרים והמבחנים, אולי לא בחויית הנהיגה, אבל בהחלט באיבזור, באמינות ובאיכות הייצור.

 

בקר לרולס רויס ומאייבך.

הן בכלל לא גורם להשוואה, מדובר ברכבים מהאקסקלוסיביים בעולם, שמיוצרים בהזמנה אישית עד הפרט הקטן, כולל צבע המטרייה בדלת.

אלו לימוזינות לכל דבר ולא מכוניות רגילות.

 

לקסוס לעומת זאת מתחרה ישירה בBMW ומרצדס.

לגבי מכוניות על. ישנה מיצובישי אחת, קוראים אותה EVO FQ400. השווה אותה פעם למוסיאלגו, בישורת הלמבו ברחה קצת, אבל בפניות נהג המיצובישי נאלץ לבלום בגלל הלמבו.

אני בטוח שאם היפנים היו רוצים, הם היו בונים מכוניות על, כנראה שאין הלם אינטרס.

הסקייליין אגב, היא אחת המכוניות המדהימות שקיימות לדעתי. מנוע 2.5 ליטר שאנשים הוציאו ממנוע יותר מ1000 כ"ס.

אם הייתה לי בחירה בין פורשה לסקייליין, הייתי בוחר בסקייליין. (כי אני לא אוהב את המראה של הפורשה :D)

כמה מכוניות בעולם משווקות עם G-METER?

SUPER CARS הוא תחום שהיפנים לא ממש מנסים להיכנס לתוכו.

בזה האירופאים טובים וגם לאמריקאים יש כמה הברקות.

אגב, פשטות טכנולוגית אמרת?

אני מניח שהרבה טכנולוגיה הושקעה בשביל להוציא ממנוע בנפח 7.0+ ליטר 200 וקצת כ"ס.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו, אתה קשקשן.

 

אמנם ב.מ.וו לא נופלת מהונדה בעניין המנועים, אבל להזכירך הונדה לא ממש מתחרה בב.מ.וו, ובטח שלא ברולס-רויס. מעבר לכך - הויכוח החל מכך שאתה טענת שליפנים אין טכנולוגיה. הראו לך שאתה טועה - והנה אתה מסיט את הנושא לכיוון אחר. כל הכבוד.

אני לא מסיט בכלל את הנושא , ליסוע בהונדה זה לא כמו ליסוע בב.מ.וו , ליסוע במכונית יפאנית זה לא כמו ליסוע באירופאית

אם הייתה לך את האפשרות לבחור איזה מכונית שאתה רוצה בעולם - היית בוחר במכונית יפאנית ? נו באמת ...

באשר לאיכות ייצור - פרופסור, אתה לא הבנת בכלל את משמעות המושג. לא מדובר באיכות מרכיבים, תחושת יוקרה ופאר, אלא באיכות המוצר מבחינת עמידות, הרכבה, אמינות וכדומה. לזה אני מתכוון , יש אנשים שממש לא אכפת להם על מה הם נוהגים , העיקר שזה יעביר אותם מ A ל B , ואם הגב נשבר - אז נשבר ... אותה האמינות שאתה מעוות בצורה עיוורת לא שווה כלום , מחוסר בררה היפאנים נצמדים לסטיגמות על אמינות כי בכול השאר אין להם הרבה מה להציע , אגב , אתה בטח שונא פרארי , היא מתקלקלת הרבה ... באסה . לצורך העניין יכול להיות שמרצדס מצפה את הדש-בורד שלה בעור תנין בעלות של 10000 דולר למ"ר, אבל אם היא מתקלקלת כל חודשיים והלקסוס לא, איכות הייצור בה נחותה- מתקלקלת כול חודשיים , טוב שלא אמרת כול שעתיים , הגזמה זה טוב כשמנסים להוכיח משהו שהוא לא נכון .

בלי קשר, ללקסוס LS460 החדשה אין שום דבר להתבייש בו מול כל ב.מ.וו ומרצדס חוץ מטכנולוגיה , פאר וביצועים ? מציע לך לקרוא כתבות עליה ולהחכים ואני מציע לך לא להיות מושפע מכתבות .

 

בקשר לפורד ומאזדה - אני לא יודע איך זה עובד בקונצרן פורד, אבל יכול מאוד להיות שלמאזדה ופורד מפעלים שונים לחלוטין הממוקמים במקומות שונים בעולם, מה שיכול לגרום להבדלים לא קטנים באיכות הייצור. אם יש את אותם החלקים אז אין בעיה , אז למה פורד לא "לוקחת" חלקים ממאזדה ? - הריי זה "מבטיח" אמינות .

 

 

 

ד"א לאיתן - מה שמעניין בשוק האירופאי הוא העובדה שב.מ.וו סדרה 3 נמצאת בעשירייה המובילה. הישג מאוד מרשים.

חשבתי שאותך הרשימה העובדה שבעשיריה הראשונה אין אף יפאנית , אירופאים טיפשים !

 

רוני

פרופסור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה מנצחת את הונדה במשפחתיות גדולות (שם זה קומפקטיות, לא? :wink: )

אם כבר, זה גודל בינוני. זה הולך ככה -

 

minicompact - מכונית מאוד קטנה, דוגמת מיני מיינור, סוזוקי אלטו.

subcompact - סופרמיני עד משפחתית קטנה - שברולט אוויאו, יונדאי אקסנט

compact - משפחתית רגילה, דוגמת פורד פוקוס

midsize - משפחתית גדולה, כמו פורד מונדאו, פולקסווגן פסאט.

large, full size - כל מה שיותר גדול מהקאמרי.

 

אגב, הצלחתה של הקאמרי שם, זה כמו הצלחתה של יונדאי גטץ פה - מכונית שנמכרת בעיקר לציי רכב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן אתה מראה עוד יותר את בורותך, מרסדס סובלת בשנים האחרונות מאיכות ייצור עלובה ביחס למתחרה הגדולה BMW.

לקסוס עדיפה עליהן באמינות ובאיכות הייצור על-פי כל הסקרים והמבחנים, אולי לא בחויית הנהיגה, אבל בהחלט באיבזור, באמינות ובאיכות הייצור.

 

בקר לרולס רויס ומאייבך.

הן בכלל לא גורם להשוואה, מדובר ברכבים מהאקסקלוסיביים בעולם, שמיוצרים בהזמנה אישית עד הפרט הקטן, כולל צבע המטרייה בדלת.

אלו לימוזינות לכל דבר ולא מכוניות רגילות.

 

לקסוס לעומת זאת מתחרה ישירה בBMW ומרצדס.

לגבי מכוניות על. ישנה מיצובישי אחת, קוראים אותה EVO FQ400. השווה אותה פעם למוסיאלגו מי שמע על המכונית הזאת ? ומה היא שווה לייד הלמבורגיני בכלל ? , בישורת הלמבו ברחה קצת, אבל בפניות נהג המיצובישי נאלץ לבלום בגלל הלמבו.

אני בטוח שאם היפנים היו רוצים, הם היו בונים מכוניות על פה הרגת אותי לגמריי , אז אני אומר בתגובה לזה ש "אם האמריקאים היו רוצים הם היו הופכים את המכוניות שלהם לטובות בעולם , אם האירופאים היו רוצים הם היו עושים מכוניות עם 10 גלגלים אם מנהל הפורום רוצה - הוא יכול לקנות פרארי , אם ואם ואם - ואם לסבתא היו גלגלים - אנחנו לא מדברים בתאוריה אלה על עובדות . - רויס רויס יש רק אחת , ובלמבורגיני , פורשה , ופרארי מסתכלות על היפאנים ממגדל אייפל אם לא יותר גבוה, בתאכלס המכוניות הטובות בעולם מיוצרות רחוק מאוד מיפאן - שזו רגילה ליצר גרוטאות תוך פחות מ5 דקות בסה"כ ולמכור אותם וגם להרוויח .כנראה שאין הלם אינטרס - מה שתגיד .

הסקייליין אגב, היא אחת המכוניות המדהימות שקיימות לדעתישוב , מי שמע על המכונית הזאת ? ומה היא שווה ליד פרארי ? וכך מולה את הבוגרטי , קונסינג , שוב , הם ישאירו לה אבק .. מנוע 2.5 ליטר שאנשים הוציאו ממנוע יותר מ1000 כ"ס.

אם הייתה לי בחירה בין פורשה לסקייליין, הייתי בוחר בסקייליין בטח , כולנו היינו בוחרים ב סיקילינה הזאת (כי אני לא אוהב את המראה של הפורשה :D)

כמה מכוניות בעולם משווקות עם G-METER?

SUPER CARS הוא תחום שהיפנים לא ממש מנסים להיכנס לתוכו.או לא מצליחים

בזה האירופאים טובים וגם לאמריקאים יש כמה הברקות.

אגב, פשטות טכנולוגית אמרת?

אני מניח שהרבה טכנולוגיה הושקעה בשביל להוציא ממנוע בנפח 7.0+ ליטר 200 וקצת כ"ס כן אבל כשיהיה למכונית יפאנית אחת את המוניטין שיש לדודג' וויפר (שעליה ניסית לרמוז ) בו תודיע לי .

 

כחול , או אדום , מה שאתה רואה קודם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להבין , אם יש לכם מישהו שנותן לכם מכונית אחת והבחירה היא מרצדס פורשה במוו לקסוס הונדה (לא NS) מה אתם הייתם בוחרים ?

אני לגבי מכונית ביתית ללא יומרות ספורטיביות אבל עים יכולת מעולה הייתי לוקח מרצדס עם שיפורים של AMG ועם איירמאטיק , למכונית ספורט את הקאיימן

אבל לא נראה לי שהייתי נוגע ביפנית ולא משנה כמה תגידו או תחשבו שהיא טובה . לי לפחות לא נראה שיש לטויוטה/לקסוס מה שהייתי קורה לו "נשמה"

בברכה יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרופסור

 

שוב פעם עם השטויות המגדריות האלו. מתי תבין שאי אפשר להגדיר אוסף ענק של מכוניות מאיכויות שונות במילה אחת? אין דבר כזה הכללה של "רכב אירופאי" או "יפני" או "אמריקאי", או מצדי שיהיה גם "אוזבקיסטני". כל רכב לגופו. וכן, אני הייתי מעדיף למשל הונדה S2000 על ב.מ.וו 120. גם על 320. יודע מה, אולי גם על Z4.

 

באשר ללקסוס - הנה שוב אתה מסיט את הנושא. הריני להבטיחך כי אף לקסוס לא שוברת את הגב. היפנים לא נצמדים לשום דבר - הם מייצרים מכוניות אמינות שכיום גם עומדות בכל סטנדרט אחר. התוצאה - מאות אלפי אנשים עוברים ממרצדס וב.מ.וו ללקסוס (ומ-GM ופורד להונדה וטויוטה), כי היפנים מציעים להם את אותה האיכות עם הרבה פחות בעיות. וזו עובדה. חבר טוב שלי, שבמקרה הוא גם קולגה, חזר לא מזמן מהשקה של ה-LS החדשה והכתיר אותה כאחת המכוניות הטובות בעולם. כמות הטכנולוגיה שברכב הזה מסוגלת להעמיד בצל דגמים רבים מאוד של מרצדס, ולהתחרות בהצלחה מול דגמי העל שלה, כן, בטכנולוגיה, פאר וביצועים. אז תפסיק עם השטויות, בבקשה.

 

ההערה שלך על פרארי בכלל מטומטמת ולא ראויה ליחס. בכלל, נוצר בי הרושם שאתה מתווכח לשם הויכוח, כי ברור שאין לך באמת מושג על מה אתה מדבר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מכוניות על. ישנה מיצובישי אחת, קוראים אותה EVO FQ400. השווה אותה פעם למוסיאלגו, בישורת הלמבו ברחה קצת, אבל בפניות נהג המיצובישי נאלץ לבלום בגלל הלמבו.

עדיין יש אנשים שמושפעים מכל מה שמראים בטופ גיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להבין , אם יש לכם מישהו שנותן לכם מכונית אחת והבחירה היא מרצדס פורשה במוו לקסוס הונדה (לא NS) מה אתם הייתם בוחרים ?

אני לגבי מכונית ביתית ללא יומרות ספורטיביות אבל עים יכולת מעולה הייתי לוקח מרצדס עם שיפורים של AMG ועם איירמאטיק , למכונית ספורט את הקאיימן

אבל לא נראה לי שהייתי נוגע ביפנית ולא משנה כמה תגידו או תחשבו שהיא טובה . לי לפחות לא נראה שיש לטויוטה/לקסוס מה שהייתי קורה לו "נשמה"

בברכה יהודה

 

בשביל מכונית ספורט היית בוחר בדגם שפורשה יצרו אותו רק כדי למלא את הפער בין הבוקסטר ל911? אם כבר אז ה911 טורבו, ללא ספק אחת מהמכוניות הכי טובות שקיימות, או הקורנינגזד הדבר הכי מהיר שחוקי לעלות איתו על הכביש.

 

בקשר לויכוח שמתנהל פה, נראה לי שאת הטרול אי אפשר לשכנע אז אפשר להפסיק לנסות.

Its never a waste of time to be wasted all the time

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להבין , אם יש לכם מישהו שנותן לכם מכונית אחת והבחירה היא מרצדס פורשה במוו לקסוס הונדה (לא NS) מה אתם הייתם בוחרים ?

אני לגבי מכונית ביתית ללא יומרות ספורטיביות אבל עים יכולת מעולה הייתי לוקח מרצדס עם שיפורים של AMG ועם איירמאטיק , למכונית ספורט את הקאיימן

אבל לא נראה לי שהייתי נוגע ביפנית ולא משנה כמה תגידו או תחשבו שהיא טובה . לי לפחות לא נראה שיש לטויוטה/לקסוס מה שהייתי קורה לו "נשמה"

בברכה יהודה

 

אני לא יכול להתווכח עם מושג ערטילאי כמו "נשמה". זה מזכיר לי את הויכוחים עם האלפיסטים, שבטוחים שהמכונית שלהם נוצרה בידי האל עצמו ושבכל חתיכת פלסטיק בה יש יותר נשמה מלארתה פרנקלין.

 

אני חושב שהשיוך של נשמה למכוניות מגיע פשוט מהמסורת, מההיסטוריה, מהפימפום הזה במשך שנים שמדובר במכוניות שאנשים רוצים, לא במכוניות שאנשים צריכים. וזה עובד, שלא תבין אותי לא נכון. זה לא דבר רע. פשוט ליפנים אין דבר כזה "מסורת". מלבד כמה מקרים במרוצים עם ההנעה הכפולה ועוד מספר דברים קטנים, הם באמת ייצרו במשך שנים מכוניות שאנשים צריכים, לא מכוניות שאנשים רוצים. וזה הגיוני - עד לפני כמה עשרות שנים היה מדובר בשוק מתפתח שהיה צריך לגדול כמעט מאפס, בעוד שליצרנים האירופאיים והאמריקאיים היה ותק של עשרות שנים עוד מתחילת המאה הקודמת.

 

מה כל זה אומר? שחכה תראה, עוד כמה עשרות שנים גם היפנים יקבלו נשמה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שאם היפנים היו רוצים, הם היו בונים מכוניות על, כנראה שאין הלם אינטרס.

 

SUPER CARS הוא תחום שהיפנים לא ממש מנסים להיכנס לתוכו.

 

הונדה NSX אומר לך משהו?

זה לא שהם לא ניסו, אלא הם לא הצליחו (מבחינה שיווקית נטו, האוטו עצמו היה מצוין)

 

כמה מכוניות בעולם משווקות עם G-METER?

 

גם קורבט C6 משווקת עם מד G

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם עם השטויות המגדריות האלו. מתי תבין שאי אפשר להגדיר אוסף ענק של מכוניות מאיכויות שונות במילה אחת? אז אני יעשה את זה בכמה מילים : נקח את כול המכוניות בעולם ונחלק אותם לכמה קטגוריות ,קטגוריה אחת מכוניות על , קטגוריה שנייה - פאר , קטגוריה שלישית ספורט , קטגוריה רביעית משפחתיות בקשר למכוניות על : פרארי ,למבורגיני ,פורשה וכמובן בוגאטי מתמחות בתחום הזה ,כשיש לך גם את דודג' וויפר ופורד GT וגם קורבט - מה יש ליפאנים להציע ? - אז פה מי מנצח ? היפאנים ? - לא .

קטגוריה שנייה - פאר : נתחיל מהמפוארות ה "פשוטות" לקסוסים למניהם , מרצדס , ב.מ.וו , אודי אבל מעל כולם - רויס רויס ומאייבך - כך שגם כאן היאפנים לא בראש הרשימה אבל לזכותם יאמר שגם האמריקאים לא מתמחים בתחום יותר מהם .

קטגוריה שלישית - ספורט .

אוקיי , M6 ,Z4 ,אסטון מרטין למינהם , אלפא רומיאו ,מזראטי ,אודי למינהם ,אימפרזה ? סיוויק ? S2000 ? במה היית בוחר ? באחת מהיפאניות ?

קטגוריה רביעית - משפחתיות :

פאסאט , סדרה 3 , סדרה 5 , C- קלאס , A6 ,A4 וולוו למינהם אה כן , וגם טויוטה קורולה , הונדה סיוויק ומיצובישי לאנסר .

במה היית בוחר ?

אין דבר כזה הכללה של "רכב אירופאי" או "יפני" או "אמריקאי", או מצדי שיהיה גם "אוזבקיסטני". כל רכב לגופו. וכן, אני הייתי מעדיף למשל הונדה S2000 על ב.מ.וו 120. גם על 320. יודע מה, אולי גם על Z4. אני בטוח שזה לשם הויכוח , לא באמת היית לוקח S2000 במקום Z4 את זה אני מבטיח לך .

 

באשר ללקסוס - הנה שוב אתה מסיט את הנושא. הריני להבטיחך כי אף לקסוס לא שוברת את הגב. היפנים לא נצמדים לשום דבר בסדר - היפאנים לא נצמדים לשום דבר ? סתם ככה לקסוס נראית כמו העתקה של מרצדס ושל ב.מ.וו (אתה אמרת לי לקרוא סיקורים וכתבות - אני מציע לך לחזור אליהם ולראות מה כתוב שם בעניין העיצוב המועתק ) - הם מייצרים מכוניות אמינות שכיום גם עומדות בכל סטנדרט אחר. התוצאה - מאות אלפי אנשים עוברים ממרצדס וב.מ.וו ללקסוס שחכת להוסיף בארצות הברית - באירופה לקסוס אחת המכוניות שנמכרות הכי מעט . (ומ-GM ופורד להונדה וטויוטה), כי היפנים מציעים להם את אותה האיכות אותה האיכות ? מאיפה אתה יודע ?עם הרבה פחות בעיות. וזו עובדה. חבר טוב שלי, שבמקרה הוא גם קולגה, חזר לא מזמן מהשקה של ה-LS החדשה והכתיר אותה כאחת המכוניות הטובות בעולם WOW בוא נתקשר לכול החברה ונודיע להם מה הקולגה שלך אמר , אני בטוח שהם יפתחו שמפניה על המקום . כמות הטכנולוגיה שברכב הזה מסוגלת להעמיד בצל דגמים רבים מאוד של מרצדס, ולהתחרות בהצלחה מול דגמי העל שלה, כן, בטכנולוגיה, פאר וביצועים. אז תפסיק עם השטויות, בבקשה.

 

ההערה שלך על פרארי בכלל מטומטמת ולא ראויה ליחס. בכלל, נוצר בי הרושם שאתה מתווכח לשם הויכוח, כי ברור שאין לך באמת מושג על מה אתה מדבר.לי ועוד איך יש מושג על מה אני מדבר , אתה זה שאמרת שהיפאנים מקדימים את כולם בעניין הטכנולוגיה והשד יודע מה עוד .

אז בוא אני יזכיר לך בנימה זו שבשום קטגוריה אין אף מכונית יפנית ששולטת , באף קטגוריה - אם זה מכוניות פאר , מכוניות על , מכוניות ספורט , משפחתיות , משאיות , ג'יפים וכול קטגוריה שתבחר , אין ליפאנים אף מקום ראשון - הם עושים מכוניות בינוניות לאנשים שיש להם כסף למכוניות בינוניות - והם מציעים את המכוניות שלהם במחיר נמוך , אך שוב , באף קטגוריה הם לא הכי טובים לאומת האירופאים ואפילו האמריקאים .

 

רוני

 

כחול .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל לא מבין על מה הויכוח. השוואה בין BMW להונדה? כל אחת פונה לפלח שוק אחר. להשוות את הסיויק לסדרה 3 זה לא יהיה הוגן, כאשר הסיויק המפוארת ביותר לא מתקרבת למחיר של של ה-318 הכי פחות מאובזרת. שלא לדבר על היוקרתיות יותר בסדרה.

 

אם משווים בין יצרנים ששונים במהות המכוניות שלהם, משווים דגם מתחרה מול דגם מתחרה. S2000 מול Z4. אפילו הכאן ההונדה זולה יותר, לגבי מי יותר "טובה" אפשר להתווכח, כאמור לא חסרים קריטריונים להשוואה (כוח, התנהגות, שלדה, אמינות, יוקרתיות, גימור, איבזור וכד'...).

 

אם אפשר להשוות את הונדה או טיוטה ליצרן אירופאי אחר, אפשר לעשות זאת מול רנו לדוגמא, או אפילו פולסוואגן.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל לא מבין על מה הויכוח. השוואה בין BMW להונדה? כל אחת פונה לפלח שוק אחר. להשוות את הסיויק לסדרה 3 זה לא יהיה הוגן, כאשר הסיויק המפוארת ביותר לא מתקרבת למחיר של של ה-318 הכי פחות מאובזרת. שלא לדבר על היוקרתיות יותר בסדרה.

 

אם משווים בין יצרנים ששונים במהות המכוניות שלהם, משווים דגם מתחרה מול דגם מתחרה. S2000 מול Z4. אפילו הכאן ההונדה זולה יותר, לגבי מי יותר "טובה" אפשר להתווכח, כאמור לא חסרים קריטריונים להשוואה (כוח, התנהגות, שלדה, אמינות, יוקרתיות, גימור, איבזור וכד'...).

 

אם אפשר להשוות את הונדה או טיוטה ליצרן אירופאי אחר, אפשר לעשות זאת מול רנו לדוגמא, או אפילו פולסוואגן.

 

 

כן אבל תחלק את עולם הרכב ל 4-5 קטגוריות נגיד , כך את היפאנים הכי טובים , מול האירופאים הכי טובים , מול האמריקאים הכי טובים , מי מנצח ? - האירופאים .

 

ואתה רק הוחכת את מה שאני אמרתי - ליפאנים אין את המכוניות שיש לאירופאים ולאמריקאים עובדה שלא מצאת מול מי להשוות , אז למה להשוות לרנו ופולקסוואגן אם אפשר לקחת את BMW ומרצדס ? - האירופאיות הכי טובות מול היפאניות הכי טובות .

 

בקיצור - ליפאנים אין מכוניות שיתחרו על התואר "הכי טובה בעולם " - בקטגוריה שלה - וזאת הנקודה שלי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני יעשה את זה בכמה מילים : נקח את כול המכוניות בעולם ונחלק אותם לכמה קטגוריות ,קטגוריה אחת מכוניות על , קטגוריה שנייה - פאר , קטגוריה שלישית ספורט , קטגוריה רביעית משפחתיות בקשר למכוניות על : פרארי ,למבורגיני ,פורשה וכמובן בוגאטי מתמחות בתחום הזה ,כשיש לך גם את דודג' וויפר ופורד GT וגם קורבט - מה יש ליפאנים להציע ? - אז פה מי מנצח ? היפאנים ? - לא .

קטגוריה שנייה - פאר : נתחיל מהמפוארות ה "פשוטות" לקסוסים למניהם , מרצדס , ב.מ.וו , אודי אבל מעל כולם - רויס רויס ומאייבך - כך שגם כאן היאפנים לא בראש הרשימה אבל לזכותם יאמר שגם האמריקאים לא מתמחים בתחום יותר מהם .

קטגוריה שלישית - ספורט .

אוקיי , M6 ,Z4 ,אסטון מרטין למינהם , אלפא רומיאו ,מזראטי ,אודי למינהם ,אימפרזה ? סיוויק ? S2000 ? במה היית בוחר ? באחת מהיפאניות ?

קטגוריה רביעית - משפחתיות :

פאסאט , סדרה 3 , סדרה 5 , C- קלאס , A6 ,A4 וולוו למינהם אה כן , וגם טויוטה קורולה , הונדה סיוויק ומיצובישי לאנסר .

במה היית בוחר ?

 

אני בטוח שזה לשם הויכוח , לא באמת היית לוקח S2000 במקום Z4 את זה אני מבטיח לך .

 

בסדר - היפאנים לא נצמדים לשום דבר ? סתם ככה לקסוס נראית כמו העתקה של מרצדס ושל ב.מ.וו (אתה אמרת לי לקרוא סיקורים וכתבות - אני מציע לך לחזור אליהם ולראות מה כתוב שם בעניין העיצוב המועתק )

שחכת להוסיף בארצות הברית - באירופה לקסוס אחת המכוניות שנמכרות הכי מעט .

 

אותה האיכות ? מאיפה אתה יודע ?

WOW בוא נתקשר לכול החברה ונודיע להם מה הקולגה שלך אמר , אני בטוח שהם יפתחו שמפניה על המקום .

 

לי ועוד איך יש מושג על מה אני מדבר , אתה זה שאמרת שהיפאנים מקדימים את כולם בעניין הטכנולוגיה והשד יודע מה עוד .

אז בוא אני יזכיר לך בנימה זו שבשום קטגוריה אין אף מכונית יפנית ששולטת , באף קטגוריה - אם זה מכוניות פאר , מכוניות על , מכוניות ספורט , משפחתיות , משאיות , ג'יפים וכול קטגוריה שתבחר , אין ליפאנים אף מקום ראשון - הם עושים מכוניות בינוניות לאנשים שיש להם כסף למכוניות בינוניות - והם מציעים את המכוניות שלהם במחיר נמוך , אך שוב , באף קטגוריה הם לא הכי טובים לאומת האירופאים ואפילו האמריקאים .

 

 

אי אפשר להתווכח איתך, כי אתה פשוט לא מדבר לעניין. ובכל מקרה:

 

1. חילקת את עולם הרכב אבל שכחת המון קטגוריות. ובכל זאת אתייחס למה שכתבת - היפנים לא מתחרים במכוניות על כיוון שזה לא מעניין אותם מספיק. הם יודעים שיהיה קשה מאוד להתחרות בפרארי ולמבורגיני על אהדת הקהל והם מעדיפים השקעות בטוחות שפונות לקהל הרחב. יש עוד הרבה סיבות מדוע הם לא מתחרים במכוניות העל האירופאיות, אבל זה בוודאי לא כי הם לא מסוגלים. מאותה הסיבה הם לא מתחרים ברולס-רויס, אבל בהחלט כן בב.מ.וו ומרצדס, ותתפלא - בהצלחה גדולה (אצל טויוטה, לפחות).

בקטגוריית מכוניות הספורט ליפנים יש היצע לא קטן שמתחרה בהצלחה באירופאיות בכל הרמות, גם ביכולות וגם במכירות. ברור כי בשווקים אירופאיים ואמריקאיים יש נטייה לפנות יותר לתוצרת מקומית, אך במבט כלל עולמי אין ליפנים במה להתבייש. ולפני שאתה מקשקש כדאי שתדע שנהגתי לא פעם על ספורטיביות יפניות ואירופאיות, כך שאני יכול להביע דעה על איכויותיהן גם ממקור ראשון, מה שאני בספק שאתה יכול לעשות, לאור הידע ה"נרחב" שלך בהן.

בקשר למשפחתיות - ממש חוכמה גדולה לשים את הפאסאט וב.מ.וו 3 באותה קטגוריה עם קורולה ולאנסר. בבקשה, תהיה רציני.

 

2. אתה ממש מעצבן - אתה מחליט בשבילי איזו מכונית הייתי מעדיף? אם אני כותב שיכול מאוד להיות שאעדיף S2000 על Z4, לזה בדיוק אני מתכוון.

 

3. לקסוס נראית כמו המתחרות כי זה מה שמוכר - אנשים רוצים לראות משהו שנראה מרשים כמו מרצדס, אז לקסוס נותנת להם משהו שנראה כמו מרצדס. בארצות הברית לקסוס מוכרת יותר מכוניות מב.מ.וו. בשביל מותג שנכנס לארה"ב רק לפני 15 שנה זה הישג מדהים. ב.מ.וו ומרצדס מוכרות כ-1.3 מיליון מכוניות ברחבי העולם כל שנה, לקסוס חצי מיליון. שוב - בשביל מותג כל כך צעיר זה הישג אדיר. באירופה ללקסוס יהיה יותר קשה כי היא נכנסת אליה רק בזמן האחרון, אבל סמוך על טויוטה, וזכור שגם בארה"ב היא התחילה חלש.

 

4. מאיפה אני יודע שהיפנים מציעים את אותה האיכות? צא ונהג על לקסוס IS מול ב.מ.וו סדרה 3. צא ונהג על לקסוס LS מול סדרה 7 או S. יודע מה, יותר טוב - פשוט קרא כתבות השוואתיות ומבחני דרכים. יש לא מעט ברשת.

 

5. תפסיק להכניס לי מילים לפה - לא כתבתי שהיפנים מקדימים את כולם בטכנולוגיה. גם לא כתבתי שהם מקום ראשון בהכל. מה שהם כן עושים זה מכוניות איכותיות שמתחרות בהצלחה בתוצרת מקבילה גם מבחינת האיכות וגם מבחינת מכירות.

 

 

נקודה אחרונה לסיום - אתה חוזר וטוען שליפנים אין אף "מספר 1" בשום קטגוריה. ואני שואל - לפי אילו קריטריונים? מכירות? יש להם. איכות כוללת? יש להם מתחרות מרשימות לא מעטות. אני ובטח שגם אתה לא יודעים לסדר את המכוניות מכל קטגוריה בסדר עולה או יורד של איכות, ולקבוע באופן מדויק וסופי מי עדיפה על מי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...