Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע למה נעלו את הנושא שעבר

בכל מקרה, אני מבקש ממכם לעזור לי בבנית מערכת לאוטו.

התקציב שלי עומד על 1900- 2300

מדובר על מזדה 323 שנת 1999 HU פיוניר ישן (מצורף תמונה) רמקולים אחוריים פיוניר 350W ומגבר 2 ערוצים

אני חשבתי לשים קופננט לקדימה (כמו המורל) מגבר ב500 שח בתחנה..(הנושא נטחן) וסאב

או

קומפננט לקדימה ומגבר טוב יותר בסך של 1000 שח

אני מוכן להתפשר כרגע על הHU, הוא ישן אבל איכותי (הלא כן? ) ולהשקיע בכל השאר

תודה

אביב

 

הייתי במפגש פורום האחרון לשניונת ושמעתי אצל מישו שעזר לי גם, את המורל וסאב של קיקר על מגבר (500 שח.) ונשמע נחמד

בכל מקרה הייתי רוצה לקבל חו"ד יותר מקצועית

תמונה440.jpg

תמונה442.jpg

תמונה444.jpg

פורסם

אם נשאר לך בתקציב כסף לרדיו דיסק יותר חדש בתקציב של עד 700 שקל תחליף אותו

אם לא תקנה את כל השאר

תחסוך טיפה ותשקיע ברדיו דיסק , למרות שיכול להיות שאם תחבר אליו רכיבים נורמאלים כלומר מגבר רמקולים וסאב

תיהיה מסופק ממנו עד השמיים

לכן תשאיר את זה לפי דעתי כהשקעה אחרונה

אבל ההחלטה תלויה הרוב בך ..

 

בהצלחה :-o

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

תודה רבה על התגובה..

אם תוכלו להמליץ לי על מגבר קופננט סאב או HU ואני יחליט מה קודם

התקציב שלי הינו 1900-2200 אולי אולי קצת יותר

 

תודה מראש לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...