Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כיום הבטיחות של סובארו מהטובות בעולם.

 

הB4 החדשה של אבא שלי עברה תאונת צד לא פשוטה בצד הנהג בו נכנס רכב במהירות תלת ספרתית בין שתי הדלתות. לנוסעים ולנהג שלום (תודה לאל)

הרכב מאושפז לחודש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הפאסאט במצב טוב, אפילו הפנסים נשארו שלמים וגם הרדיאטור.

יש מצב, שאפילו אין לה "שאסי"

 

לפי התגובה הזו אני מסיק שהידע שלך (וגם הראיה) לא מספקים בשביל לתת חוות דעת מינימאלית ומדוייקת ביחס לתמונות הנראות. שלושת המילים האחרונות אומרות בוודאות שאין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר (צר לי על ההתנסחות אבל זו האמת).

 

השילדה בפאסאט ספגה פגיעה אנושה - ויש סיכוי גבוה ביותר שהרכב הזה לא יחזור לכביש.

הפנסים ולמעשה כל הגשר הקדמי "נכנסו" פנימה כ 10 ס"מ לפחות. שימו לב לקו הכנפיים ביחס לקו הפנסים (שגם הם נכנסו קצת פנימה, אבל תנסו להתמקד היטב ולהבחין בהפרשי המרחק בינהם). ע"מ להפריך את הטענה שהפנסים שלמים -חדי העין יבחינו שהפנס הראשי בצד הנהג גם כן שבור (עזבו שאין ספק ששניהם שבורים לחלוטין בתושבות) בחלקו התחתון. שימו לב לרפלקטור עצמו.

 

זה אומר, קודם כל, שהפגיעה היתה באיזור מעולה מבחינת ספיגה. כל החלק הקדמי שמתוכנן לספוג מכות מהסוג הזה פשוט קרס באיזורים הנכונים, "נכנס פנימה" (בשביל לספוג), והותיר את כלוב תא הנוסעים שלם לחלוטין.

מתחת לרכב קיימת שלולית של נוזל כלשהוא, קרוב לוודאי נוזל קירור \ שמן גיר (או אפילו שמן מנוע - אם האגן ספג גם כן איזו פגיעה ממשהו שהתפרק) - ואותו נוזל נמצא גם על החלק האחורי של הסובארו, ככל הנראה הרדיאטור שהתפוצץ בזמן הפגיעה הקטלנית.

 

עלויות התיקונים, במקרה כזה, אסטרונומיות. החלקים היקרים: כריות אויר, מחשב כריות אויר, מערכת פירוטכנית לחגורות בטיחות, מעבה מזגן, רדיאטור, פגוש, יישור שילדה, מכסה מנוע, צנרת מיזוג אויר, מאורר חשמלי (לקירור הרדיאטור), פנסים וכו'. על כל זה תוסיפו עלויות עבודה, כולל הורדת מנוע וגיר ליישור השילדה - ואז אפשר לסכם שהסיכויים שהרכב הזה יחזור לכביש פשוט קלושים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה חדש?

זה הרי ברור שמכונית חדשה עמידה פי כמה וכמה בתאונות. בעיקר בגלל תכנון ממוחשב שהיה בטח יקר להחריד בימים עברו, אם בכלל היה קיים. והדגש בהווה לבטיחות המכונית (ע"ע יורו אנ-קאפ).

 

הדוגמה הטובה ביותר הוצגה פה בפורום לפני כחודש-חודשיים. עם הב.מ.וו M5 והלאנסר.

 

ולשאלה השנייה, כן!

כשם שרנו של פעם הייתה פחית שימורים והייתה מתקפלת אחרי כל תאונה ב30 קמ"ש, והיום היא המכונית הבטוחה בעולם, כך גם סובארו, מיצובישי, סיטרואן, ועוד עשרות חברות אחרות. כולם היום שמים דגש חזק על הבטיחות של המכונית, ומנסים להגן על הנוסעים בכל דרך אפשרית, שימור לקוחות, לא?!

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
פתאום נדלקה לי המנורה של הכרית אוויר,

מזה אומר?

הרכב דייהו אספרו

 

מה אתה עושה פה?

תטוס מיד למוסך!!

 

במחשבה שנייה אל תטוס לשם, תיסע בזהירות.

 

בפורום אף אחד לא יוכל לעזור לך במקרה שהכרית אוויר נפגמה, וחס וחלילה תקרה לך תאונה.

הנורה קיימת בשביל להודיע משהו, דיי ברור לפי דעתי: הכרית פגומה\מקולקלת. וזה משהו שלא משחקים איתו בבית, רק במוסך.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

בראש ובראשונה מותג אמינות.

 

אח"כ זה כבר תלוי בדגם\שנתון ועוד.

 

אבל בוא לא נהפוך את התרד לוויכוח ,מדובר על תאונה קשה ביותר ,שאם הסובארו הייתה וולוו ,אז התמונה הייתה שונה.

 

שורה תחתונה , הם נשארו בחיים וזה מה שחשוב.

פורסם

אין מה לעשות, עד לפני שנים ספורות אלא אם המכונית הייתה גרמניה\שוודית\אמריקאית היא הייתה לא בטוחה בעליל, לא משנה אם זו פיאט אונו, סובארו לאונה, מיצובישי לאנסר, יונדאי אקסנט ואחרות.

 

 

היום שמים דגש על בטיחות הרבה יותר מפעם, ח"ח לרנו מגאן שראיתי שעברה תאונות (ראיתי ז"א כמה מכוניות מעוכות בצידי הדרך בדרך לבסיס, כמה דקות אחרי תאונה) לא קלות ושרדה אותן לא רע, לדוגמא שברולט קלוויר שכל החלק הקדמי שלה נמעך והתרסק כשפגעה ברנו מגאן, בעוד לרנו מגאן רק כמה שריטות קלות ומכות בחלק האחורי של הרכב, פשוט בלתי ייאמן!

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
ח"ח לרנו מגאן שראיתי שעברה תאונות (ראיתי ז"א כמה מכוניות מעוכות בצידי הדרך בדרך לבסיס, כמה דקות אחרי תאונה) לא קלות ושרדה אותן לא רע, לדוגמא שברולט קלוויר שכל החלק הקדמי שלה נמעך והתרסק כשפגעה ברנו מגאן, בעוד לרנו מגאן רק כמה שריטות קלות ומכות בחלק האחורי של הרכב, פשוט בלתי ייאמן!

 

אין בהכרח קשר בין מראה כלי הרכב לאחר התאונה, לבין בטיחות המכוניות (אם כי במקרה הספציפי הזה, כנראה שכן).

פורסם
אין בהכרח קשר בין מראה כלי הרכב לאחר התאונה, לבין בטיחות המכוניות (אם כי במקרה הספציפי הזה, כנראה שכן).

 

צודק. עניין של ספיגת אנרגיה.

חוק שימור האנרגיה, שאם האוטו לא היה מתכופף, הנוסעים היו מקבלים את כל המכה.

פיזיקה פשוטה. אבל לא נרחיב.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

קודם כל הפונטו המצולמת - אני סבור שגגה נוסר ע"י המחלצים. אני מקווה שהיה את מי לחלץ.

 

שנית, אם מי מכם זכה לתענוג של נסיעה בזחל"ם/תומ"ת וכל משוריין אחר בוודאי יוכל לספר לכם על הטלטלות שאחזו בו ועל הקסדה שנגחה בכל באמפ בתובה של התומ"ת למשל.

 

תשננו חזור ושנן "ספיגת אנרגיה".

 

הרכב שספג פגיעה שנראית קשה הגן טוב יותר על יושביו ברובם של המקרים.

 

צאו מקבעונות.

 

ויפה שעה אחת קודם.

 

אנקדוטה מענינית - נדמה לי שהזמרת הידועה פרלמוטר נהרגה בתאונה עם וולבו שהיא הטנק הידוע ביותר.

 

למיטב הידיעה היא ספגה פגיעות שיכלו להימנע באם הרכב היה סופג אנרגיה.

 

והעיקר - שימו לב ותנו עינכם בכביש.

 

סעו מהר וזהיר.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב


×
×
  • תוכן חדש...