Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אחרי שהרגו לי את הסוויפט האהובה שלי, יד 0, 0 תקלות, 0 תאונות ותודה לאל לא הרגו אותי, אני נאלץ לקנות רכב אחר.

 

מכיוון שכל חיי כנהג (8 וחצי שנים) נהגתי באוטו שעבר אליי מהורים, ולכן אף פעם לא חיפשתי יד שניה, יש לי כמה שאלות.

 

התקציב שלי עומד על 25K, אם זה יהיה רכב מציאה יחסית לגילו ומשהו מיוחד, אולי 28K.

 

1. כשאני מחפש אוטו, כמה הגיוני שהרכב יעבור בשנה? למשל ראיתי מודעות של רכבים שנת 96 שעברו 90K, מה שאפילו לי נראה טיפה מוזר, אלא אם כן גררו אותו לכל מקום ...

 

2. ידני או אוטומט? כל הזמן נהגתי על גיר ידני, ככה שבשבילי זה כבר אוטומט, אבל מצד שני אם אני כבד "משדרג" אז אולי נתפנק, למרות שזה יותר דלק ... וגם שמעתי שיותר קל למכור אותו אח"כ.

 

3. האם לקחת את הרכב לבדיקה במכון ולשלם מאות שקלים, כי אם אני מחפש אוטו, אז יש מצב שאני אבזבז לא מעט כסף ככה, או במחיר כזה אפשר לקחת למוסך שאני סומך עליו ולבדוק שם?

 

4. יד. עד איזו יד לחפש? כי אם זאת יד 3, אז אני אהיה כבר רביעית וכך הלאה ...

 

5. כשאני בא לראות את הרכב, מכיוון שאני לא מבין הרבה במנועים, מה אני יכול לבדוק זה רק איך שהוא נראה מבחוץ ומבפנים. למה לשים לב יותר ולמה פחות? כי ברור לי שבתקציב שלי האוטו יהיה בן 8-10 שנים, אז אין מה לחפש פח מושלם, מצד שני אני לא רוצה לנהוג במפלצת עם צבע מתקלף.

 

6. מגרשים - כן או לא? מצד אחד אני מכיר כמה אנשים שקנו במגרש וכבר כמה שנים נוסעים בכיף, מצד שני אומרים לי לא להתקרב.

 

קראתי את המדריך שמופיע פה לקניית רכב, אבל הוא יותר מתיחס לשלבים יותר מתקדמים ברכישה, הייתי רוצה לשמוע קצת עצות לגבי חיפוש ובדיקה והתרשמות ראשונית מהרכב שאני בא לראות.

 

כמו כן אודה, על המלצות לרכבים. חשבתי בכיוון של סופר לנסר 96-97, או אופל אסטרה באותן שנים.

 

תודה מראש.

פורסם

התשובות בכחול.

 

 

1. כשאני מחפש אוטו, כמה הגיוני שהרכב יעבור בשנה? למשל ראיתי מודעות של רכבים שנת 96 שעברו 90K, מה שאפילו לי נראה טיפה מוזר, אלא אם כן גררו אותו לכל מקום ...

לפי ה"מחירון" הממוצע הוא בסביבות 20K בשנה.

 

2. ידני או אוטומט? כל הזמן נהגתי על גיר ידני, ככה שבשבילי זה כבר אוטומט, אבל מצד שני אם אני כבד "משדרג" אז אולי נתפנק, למרות שזה יותר דלק ... וגם שמעתי שיותר קל למכור אותו אח"כ. אח"כ ? אתה חוזה עתידות ?

 

3. האם לקחת את הרכב לבדיקה במכון ולשלם מאות שקלים, כי אם אני מחפש אוטו, אז יש מצב שאני אבזבז לא מעט כסף ככה, או במחיר כזה אפשר לקחת למוסך שאני סומך עליו ולבדוק שם?

לשיקולך.

 

4. יד. עד איזו יד לחפש? כי אם זאת יד 3, אז אני אהיה כבר רביעית וכך הלאה ...

רכב משומש קונים על סמך מצבו בפועל, לא לפי מספר הידיים שרשומות ברשיון.

5. כשאני בא לראות את הרכב, מכיוון שאני לא מבין הרבה במנועים, מה אני יכול לבדוק זה רק איך שהוא נראה מבחוץ ומבפנים. למה לשים לב יותר ולמה פחות? כי ברור לי שבתקציב שלי האוטו יהיה בן 8-10 שנים, אז אין מה לחפש פח מושלם, מצד שני אני לא רוצה לנהוג במפלצת עם צבע מתקלף.

אם אתה לא מתמצא, לא תלמד הכל עכשיו באינטרנט. גש עם חבר שמבין, או שתקרא את שאלה מספר 3 שלך.

 

6. מגרשים - כן או לא? מצד אחד אני מכיר כמה אנשים שקנו במגרש וכבר כמה שנים נוסעים בכיף, מצד שני אומרים לי לא להתקרב.

כל מקרה לגופו.

 

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

חשוב מאוד שתקרא את השרשור "איך לא ליפול בפח בקניית רכב יד שניה" ו"דוגמאות לרמאויות", אם זו הפעם הראשונה וגם אם לא.

 

לגבי הבדיקה, אם יש לך מוסך שאתה סומך עליו עדיף שתקח את הרכב לשם, שייבדוק את המצב המכני, מנוע וגיר, וגם שפחח יבדוק את מצב השלדה. גם יותר זול וגם יותר יעיל.

 

מכוני בדיקה ייתנו לך תוצאה שחורה משחור לכל רכב בסדר גודל התקציב הזה, ובפועל אתה מוציא +400 ש"ח ולא באמת יודע את מצב הרכב.

פורסם

יש מוסכניק ופחח שאני סומך עליהם ב100%, הבעיה שזה בפרדס חנה, ונראה לי רוב הסיכויים שאני אמצא משהו באיזור המרכז או צפון. אנשים בד"כ מסכימים לקחת את הרכב כל כך רחוק בשיל הבדיקה?

×
×
  • תוכן חדש...