Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי זה נראה כמו תאונה במהירות לא קטנה, ואם אכן כך הדבר אז הסובארו שרדה לא רע ביחס לגילה. הפאסאט הוכיחה את עצמה אבל גם הסובארו ספגה את המכה כמו שצריך. הפגיעה החזקה בחלק האחורי לא השפיעה על צורת הרכב בהמשך בצורה משמעותית. מה שבטוח שאין מצב שמישהו שישב במושב האחורי בסובארו היה יוצא מזה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תאונת דרכים ליד בר אילן.

 

הסובארו התרסקה, לפאסאט התעקם המכסה מנוע.

 

http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=1638

 

המלל שלך ללא ספק מעורר פרובוקציות...

 

הבדל של קרוב ל 20 שנה בין המכוניות הללו - ואין ספור טכנולוגיה וידע עצום בין הדורות הללו. תוסיף לעובדות הנ"ל את עובדות החיים (פיזיקה פשוטה) או במילים אחרות - הפאסאט שוקלת כמעט כפול מ DL בת 15 - וזו התוצאה.

 

אתה יודע מה היה קורה לאונו 94 \ גולף 88 \ פג'ו 205 \ סטארלט ישנה (וכד') אם פאסאט חדשה היתה נכנסת בה מאחור במהירות עצומה ? תנסה לדמיין את הגרוע ביותר (או: תיזכר בתאונה על דרך נמיר בין טוארג לפונטו ישנה).

למעשה, לפי התמונות, ה DL "שרדה" לא רע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מי שמחפש בטיחות = שלא ייגע בסובארו.

 

תרשה לי לחלוק עלייך.

 

מי שמחפש בטיחות אקטיבית שיבחר סובארו.

 

הסיבה ברורה - הנעה כפולה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
תרשה לי לחלוק עלייך.

 

מי שמחפש בטיחות אקטיבית שיבחר סובארו.

 

הסיבה ברורה - הנעה כפולה.

 

הרשה לי לחלוק גם עליך,

 

מה הקשר בין 4X4 למעיכת סובארו DL? או בכלל לחוזק המבני שלה?

פורסם

אומנם היתה סובארו די אל 4 על 4 אך אני כיוונתי לסובארו מן הדור הנוכחי.

 

הכותב המקורי כתב כך:

 

 

"מי שמחפש בטיחות = שלא ייגע בסובארו"

 

הטענה הינה כלפי סובארו בכללותה ולאו דווקא דגם ספציפי ועוד ישן.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
ירון אני עדיין לא יורד לסוף דעתך.

 

אתה מוכן להסביר?

 

אני מתכוון לבטיחות האקטיבית שמעניקה הנעה כפולה קרי, אחיזה ברמה גבוהה ביותר.

 

במקרה של דגמי הטורבו הבטיחות הזו עולה מדרגה.

 

למשל - יכולת לבצע עקיפה בטוחה.

 

מקורות יודעי דבר מסרו לי שרכבי הנעה קדמית של סובארו נמכרים רק לישראל - ד"א

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

האמת שמפליא אותי שהיו כל כך הרבה תגובות עד שמישהו (איציק) העלה את העניין של פער הדורות בין המכוניות....

 

אני לא מבין איך אתם יכולים להתייחס לזה בכלל......

 

הרי מעבר לפער הדורות והמרחק העצום בתכנון הבטיחותי,יש עוד המון גורמים שישפיעו על מצב הרכב לאחר התאונה (למשל,האם נהג הסובארו באמת עמד בפקק עם רגל על הברקס ? האם האוטו היה בנסיעה ?....)

 

אבל בהתייחס לפער הדורות, זה כמו שתגידו עכשיו "יאללה,איזה גרועים הסובארו האלה, הצליחו להוציא ממנוע 1.6 רק 75 כ"ס, הונדה הוציאה בסיוויק מאותו נפח 125 כ"ס", ואז כמה חכמים ישר יאשרו ויגידו "וואלה, סובארו חרא אוטו..."

 

תכנסו לפרופורציות, השוותם נזקים בין רכב חדש ומודרני,שמלכתחילה ידוע כ"טנק" לא קטן בהשוואה לרכבים מודרנים אחרים,אבל לא,השוותם אותו לרכב בין 20 שנה, בלי לדעת אפילו את נסיבות התאונה.

 

אגב,אם הסובארו היתה נכנסת באותה צורה בפאסט, לא בטוח שהתוצאות היו כל כך שונות בהרבה, עניין של פיזיקה\ספיגת אנרגיה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תחשבו על זה כך :

הפאסאט בטוח טוטאל לוסט, אבל אולי את הסוברו עוד תפגשו אחרי "תיקונים" :)

 

הפאסט הזו תיהיה על הכביש הרבה יותר מהר מהסובארו,תיהיה בטוח......

 

אני נותן לה בדיוק חודש אחרי התאונה שהיא שוב על הכביש "למכירה,יד שנייה מרופא, התחייבות לשלדה נקייה,רכב חדש !"

 

כמובן שאת המנורת התראה של הכרית אויר ינתקו מראש,אל תדאג.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הפאסט הזו תיהיה על הכביש הרבה יותר מהר מהסובארו,תיהיה בטוח......

 

 

 

הפאסאט במצב טוב, אפילו הפנסים נשארו שלמים וגם הרדיאטור.

יש מצב, שאפילו אין לה "שאסי"

 

הסובארו לעומת זאת, טוטאל לוסט, ולכן היא לא תחזור לכביש.

פורסם
פתאום נדלקה לי המנורה של הכרית אוויר,

מזה אומר?

הרכב דייהו אספרו

1. תריץ חיפוש בפורום.

2. תפתח הודעה בפורום טכני, אחזקה וטיפולים.

פורסם
הפאסאט במצב טוב, אפילו הפנסים נשארו שלמים וגם הרדיאטור.

יש מצב, שאפילו אין לה "שאסי"

 

הסובארו לעומת זאת, טוטאל לוסט, ולכן היא לא תחזור לכביש.

 

אל תהיה כ"כ בטוח....ממה שראיתי עד היום,תאמין לי שיש סיכוי דיי גדול שהיא תחזור לכביש(לא אצלינו),החלק הקדמי נותר שלם!


×
×
  • תוכן חדש...